Bekijk originele versie : Verliefd zijn is bestwel een lekker gevoel.
Moefassa
24-12-2002, 00:55
Ja he :D
vertel hoe dat gevoel ook alweer was..weet niet hoe dat was!!!??
Nourdin22
24-12-2002, 01:04
hee men dat wil ik op dit moment echt niet mee maken doer rare dingen met jou alleen maar denken aan die meid en de wereld is zo mooi nee men maar je kan er niks aan doen het gebeurt gewoon
je ziet de wereld gewoon perfect....
chamsedine
24-12-2002, 13:03
:love2::Iluvu:Verliefd zijn is Zekers een lekker gevoel ! Dat kan soms het lekkerste gevoel zijn van de wereld!! Als je echt verliefd bent dan!!:Iluvu::love2::verliefd::verliefd:
Origineel gepost door Moefassa
Ja he :D
Het is een heerlijk gevoel. Het is nog lekkerder als het wederzijds is.
:Iluvu:
zekers te weten vooral als het maar door gaat en door gaat heerlijk!!
ik voelde even de lente vandaag.............
Ja in het begin is het nog heerlijk, en na een tijdje valt de roze bril af en dan zie je eigenschappen die je eigenlijk niet zo leuk vind en toch hou je van hem.. dat zuigt wel een beetje :confused:
HeT IS Niet Lekker!!! :kwaad:
De Eerste Dag Hoor ik de Hele tijd Zijn Naam in mijn Hoofd :kwaad:
De Eerste Week Zie ik Zijn Gezicht Tussen mn Ogen :kwaad:
De Eerste 2 weken krijg ik geen hap door mijn mond!! :kwaad:
De Eerste Maand Ben je de heeele tijd Misselijk en val je kilo's af :kwaad:
En Dan op een gegeven moment STorT je KeIHARD terug op Aarde :D
En heb je reuze honger... :cola: :chef:
Zes MAanden Later Weet je Echter nog Steeds niet of je Liefde zal worden beantwoord of niet :rolleyes:
Origineel gepost door HAJET75
zekers te weten vooral als het maar door gaat en door gaat heerlijk!!
ik voelde even de lente vandaag.............
Oeh dat is een mooie beschrijving: de lente!! Wanneer het lekker naar gras ruikt buiten, een paar warme zonnestralen voelt op je huid, de mooie bloemen ziet en af en toe even de regen om je af te koelen... maar het lekkere gevoel blijft. Dat is precies net als liefde... Soms heb je even een regenbuitje nodig om je af te koelen, maar het lekkere lentegevoel blijft er zijn. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.