Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arabische zangeres uit haar geluk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Naizah
13-09-2004, 18:23

11-09-04 Cairo; De Arabische zangeres Dana International heeft een wel heel apart nummer opgenomen. Samen met Royal bracht zij deze maand de houseplaat "Sharmuta" uit. Geshockeerde muziekliefhebbers uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten hebben vol afschuw gereageerd, voornamelijk over het gehijg en de tekst die Dana ten gehore brengt. Ze zingt onder andere "Hamdoulilah sharmuta" (gelukkig ben ik h*o*e*r) en zelfs de islamitische naam voor God, "Allah", komt enkele keren voor in het nummer. Ondanks de felle kritieken en recensies van de plaat scoort het nummer hoog in de dance-charts van Israël, Libanon en Egypte en is het nummer opgepikt door bekende Amerikaanse deejays als Peter Rauhoffer, Sascha en John Digweed. Dit is overigens niet de eerste keer dat Dana de islamitische benaming van God in haar nummers verwerkt. In 1996 bracht zij samen met deejay Offer Nissim de single “Maganona” (gestoord) uit. In dit nummer verafschuwt Dana de allermachtige en werd er in Israël en Egypte een verbod opgesteld tegen het draaien van deze single. Ondanks de geslachtsoperatie, die Dana in 1993 onderging, is ze opnieuw uitgeroepen tot disco-diva van het Midden-Oosten http://www.genderpsychology.org/gender_queer/sharon_cohen.jpg

GirlFromFes
13-09-2004, 18:26
Wajow Zij heeft echt lef :D:D Wat staat er onder die 4 sterretjes? :cool: Ben nu wel erg benieuwd hoe het klinkt Vooral dat hijgen :p jummieeeeeeeee Naizah, heb jij het nummer al gehoord?

GirlFromFes
13-09-2004, 18:29
Origineel gepost door IIAwayie3erII Hmm slechts een bevestiging van ieds dat al geruime tijd aan de gang is namelijk : De verkrachting van de islam door die Woestijnhonden! Hahahaha stel je niet aan!

Rebel_1963
13-09-2004, 18:29
Origineel gepost door Naizah 11-09-04 Cairo; De Arabische zangeres Dana International heeft een wel heel apart nummer opgenomen. Samen met Royal bracht zij deze maand de houseplaat "Sharmuta" uit. Geshockeerde muziekliefhebbers uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten hebben vol afschuw gereageerd, voornamelijk over het gehijg en de tekst die Dana ten gehore brengt. Ze zingt onder andere "Hamdoulilah sharmuta" (gelukkig ben ik ****) en zelfs de islamitische naam voor God, "Allah", komt enkele keren voor in het nummer. Ondanks de felle kritieken en recensies van de plaat scoort het nummer hoog in de dance-charts van Israël, Libanon en Egypte en is het nummer opgepikt door bekende Amerikaanse deejays als Peter Rauhoffer, Sascha en John Digweed. Dit is overigens niet de eerste keer dat Dana de islamitische benaming van God in haar nummers verwerkt. In 1996 bracht zij samen met deejay Offer Nissim de single “Maganona” (gestoord) uit. In dit nummer verafschuwt Dana de allermachtige en werd er in Israël en Egypte een verbod opgesteld tegen het draaien van deze single. Ondanks de geslachtsoperatie, die Dana in 1993 onderging, is ze opnieuw uitgeroepen tot disco-diva van het Midden-Oosten Is dat die joodse?

Rebel_1963
13-09-2004, 18:30

Origineel gepost door GirlFromFes Wajow Zij heeft echt lef :D:D Wat staat er onder die 4 sterretjes? :cool: Ben nu wel erg benieuwd hoe het klinkt Vooral dat hijgen :p jummieeeeeeeee Naizah, heb jij het nummer al gehoord? Lef?? Dat mens is gek!

GirlFromFes
13-09-2004, 18:31
Origineel gepost door Rebel_1963 Lef?? Dat mens is gek! Hahaha Luister haar nummer "Maganona" Daar verklaart ze dat ze niet gestoord is! Ana mish maganonaaaa zingt ze :p

Naizah
13-09-2004, 18:32
Origineel gepost door GirlFromFes Wajow Zij heeft echt lef :D:D Wat staat er onder die 4 sterretjes? :cool: Ben nu wel erg benieuwd hoe het klinkt Vooral dat hijgen :p jummieeeeeeeee Naizah, heb jij het nummer al gehoord? Ja GirlFromFez ik heb het liedje gelijk gedownload! Het is een houseplaat in Arabische text. Sharmuta is Egyptisch voor h.o.e.r.!!!!!

GirlFromFes
13-09-2004, 18:32
Origineel gepost door Rebel_1963 Is dat die joodse? Haar naam zegt toch wel genoeg... Waarom haar geloof erbij getrekken? :o

GirlFromFes
13-09-2004, 18:33
Origineel gepost door Naizah Ja GirlFromFez ik heb het liedje gelijk gedownload! Het is een houseplaat in Arabische text. Sharmuta is Egyptisch voor h.o.e.r.!!!!! Hahaha ik ga me opnieuw aanmelden onder de naam Sharmuta whahaha :D

Rebel_1963
13-09-2004, 18:33
Origineel gepost door GirlFromFes Hahaha Luister haar nummer "Maganona" Daar verklaart ze dat ze niet gestoord is! Ana mish maganonaaaa zingt ze :p Ik luister helemaal niet naar dit soort artiesten! En wat mij betreft is ze gestoord, jij schijnt het anders een leuk nummer te vinden, zegt dat iets over jou?

Rebel_1963
13-09-2004, 18:34
Origineel gepost door GirlFromFes Haar naam zegt toch wel genoeg... Waarom haar geloof erbij getrekken? :o Oh...ik ken anders genoeg moslima's met dezelfde naam. :rolleyes:

ZeYNeP_Z
Origineel gepost door Rebel_1963 Is dat die joodse? Ja die Jood(se) transseksueel :D

Aitmoro
Origineel gepost door IIAwayie3erII Hmm slechts een bevestiging van ieds dat al geruime tijd aan de gang is namelijk : De verkrachting van de islam door die Woestijnhonden! het is een hype geworden om de islam te beledigen... tegenwoordig heb je in elke land in de wereld een iemand zoals wij in nederland mevrouw hirsi hebben..

Zelfkritiek
13-09-2004, 18:35
Ohwjeeee..... Er is weer iemand die te openlijk voor haar mening durft uit te komen..... Dat mag natuurlijk niet!! En wat is dat nou toch voor gezeur dat ze de naam "Allah" in haar tekst gebruikt? Is dat weer een flauwe smoes om aan de verdere inhoud voorbij te gaan en vooral maar geen discussie daarover te gaan voeren??? Waar waren al deze kritikasters toen Sadam de Koran liet herschrijven met het bloed van zijn slachtoffers?? Toen hoorde ik ook geen kritiek uit de Moslim wereld. Nou, als dat geen misbruik is van het woord van de Profeet, dan weet ik het ook niet meer...

Rebel_1963
13-09-2004, 18:35

Origineel gepost door GirlFromFes Hahaha ik ga me opnieuw aanmelden onder de naam Sharmuta whahaha :D :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10