Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik hou van een meisje maar durf het niet te zeggen

new
13-09-2004, 21:09

wat moet ik doen en het meisje is van deze forum ik hou écht van haar maar ik denk dat ze mij niet begrijpt ik bedoel mijn liefde niet begrijpt ze denkt dat ik maar wat zit te dromen het is lastig hoor je niet begrepen voelen

LaLa_SoFiA
13-09-2004, 21:11
Aaah kom op Newyy!! Je kunt het! Je bent een grote jongen!!! :D :maf:

new
13-09-2004, 21:14
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Aaah kom op Newyy!! Je kunt het! Je bent een grote jongen!!! :D :maf: nee hoor ik meen het als het menens is klap ik in elkaar zo ben ik nu eenmaal ik ben zeer gevoelig ik grap ik lach maar als het menens is dan kan ik niets meer en dat is mijn zwakte ik geef het toe ik mag een grote mond hebben maar diep ben ik zeer gevoelig

lady_khadija
13-09-2004, 21:15
stuur dan een pm?

LaLa_SoFiA
13-09-2004, 21:17

Ja...een Pm of een mailtje ofzo...ik bedoel, het is toch maar een computer?

Maisam
13-09-2004, 21:17
Origineel gepost door new wat moet ik doen en het meisje is van deze forum ik hou écht van haar maar ik denk dat ze mij niet begrijpt ik bedoel mijn liefde niet begrijpt ze denkt dat ik maar wat zit te dromen het is lastig hoor je niet begrepen voelen Moeilijke situatie... Probeer het haar uit te leggen ? Verder zou ik het ook niet weten. Ik begrijp hoe je je voelt.

new
13-09-2004, 21:22
Origineel gepost door lady_khadija stuur dan een pm? mijn vingers kan ik niet bewegen ik zit zo vast het is sterker dan mijzelf het niet begrepen voelen is enorm ik weet niet of je het kan begrijpen het is heel moeilijk voor mij pfff ik kan het niet uitleggen ik weet niet hoe ik het moet uitleggen

new
13-09-2004, 21:25
Origineel gepost door Maisam Moeilijke situatie... Probeer het haar uit te leggen ? Verder zou ik het ook niet weten. Ik begrijp hoe je je voelt. ik wou dat ik het kon het is heel moeilijk maisam ik ben namelijk zo bang om afgewezen te worden snap je ik ben bang

SecretSanaa
13-09-2004, 21:29
ewa safie, B a man vertel het haar gewoon, je hebt niets te verliezen

Maisam
13-09-2004, 21:29
Origineel gepost door new ik wou dat ik het kon het is heel moeilijk maisam ik ben namelijk zo bang om afgewezen te worden snap je ik ben bang Iwa ja.... Nee heb je, ja kan je krijgen.... Als je het niet probeert, zul je er nooit achter komen... Allahi 3awnek

happy1
13-09-2004, 21:33
Origineel gepost door new wat moet ik doen en het meisje is van deze forum ik hou écht van haar maar ik denk dat ze mij niet begrijpt ik bedoel mijn liefde niet begrijpt ze denkt dat ik maar wat zit te dromen het is lastig hoor je niet begrepen voelen oh mij god ik hou ook zoveel van jou... ik ben zo blij dat jij dat ook doet, nu kunnen we voor eeuwig bij elkaar zijn...

noui
13-09-2004, 21:33
Ik zou zeggen ga ervoor mischien denkt ze wel het zelfde voor jouw.

Beni_Oulichek
13-09-2004, 21:37
niet geschoten is altijd mis... dus wat doe je??? ps. doe het op een leuke en rustige manier en het liefst niet via pc maar persoonllijk. veel succes.

Maisam
13-09-2004, 21:40
Origineel gepost door happy1 oh mij god ik hou ook zoveel van jou... ik ben zo blij dat jij dat ook doet, nu kunnen we voor eeuwig bij elkaar zijn... :haha: