Bekijk originele versie : Mij Opa Loert op mijn Ex vrouw
ManZonderVrouw
13-09-2004, 18:20
Wat moet ik nu doen :D
BoubkerC
13-09-2004, 18:25
ga naar 6 de hoogste toren in Maleisie ga op de dak en zeg tegen je opa Foek joe en spring van het dak klaar opgelost je hebt geen last van hem en hij niet van jou :P
ManZonderVrouw
13-09-2004, 18:27
Origineel gepost door BoubkerC
ga naar 6 de hoogste toren in Maleisie ga op de dak en zeg tegen je opa Foek joe en spring van het dak klaar opgelost je hebt geen last van hem en hij niet van jou :P
Zelfmoord plegen is Haram en dat weet jij ook..dus kom op met een andere oplossing :D
ManZonderVrouw
13-09-2004, 18:29
Origineel gepost door Psychologe
Ze is toch je Ex-vrouw....dus wat kan het jou schelen.
Als je ook nog eens een oma hebt, dan kan ik begrijpen dat je medelijden hebt met je oma.
Ja maar toch je zult dan haar weer zien en dat haat ik
tangawija_1985
13-09-2004, 18:29
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Wat moet ik nu doen :D
:eek: Hahaha jij bent gewoon aan het dollen dus ga niet serieus antwoord geven :D
ManZonderVrouw
13-09-2004, 18:39
Origineel gepost door Psychologe
Dus je geeft nog om haar???
Wil je haar terug??
Nee ik wil haar niet terug...maar het is toch een rare gezicht haar elke dag tegenkomen met mijn Opa ?
BoubkerC
13-09-2004, 18:41
ga naar Amerika en zeg dat je van Al qaida komt en je word doodgeschoten geloof me dat is geen zelfmoord of inplaats van Amerika kan je ook naar Israel gaan :)
ManZonderVrouw
13-09-2004, 18:49
Origineel gepost door BoubkerC
ga naar Amerika en zeg dat je van Al qaida komt en je word doodgeschoten geloof me dat is geen zelfmoord of inplaats van Amerika kan je ook naar Israel gaan :)
Nee dat is ook zelfmoord..je lokt een zelfmoord uit..bedenk maar wat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.