Bekijk originele versie : relatie met jongen die jonger is dan jij
Ik heb een vraagje.
Mijn zus is bijna 30 en ze heeft een vriend van 25 jaar.
Ze kennen elkaar nog niet zo heel lang maar zoals ik haar hoor praten, vindt hij haar wel leuk en zit het goed tussen hen.
Ze zegt wel dat ze soms niet weet of het menens is en hij praat ook niet over trouwen ofzo dus het komt erop neer dat hij haar wel graag heeft en niet kan missen maar toekomstplannen zijn er niet in het eerste zicht, ze zegt wel dat het misschien nog kan komen..
Ik heb haar ook aangeraden om toch beter iemand te zoeken van haar leeftijd zodat ze die zekerheid toch heeft maar het komt erop neer dat ze pech heeft en deze jongere jongen geeft haar volgens haar wel een beter gevoel en laat ook zien dat hij haar graag heeft door haar kadootjes te geven enz dus ze wil hem niet verliezen omdat ze hem graag heeft en niemand anders wil maar ik ben wel bang voor haar dat ze op een dag toch met een gebroken hart zal achterblijven als die jongen van haar toch uiteindelijk zal kiezen voor een jongere 'mooiere' meid.
Het is wel zo, mijn zus is superzachtaardig en lief en ze heeft ook veel geduld en begrip met hem, dat zorgt er ook veel voor dat hij het zolang volhoudt met haar en haar graag mag
Hoe denken jullie hierover, zit er in deze relatie een toekomst in of niet?
Allah oe a3lem wat zijn intenties zijn.
Maar eerlijk gezegd, denk dat de meeste Marokkaanse jongens niet serieus voor een oudere vrouw zullen gaan, zeker niet een vrouw die 5 jaar ouder is!
Wellicht denkt hij dat dat bij een oudere vrouw wat 'lekkers' te halen valt.
Daarnaast denk ik dat zijn familie het hem ook niet in dank zullen afnemen als hij een vrouw trouwt die snel oud eruit zal zien.
Over tien jaar is zij veertig en hij 35, meestal lijken de Marokkaanse vrouwen iets ouder en de Marokkaanse mannen iets jonger, dan kan het zo maar lijken dat zij zijn oudere zus of zijn moeder is.
Ik kan ongelijk hebben, maar eerlijk gezegd, heb ik nog nooit een Marokkaanse jongen een vrouw zien trouwen die 5 jaar ouder is.
ik denk dat wel kan waarom zou het niet kunnen,ik ken zelf een stel die onderhand allebei wat ouder zijn .DE is vrouw zeventig en hij 65 en ze zijn nog bijelkaar en zijn uit liefde met elkaar getrouwd en als je ze ziet hij is szo goed voor elkaar en je ziet echt geen verschil.dus liefde kent geen grenzen.alleen jou zus is 30 en hij 25 dus zij wil al trouwen denk ik en hij nog niet ,als ie nou 30 was en zij 35 dan zal het anders zijn geweest.
Sensuall
01-01-2011, 13:10
Waarom niet leeftijd is maar een getal, als 2 mensen van elkaar houden zou leeftijd niet uit moeten maken
ik denk dat wel kan waarom zou het niet kunnen,ik ken zelf een stel die onderhand allebei wat ouder zijn .DE is vrouw zeventig en hij 65 en ze zijn nog bijelkaar en zijn uit liefde met elkaar getrouwd en als je ze ziet hij is szo goed voor elkaar en je ziet echt geen verschil.dus liefde kent geen grenzen.alleen jou zus is 30 en hij 25 dus zij wil al trouwen denk ik en hij nog niet ,als ie nou 30 was en zij 35 dan zal het anders zijn geweest.
bedankt voor je eerlijke reactie. Ik geef je helemaal gelijk :goedzo:
Allah oe a3lem wat zijn intenties zijn.
Maar eerlijk gezegd, denk dat de meeste Marokkaanse jongens niet serieus voor een oudere vrouw zullen gaan, zeker niet een vrouw die 5 jaar ouder is!
Wellicht denkt hij dat dat bij een oudere vrouw wat 'lekkers' te halen valt.
Daarnaast denk ik dat zijn familie het hem ook niet in dank zullen afnemen als hij een vrouw trouwt die snel oud eruit zal zien.
