Bekijk originele versie : ' Stel je voor!!! '
Tranquille
13-09-2004, 20:01
Stel..Dat u vriend je al meer dan een half jaar geleden heeft gedumpt. Maar jullie zijn nog wel goede vrienden maar niet meer close als vroeger. En in al die tijd had je nog verdriet om hem.. en nu je net erover begint te geraken..doet hij ineens opvallend aardiger dan hij al was..je word weer verliefd..je voelt je goed ook al is het uit..maar anderzijds ben je ook bang dat het maar vals hoop is...wat zou je doen in deze situatie?
In u verliefdheid blijven geloven omdat het niet zomaar komt en ook omdat hij aardiger is (denk je dat hij u wilt?)
OF
Het vergeten en doorgaan met u leven (alhoewel je hem ook graag terug wilt)
einde is einde...
dus vergeten en doorgaan met je leven...
Tranquille
13-09-2004, 20:11
En als ze u terug wilt maar het niet zegt omdat ze al een vaste vriend heeft?
Origineel gepost door Mazlout
einde is einde...
dus vergeten en doorgaan met je leven...
misSanae
13-09-2004, 20:11
Ik zou ook verder gaan met je leven, als ie je al een keer gedumpt heeft, kan ie het zo nog een keer doen. Trap er niet een tweede keer in.
Tranquille
13-09-2004, 20:14
Stel dat hij u terugwilt om mee te trouwen maar geen relatie wil met u. Maar hij zegt nix erover omdat hij een vaste vriendin heeft?
Origineel gepost door misSanae
Ik zou ook verder gaan met je leven, als ie je al een keer gedumpt heeft, kan ie het zo nog een keer doen. Trap er niet een tweede keer in.
doet er verder niet toe,
when it's over it's over....
dus moet je van te voren goed nadenken voor je die beslissing neemt....
there's no way back...
Loeken sga bik toen.. waarom zou hij dan nu opeens wel intresse tonen.. ik weet dat t vaker voor komt maar ja dissen die handel... Lie je bedelni be giejt en bedleh be 7ejt
yesmina19
13-09-2004, 20:50
uit is uit klaar
jongen moet niks willen
had hij maar niet uit gemaakt
ja.. moeilijk maar hij heeft je GEDUMPT!!! neej meid ik zou denken uit is uit en verder gaan...
xxx
Tranquille
13-09-2004, 21:10
Ik vind toch da iedereen een 2de kans verdient moest ik die ene zijn dan zou ik ook graag een 2de kans willen :o
lady_khadija
13-09-2004, 21:19
hmmmmm... als ie trouwplannen heeft zou ik hem een tweede kans geven... zo niet, ga ik verder met mijn leven...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.