Bekijk originele versie : moslim
:o slm, ik heb nu geen geloof, maar ik wil mij graag bekeren tot de islam. Ik weet alleen niet hoe mijn omgeving hier op gaat reageren. Hiermee bedoel ik mij sgool en zo. Ik ben nammelijk nl. wat zouden jullie dneken als een nederlandse meisje zich gaat bekeren tot moslima. :confused: Want ik heb van sommige mensne slechte reacties gehad. :kwaad: En dan heb ik het over andere nederlanders. :kwaad: :kwaad: ma'a salâma....
Samirathebitch
13-09-2004, 19:55
Schat doe waar jij zin in hebt en laat je niet gek maken door mensen in jouw omgeving!!En als jij je wilt bekeren tot de ISLAM dan doe je het!! Ken zat meiden zoals jij die zich hebben bekeerd tot de Islam en geen spijt van hebben!! hebben het nu beter dan in het verleden <<
M3A SeLLAMa Sizza
DaNGeRouZLy
13-09-2004, 21:20
hoi
Masha`allah meid dat je weer terug moslim wilt worden. Je moet niet kijken wat anderen er van denken het belangrijkste is wat Allah van je denkt. Het leven is maar kort en ieder is voor zichzelf verantwoordelijk naar de dood. Dus het zou zonde zijn als je je door hen laat weerhouden want niemand heeft ons morgen beloofd. En dan sta je er alleen voor.
Moge Allah jou en ons allen Leiden op zijn pad Amien
xXx Aminaatje :zwaai:
lailalial
14-09-2004, 14:22
Van mij ben je welkom in onze godsdienst Islam
maar je moet wel aan de eisen voldoen van de islam
beslama
shakirabouss
14-09-2004, 14:34
Welkom bij jouw moslim zusters en broeders,
Inchallah dat je een goede moslima mag worden. Meid, deze mensen bij jou op school zullen niet naast jou staan op de dag des oordeels dus doe wat jij zelf wil en wat goed voor je is...groetjes vanmij
Mysticalia
14-09-2004, 14:39
Origineel gepost door miss_adnil_85
:o slm, ik heb nu geen geloof, maar ik wil mij graag bekeren tot de islam. Ik weet alleen niet hoe mijn omgeving hier op gaat reageren. Hiermee bedoel ik mij sgool en zo. Ik ben nammelijk nl. wat zouden jullie dneken als een nederlandse meisje zich gaat bekeren tot moslima. :confused: Want ik heb van sommige mensne slechte reacties gehad. :kwaad: En dan heb ik het over andere nederlanders. :kwaad: :kwaad: ma'a salâma...
mashAllah zuster :Iluvu:
Nog een zuster erbij :Iluvu:
heb je moslima's in je omgeving die je kunnen helpen? een moskee? een centrum?
Mysticalia
15-09-2004, 08:35
:o 'as-salâmu alaykum...
Shukran voor juliie berichten.. :Iluvu:
Ik heb een kennis die veel van de islam afweet en mij wil helpen. ;)
Maar alle hulp / kennis is welkom. :zwaai: :Iluvu:
ilâ l-liqâ' xx
Alhamdoulilah! omring je door moslima's inshAllah.
Woon islamitische lezingen bij,
volg islamitische cursussen (Darl al Ilm bv)
:Iluvu:
:zwaai:
:o slm, ik heb nu geen geloof, maar ik wil mij graag bekeren tot de islam. Ik weet alleen niet hoe mijn omgeving hier op gaat reageren. Hiermee bedoel ik mij sgool en zo. Ik ben nammelijk nl. wat zouden jullie dneken als een nederlandse meisje zich gaat bekeren tot moslima. :confused: Want ik heb van sommige mensne slechte reacties gehad. :kwaad: En dan heb ik het over andere nederlanders. :kwaad: :kwaad: ma'a salâma... Moslim zijn doe je voor jezelf en niet voor anderen. Een ieder die commentaar heeft, ben je liever kwijt dan rijk. Volg je hart en doe wat jij goed acht. Moge Allah je leiden naar de Islam en het je vergemakkelijken om meer kennis op te doen.
Een ding wat ik je heel graag wil adviseren: Praat erover met Nederlanders die al bekeerd zijn tot de Islam. Dit zal je zeker helpen. Vraag naar hun ervaringen en hoe zij omgegaan zijn met de kritiek vande omgeving..
LaMorena
15-09-2004, 11:14
Ik heb je een PM gestuurd maar die zul je wel al gelezen hebben. Voeg me gewoon toe op MSN.
:o slm, ik heb nu geen geloof, maar ik wil mij graag bekeren tot de islam. Ik weet alleen niet hoe mijn omgeving hier op gaat reageren. Hiermee bedoel ik mij sgool en zo. Ik ben nammelijk nl. wat zouden jullie dneken als een nederlandse meisje zich gaat bekeren tot moslima. :confused: Want ik heb van sommige mensne slechte reacties gehad. :kwaad: En dan heb ik het over andere nederlanders. :kwaad: :kwaad: ma'a salâma...
De mensen die slechte reacties geven zijn mensen die meestal niks van de Islam af weten. Als je iets wilt bereiken, moet je nooit naar andere mensen luisteren, want die maken je gek. Doe gewoon wat in je hart zit, wat jij denkt dat goed is. Want als je gaat luisteren naar andere mensen kom je nergens. Iedereen heeft altijd wel iets op te merken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.