Over tien jaar is zij veertig en hij 35, meestal lijken de Marokkaanse vrouwen iets ouder en de Marokkaanse mannen iets jonger, dan kan het zo maar lijken dat zij zijn oudere zus of zijn moeder is.
Ik kan ongelijk hebben, maar eerlijk gezegd, heb ik nog nooit een Marokkaanse jongen een vrouw zien trouwen die 5 jaar ouder is.
je kijkt puur naar uiterlijk dat is typisch iets voor marokkaanse mannen inderdaad.
Trouwens sinds wanneer zien de marokkaanse mannen er jonger uit dan vrouwen, ik vind dat nogal een grote veralgemening wat je daar zegt.
Puur naar uiterlijk gekeken en wat de familie zal denken kan ik je begrijpen maar er zijn nog altijd mensen die echt wel naar het totaalpakket kijken.
Liefde kent geen grenzen, als jij nou verliefd bent op een meid die je graag hebt en je ziet alleen maar goeds in haar terwijl je uit ervaring met jongere meisjes alleen maar myserie hebt gekend waarom zou je het geen kans geven?
Die vriend van mijn zus weet wel zeker wat voor een schat mijn zus is, mijn zus is echt een speciaal meisje, ze heeft heel veel geduld en ze loopt ook niet achter hem aan. Als ze van hem een dag niets hoort dan gaat ze niet gelijk vragen beginnen stellen of ruzie maken omdat ze waarschijnlijk uit ervaring weet dat ze daarmee een jongen wegjaagt dus als haar vriend mijn zus heel waardevol vindt en beziet als een uitzonderlijke meid waarom zou hij haar laten gaan? Je hebt denk ik ook liever een vrouw die 5 jaar ouder is en ervaring dan iemand misschien waar je op slag verliefd op bent maar voor korte duur is omdat ze te kinderachtig is of plakkerig ofzo...
Ik denk dat alleen de slimme mannen kunnen begrijpen wat ik bedoel..
Waarom niet leeftijd is maar een getal, als 2 mensen van elkaar houden zou leeftijd niet uit moeten maken
ja inderdaad dat vindt ik ook en als leeftijd dat toch vroeg of laat in de weg staat, dan moet je voor die relatie vechten!
je kijkt puur naar uiterlijk dat is typisch iets voor marokkaanse mannen inderdaad.
Trouwens sinds wanneer zien de marokkaanse mannen er jonger uit dan vrouwen, ik vind dat nogal een grote veralgemening wat je daar zegt.
Puur naar uiterlijk gekeken en wat de familie zal denken kan ik je begrijpen maar er zijn nog altijd mensen die echt wel naar het totaalpakket kijken.
Liefde kent geen grenzen, als jij nou verliefd bent op een meid die je graag hebt en je ziet alleen maar goeds in haar terwijl je uit ervaring met jongere meisjes alleen maar myserie hebt gekend waarom zou je het geen kans geven?
Die vriend van mijn zus weet wel zeker wat voor een schat mijn zus is, mijn zus is echt een speciaal meisje, ze heeft heel veel geduld en ze loopt ook niet achter hem aan. Als ze van hem een dag niets hoort dan gaat ze niet gelijk vragen beginnen stellen of ruzie maken omdat ze waarschijnlijk uit ervaring weet dat ze daarmee een jongen wegjaagt dus als haar vriend mijn zus heel waardevol vindt en beziet als een uitzonderlijke meid waarom zou hij haar laten gaan? Je hebt denk ik ook liever een vrouw die 5 jaar ouder is en ervaring dan iemand misschien waar je op slag verliefd op bent maar voor korte duur is omdat ze te kinderachtig is of plakkerig ofzo...
Ik denk dat alleen de slimme mannen kunnen begrijpen wat ik bedoel..
Hahhahaha, ik gun haar alleen het beste!
Uit eigen ervaring weet ik dat Marokkaanse mannen veel waarde hechten aan de zegening van hun ouders, en dat de meerderheid van de Marokkaanse ouders een oudere vrouw zullen afraden. Ik bedoel we hebben het niet over een half jaar, maar 5 jaar.
Uiterlijk is niet het belangrijkste, maar denk wel dat de familiefactor zwaar weegt.
De hele slimme mannen zullen vast begrijpen wat je bedoelt, alleen denk helaas dat het meer een kwestie van wishful thinking van jouw kant is helaas.
Gheir incha alah:goedzo:
DiepOngelukkig_
01-01-2011, 20:02
Marokkanen zijn de grootste pedofielen die er rond lopen, hun vrouwtje moet maximaal 15 jaar zijn, terwijl zij zelf al tegen de 30 aanlopen.
shameliya
01-01-2011, 20:06
Hahhahaha, ik gun haar alleen het beste!
Uit eigen ervaring weet ik dat Marokkaanse mannen veel waarde hechten aan de zegening van hun ouders, en dat de meerderheid van de Marokkaanse ouders een oudere vrouw zullen afraden. Ik bedoel we hebben het niet over een half jaar, maar 5 jaar.
Uiterlijk is niet het belangrijkste, maar denk wel dat de familiefactor zwaar weegt.
De hele slimme mannen zullen vast begrijpen wat je bedoelt, alleen denk helaas dat het meer een kwestie van wishful thinking van jouw kant is helaas.
Gheir incha alah:goedzo:
Nsiti rasoul sala allahou 3alaihi wa salam tjowej be mra 3anda 40 3aam? Waar is je slimheid nu heen in dit geval?
@ topicstarter: Age is just a number, zolang hij oprecht en goed voor haar is en zij zich prima voelt bij hem dan kan ze er gewoon voor gaan!
Nsiti rasoul sala allahou 3alaihi wa salam tjowej be mra 3anda 40 3aam? Waar is je slimheid nu heen in dit geval?
@ topicstarter: Age is just a number, zolang hij oprecht en goed voor haar is en zij zich prima voelt bij hem dan kan ze er gewoon voor gaan!
Mijn slimheid? Die is nog steeds hier! Die doet mij heel goed beseffen dat niemand maar dan ook niemand in de buurt komt van sidna mohammed salla aloho 3alaihi wasalaam.
PS Geloof ook niet dat daar een haramrelatie aan vooraf ging:hadj:
Marokkanen zijn de grootste pedofielen die er rond lopen, hun vrouwtje moet maximaal 15 jaar zijn, terwijl zij zelf al tegen de 30 aanlopen.
goe gezegd meisje ;)
Is wel vervelend als je pa ooit wil hertrouwen met een meid dat jonger is dan jij:hihi:
dank je Shameliya je hebt heel juist gesproken. Spijtig volgen de meeste mannen niet meer hun verstand maar blijkbaar andere onzinvolle redenen die totaal niet kloppen.
Inderdaad hij is heel lief voor haar en weet je m'n zus kwam vorige keer thuis met een roosje in haar hand en ik heb ze nog nooit zo gelukkig gezien van blijdschap!
Ik ga haar echt geen valse raad geven en dat allemaal voor een leeftijdverschil, zij weten perfekt wat het beste is voor hun en in een relatie mag je je niet moeien dus khalil heeft helemaal ongelijk.
Hij hecht meer waarde aan zijn familie dan krijg je van die toestanden dat je hier ook soms op maro nl hoort, van meisjes die ongelukkig getrouwd zijn omdat hun schoonmoeder bij hun inwoont en de baas speelt of de man die alles gaat doorroddelen tegen zijn moeder pff
Die mannen die zo zijn kunnen beter met hun moeder of zus trouwen ja!
Bedankt, ik zal het zeker tegen men lieve zussie zeggen :)
Mijn slimheid? Die is nog steeds hier! Die doet mij heel goed beseffen dat niemand maar dan ook niemand in de buurt komt van sidna mohammed salla aloho 3alaihi wasalaam.
PS Geloof ook niet dat daar een haramrelatie aan vooraf ging:hadj:
khalid dus jij zou trouwen met een vrouw die je ouders accepteren dus je geeft aan dat jij of de meeste marokkaanse mannen niet trouwen uit liefde in de eerste plaats
amai dat vind ik echt heel zieilig voor dat meisje, die dient dan goed als slaaf en kindjeskweken nee sory gelukkig heb ik een open familie die rekening houdt met onze keuzes en gevoelens in de eerste plaats
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.