Bekijk originele versie : Ik ben je zat......
Zo luid de nieuwe singel van Ali.B .
Wat ik er van vind , nou ik vind hem verdomd goed , ik denk
dat jij dat ook zal vinden .
ben jij je vriend of vriendin ook zo zat?
Of ben je juist heel gelukkig , de meeste relatie's zijn alleen
maar gebaseert op verlangen , opwinding of nieuwschierigheid het zijn zogehete (One night stand's) .
Je komt tegewoordig zelden goeie en sirieuse relatie's tegen omdat de jongeren minder naar de toekomst kijkendenk ik .
wat vind jij van jou relatie en wat vind jij van Ali.B zijn nieuwe nummer.....
Ik ben Ali B. zat!!! Ik vind het een misselijk ventje, bah.
Yougourthen
13-09-2004, 20:16
Origineel gepost door Naizah
Waarom vind je hem een misselijk ventje?
Ik heb geen mening over Ali B. Ik hoorde laatst iets van hem, iets van dat iemand hem niet meer hoefde te bellen, klopt dat? In dat geval vind ik het wel aardig, meer niet. Beetje suf.
Als je goede muziek wilt horen moet je bijvoorbeeld Dizzee Rascal eens proberen.
FAITHLESS
13-09-2004, 22:05
Origineel gepost door Naizah
Mag ik me daar bij aansluiten ?
Helemaal als hij in zee gaat met Marco B.
Die ben ik ook zat .
Dat komt waarschijlijk dat ze op mijn werk SKY-radio draaien . En dan kan je geen muziek meer horen , kan ik julie vertellen .
FAITHLESS
13-09-2004, 23:11
Origineel gepost door xtangaouia87x
dan ben ik zeker de enige die ali b leuk vind... om ze muziek dan he.. om zn uiterlyk vin ik m ook beetje misselyk
Nee nee nee , niet over iemand z'n uiterlijk.........
Jij hebt toch ook niet de keus gehad om je zelf een uiterlijk aan te meten . :D
Sorry , moest het even kwijt . ;)
ElAlamein
13-09-2004, 23:13
Origineel gepost door FAITHLESS128
Mag ik me daar bij aansluiten ?
Helemaal als hij in zee gaat met Marco B.
Die ben ik ook zat .
Dat komt waarschijlijk dat ze op mijn werk SKY-radio draaien . En dan kan je geen muziek meer horen , kan ik julie vertellen .
misschien is het een idee, faith, om bij de Commissie Gelijke Behandeling eens te vragen, of Sky niet een islamities uurtje kan uitzenden.
Discriminatie gewoon!
goede_vriendin
13-09-2004, 23:18
Wat Ali B betreft; ik vind het een sympathieke jongen die niemand lastig valt. Hij doet gewoonweg graag hetgeen hij wil en dat is een beetje entertainen. Hij valt hiermee niemand lastig en ook zijn teksten zijn vrij onschuldig vergeleken bij andere rap-teksten. Hij komt binnenkort met zijn eigen theatershow dus hij pakt het allemaal best goed aan.
Maar ja, daar gaat het hier niet over dus wat het onderwerp betreft ben ik het eens met het feit dat de hedendaagse relaties vrij oppervlakkig zijn. Er hoeft maar iets te gebeuren en de balans slaat door naar de negatieve kant. Weinig geduld, verdraagzaamheid, communicatie en wederzijds respect zijn hier vaak oorzaken van.
Ook te hoge verwachtingen naar elkaar (die in de praktijk niet kunnen worden waargemaakt) kunnen spelbreker in een relatie zin.
Ouders zouden hun kinderen moeten leren dat het huwelijk geen spelletje is en dat ze hieromtrent weloverwogen besluiten moeten nemen. Niet, zoals tegenwoordig gebeurt, je kinderen stimuleren om zo vroeg mogelijk te trouwen alsof trouwen het enige belangrijke in dit leven is. ;)
FAITHLESS
13-09-2004, 23:19
Origineel gepost door ElAlamein
misschien is het een idee, faith, om bij de Commissie Gelijke Behandeling eens te vragen, of Sky niet een islamities uurtje kan uitzenden.
Discriminatie gewoon!
Nou ElAlamein , ik heb je van mij negeer lijstje gehaald omdat ik toch af en toe op je wil reageren .
Het is niet dat ik Sky discrimenerend vind , dat zal jij wel snel denken denk ik van een Marokaan .
Ik vind dat Sky alleen veel van het zelfde draaid en niet alleen van Marco B. dat geldt voor alle artiesten .
Op een gegeven moment vind je een nummer niet meer leuk als je die 10 keer op je werk hoort .
Dus girl , don't judge me .
ali b is een goeie gozer...
hij heeft best goeie teksten!
maar marco b is een beetje een loser...die vind ik maar nix!
FAITHLESS
13-09-2004, 23:45
Origineel gepost door BertvdG
Geachte forumleden,
Ali B is een heerlijke persoonlijkheid. Zijn liederen zijn als muziek in mijn volwaardige oren. Zijn teksten zijn uit het hart gegrepen. Als Ali Baba besluit zich te verdiepen in andere kwaliteiten zal dit ten koste gaan van mijn algemene hectische levensstijl.
Ditzelfde gaat ook op voor de heer Marco B. Ook hij is erg aangenaam. Zijn kapsel vraagt om mijn hand. Wat zou ik graag door die heerlijke krullen gaan.
Nee, deze twee persoonlijkheden zijn mijn helden en die neemt niemand mij af.
Bert
Geachte Hr. Bert ,
Wie zijn wij om een alom gerespecteerde heer als u zijn helden af te nemen ?
Dat zal alleen woede opwekken bij de meesten van ons hier .
Wij kunnen ons niet veroorloven om u te missen hier op het forum , doordat u weg kwijnt van verdriet . U bent het die het forum een beetje een andere kijk geeft op de mensheid , de mensheid die u vertegenwoordigd in al z'n nederigheid . U laat veel over zich heen komen van forum leden die u niet respecteren als de hunne , maar doch geeft u altijd een weerwoord die getuigt van respect .En waar wij als leden een voorbeeld aan zouden en moeten nemen .
Totslotte Hr Bert ik hoop dat u nog jaren van uw helden zult blijven genieten .
Vriendelijke groeten FAITHLESS
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.