Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teken NU tegen Bezetting Joden!!!!!!!!!!

masrawy
24-12-2002, 00:20

Teken hier tegen de bezetting van de joden. Steun de handtekeningenactie van Greta Duisenberg!!! Dit neemt niet eens een minuut in beslag.... `n minuut om de Palestijnen te helpen.. http://www.stopdebezetting.nl/onderteken.cgi Je kan daar ook terecht als je meer informatie wil over de doel van de handtekeningenactie voordat je tekent.. Salaam

masrawy
24-12-2002, 00:28
Origineel gepost door Kadir Wallah, ik zou t doen, als ik zou denken dat t zou helpen, maar die tering Sharon:boos: Er zal helaas niets veranderen. Ik moet erzelf gewoon heen. je weet maar nooit of `t helpt, beter dan nix doen toch... Tja.. zelf heen gaan.. wees er wel zeker van dat je in ieder geval sharon te pakken krijgt.. :D zoveel mogelijk omstanders is alleen maar mooi meegenomen :D Salaam En wel tekenen hè..

Marocca
24-12-2002, 00:28
Heb ik enkele maanden geleden al gedaan en ik heb eigenlijk dezelfde conclusie als Kadir...

Tnawie
24-12-2002, 00:36
oemahoe dini 9ad da3ani liljihadi wa li fidaa oemahoe ini za7ifoen lil goeldi lan ataradada.. fal mawtoe laysa yoegifoeni wa moenaya an oestash-hada.... raj3in lek raj3in ya****** raj3in, bin roe7 3il zrira wa bnirja3 malayin...

Nourdin22
24-12-2002, 01:14

als niks doet gebeurt er helemaal niets als je een minuut neemt om te tekenen laat je ook jou stem horen het is toch niet veel gevraagd :kwaad:

masrawy
24-12-2002, 11:46
ja man.. er wordt wel weinig gereageerd hierop, maar dat hoeft ook niet.. ik hoop wel dat iedereen is gaan tekenen daar..

emsoem
24-12-2002, 13:19
hey da's raar ze zeggen dat ik die al eerder heb ingevult =emsoem=

masrawy
24-12-2002, 14:14
Origineel gepost door emsoem hey da's raar ze zeggen dat ik die al eerder heb ingevult =emsoem= hmmm.. dat komt door je mailadres.. misschien heb je `t een tijdje geleden getekend.. heb je geen andere adres???

emsoem
24-12-2002, 16:09
Origineel gepost door masrawy hmmm.. dat komt door je mailadres.. misschien heb je `t een tijdje geleden getekend.. heb je geen andere adres??? ja wel heb er in totaal zo'n 8 tot 10 :D oefff dat wordt ff een heele administratie manzz maarjah is de moeite waard.... =emsoem=

mocro4life16
24-12-2002, 17:24
ik heb het ook getekend!!!

masrawy
24-12-2002, 18:14
Origineel gepost door emsoem ja wel heb er in totaal zo'n 8 tot 10 :D oefff dat wordt ff een heele administratie manzz maarjah is de moeite waard.... =emsoem= :D stuur alle 10 de adressen hè ;) Mensen jullie moeten wel serieus tekenen hè.. ik had toch wel meer verwacht.. :rolleyes:

emsoem
25-12-2002, 11:38
Origineel gepost door masrawy :D stuur alle 10 de adressen hè ;) Mensen jullie moeten wel serieus tekenen hè.. ik had toch wel meer verwacht.. :rolleyes: ja heb al mijn email adressen gegeven :D en jah ik had ook VEEEEEL meer verwacht... =emsoem=