Bekijk originele versie : Teken NU tegen Bezetting Joden!!!!!!!!!!
Teken hier tegen de bezetting van de joden.
Steun de handtekeningenactie van Greta Duisenberg!!!
Dit neemt niet eens een minuut in beslag.... `n minuut om de Palestijnen te helpen..
http://www.stopdebezetting.nl/onderteken.cgi
Je kan daar ook terecht als je meer informatie wil over de doel van de handtekeningenactie voordat je tekent..
Salaam
Origineel gepost door Kadir
Wallah, ik zou t doen, als ik zou denken dat t zou helpen, maar die tering Sharon:boos:
Er zal helaas niets veranderen.
Ik moet erzelf gewoon heen.
je weet maar nooit of `t helpt, beter dan nix doen toch...
Tja.. zelf heen gaan.. wees er wel zeker van dat je in ieder geval sharon te pakken krijgt.. :D zoveel mogelijk omstanders is alleen maar mooi meegenomen :D
Salaam
En wel tekenen hè..
Heb ik enkele maanden geleden al gedaan en ik heb eigenlijk dezelfde conclusie als Kadir...
oemahoe dini 9ad da3ani liljihadi wa li fidaa oemahoe ini za7ifoen lil goeldi lan ataradada.. fal mawtoe laysa yoegifoeni wa moenaya an oestash-hada....
raj3in lek raj3in ya****** raj3in, bin roe7 3il zrira wa bnirja3 malayin...
Nourdin22
24-12-2002, 01:14
als niks doet gebeurt er helemaal niets als je een minuut neemt om te tekenen laat je ook jou stem horen het is toch niet veel gevraagd :kwaad:
ja man.. er wordt wel weinig gereageerd hierop, maar dat hoeft ook niet.. ik hoop wel dat iedereen is gaan tekenen daar..
hey da's raar ze zeggen dat ik die al eerder heb ingevult
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
hey da's raar ze zeggen dat ik die al eerder heb ingevult
=emsoem=
hmmm.. dat komt door je mailadres.. misschien heb je `t een tijdje geleden getekend.. heb je geen andere adres???
Origineel gepost door masrawy
hmmm.. dat komt door je mailadres.. misschien heb je `t een tijdje geleden getekend.. heb je geen andere adres???
ja wel heb er in totaal zo'n 8 tot 10 :D
oefff dat wordt ff een heele administratie manzz
maarjah is de moeite waard....
=emsoem=
mocro4life16
24-12-2002, 17:24
ik heb het ook getekend!!!
Origineel gepost door emsoem
ja wel heb er in totaal zo'n 8 tot 10 :D
oefff dat wordt ff een heele administratie manzz
maarjah is de moeite waard....
=emsoem=
:D
stuur alle 10 de adressen hè ;)
Mensen jullie moeten wel serieus tekenen hè.. ik had toch wel meer verwacht.. :rolleyes:
Origineel gepost door masrawy
:D
stuur alle 10 de adressen hè ;)
Mensen jullie moeten wel serieus tekenen hè.. ik had toch wel meer verwacht.. :rolleyes:
ja heb al mijn email adressen gegeven :D
en jah ik had ook VEEEEEL meer verwacht...
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.