Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom suiker?

MevrBinladen
24-12-2002, 00:35

Hallo Mensen, Weet je wat ik me nou afvraag Waarom is de traditie met speciale gebeurtenissen bijv: Gtiba(bij het vragen van de hand ), bij een condulatie etc. Kunnen jullie mij daar antwoord op geven alvast bedankt :) Groetjes mevr binladen p.s. ik zoek nog steeds naar me man hihihih

Saiyan
24-12-2002, 00:36
sweet as sugar...

Dida
24-12-2002, 00:36
dan kunnen ze thee maken voor de Gasten..:haha:

Marocca
24-12-2002, 00:39
Suiker is zoet>>>> zoet betekent hetzelfde als geluk,het beste,hoop>> dus als je nu de link kunt leggen...

Tnawie
24-12-2002, 00:41

Origineel gepost door MevrBinladen Hallo Mensen, Weet je wat ik me nou afvraag Waarom is de traditie met speciale gebeurtenissen bijv: Gtiba(bij het vragen van de hand ), bij een condulatie etc. Kunnen jullie mij daar antwoord op geven alvast bedankt :) Groetjes mevr binladen p.s. ik zoek nog steeds naar me man hihihih ze3a symbool voor het eind van een bitter tijd en het begin van een zoete tijd.. ook staat na3na3thee met suiker bekend als een gezelligheid bezigheid..thee met suiker houdt gezelligheden bij elkaar..thee met suiker zorgt voor een eeuwige relatie :D dat waren alle tnawies voor vandaag

al_hamka
24-12-2002, 00:44
TNWwie is weer van de partij :D 7 Kusjes..... ** SouSou ** :rolleyes:

Tnawie
24-12-2002, 01:05
Origineel gepost door al_hamka TNWwie is weer van de partij :D 7 Kusjes..... ** SouSou ** :rolleyes: ik moet mn dagelijks tnawieportie kwijt raken :D

Marocca
24-12-2002, 01:07
Origineel gepost door Tnawie ik moet mn dagelijks tnawieportie kwijt raken :D eeey Tnawie... :) Ik had het niet door dat jij DE Tnawie bent.... :D Want uw avatar is>>> :Iluvu:

Samiratoen
24-12-2002, 01:09
je kan ook zout geven... :rolleyes:

Marocca
24-12-2002, 01:11
Origineel gepost door Samiratoen je kan ook zout geven... :rolleyes: :hihi:

Tnawie
24-12-2002, 01:16
Origineel gepost door Marocca eeey Tnawie... :) Ik had het niet door dat jij DE Tnawie bent.... :D Want uw avatar is>>> :Iluvu: ja ik ben de egt Tnawie...en dat is ook mn foto op mn avatar.. hoe gaat het met jou...lang geleden meid :D

Samiratoen
24-12-2002, 01:18
Origineel gepost door Kadir Is goedkoop:ego: Ja.. daar let jij wel op.. Jij.. mannetje die mij de bios beloofde en er met mn tegoedbon vandoorging.. als ik je pak :zweep:

Marocca
24-12-2002, 01:18
Origineel gepost door Tnawie ja ik ben de egt Tnawie...en dat is ook mn foto op mn avatar.. hoe gaat het met jou...lang geleden meid :D Echt knap!!! ;) Welja,hoe het met mij gaat?? Momenteel gaat het goed,hamdoelillah....Maar toch,...... :( Maar never mind,ik mag niet klagen...

-Reda-
24-12-2002, 01:19
bij een condolatie als ze dan zo een zak suiker meenemen is het volgens mij zodat ze dat kunnen verkopen en dat geld kunnen besteden...tenminste zoiets had ik gehoord...