Bekijk originele versie : Drukke Tram, Bus of Trein
SpongeBoBB
30-12-2010, 13:17
Ik wil graag weten van de dames wat ze ervan vinden als ze in een drukke tram bus of trein zitten en dat er iemand achter hun staat met hun je weet wel gedrukt tegen jullie billen aan.
Jullie kunnen nu niet zeggen van wat heeft hij het over of wat dan ook elke meisje heeft het wel eens meegemaakt. En ik wil graag jullie ervaring weten ( Dus kort samengevat wat vinden jullie ervan )
mevr0uwtjelief
30-12-2010, 13:26
Een paar jaar geleden zag ik het gebeuren in een drukke bus bij een meisje meskiena. Dat kind ging helemaal flippen en huilen en toen ging iedereen tegen die man schreeuwen. Dat is goor hoor er zijn denk ik mannen die express in een drukke tram/bus gaan om tegen meisjes aan te rijden.
SpongeBoBB
30-12-2010, 13:29
nooit bij jou gebeurd mevrtje lief
MrTestosteronI
30-12-2010, 13:52
In marokko hebben ze zelf een naam voor, er zijn mensen die er hun hobby van hebben gemaakt :haha:
Ik doe het altijd express bij meisjes die een kopvodje dragen.... soms gaan ze mee schuren, lekker hoor!
FireBird
30-12-2010, 14:10
Ik doe het altijd express bij meisjes die een kopvodje dragen.... soms gaan ze mee schuren, lekker hoor!
Je bent ontslagen KUT!
mevr0uwtjelief
30-12-2010, 15:15
nooit bij jou gebeurd mevrtje lief
Ik ga nooit meer met het OV maar het is me gelukkig nooit overkomen.
amine_jebli
30-12-2010, 15:50
Ik ga nooit meer met het OV maar het is me gelukkig nooit overkomen.
als dat gebeurt gewoon omdraaien en dan heel hard in die gene gezicht niessen, oepss sorry meneer je ziet dat het druk is ! :hihi: :hihi: :hihi:
nouryhan
30-12-2010, 16:03
Nee, ook niet gebeurt...Ik zorg er meestal voor dat ik niet instap in een drukke tram .... Meestal komt er daarna een tram die bijna helemaal leeg is....
amine_jebli
30-12-2010, 16:26
Nee, ook niet gebeurt...Ik zorg er meestal voor dat ik niet instap in een drukke tram .... Meestal komt er daarna een tram die bijna helemaal leeg is....
ja beter. niet alleen dat maar ook 100de geuren door elkaar zweet stank :D. :D
sweetlady2010
30-12-2010, 19:04
Ik wil graag weten van de dames wat ze ervan vinden als ze in een drukke tram bus of trein zitten en dat er iemand achter hun staat met hun je weet wel gedrukt tegen jullie billen aan.
Jullie kunnen nu niet zeggen van wat heeft hij het over of wat dan ook elke meisje heeft het wel eens meegemaakt. En ik wil graag jullie ervaring weten ( Dus kort samengevat wat vinden jullie ervan )
Voornamelijk gebeurd in Marokko (op de soek) ... stelletje smeerlappen tfoe.....:kwaad:
En wanneer ik me dan opdraai staan ze er met zijn 3 of 4en ewa ja kom er dan maar achter wie er zich tegen je aandrukt..... nasty gewoon vind het gewoon te triest voor woorden......:moe: :jammer:
nouryhan
30-12-2010, 19:17
ja beter. niet alleen dat maar ook 100de geuren door elkaar zweet stank :D. :D
Hahhhaa:D Klopt...Liever niet..
Maar hoe kom je op dit onderwerp? Ben je vandaag in een drukke tram ingestapt?
amine_jebli
30-12-2010, 21:38
Hahhhaa:D Klopt...Liever niet..
Maar hoe kom je op dit onderwerp? Ben je vandaag in een drukke tram ingestapt?
ik niet hoor, ik heb ook maar gereageerd ik hou zelf niet van drukte !
amine_jebli
30-12-2010, 21:40
Voornamelijk gebeurd in Marokko (op de soek) ... stelletje smeerlappen tfoe.....:kwaad:
En wanneer ik me dan opdraai staan ze er met zijn 3 of 4en ewa ja kom er dan maar achter wie er zich tegen je aandrukt..... nasty gewoon vind het gewoon te triest voor woorden......:moe: :jammer:
echt respectloos is dat, of ze knijpen gewoon in een dame bil als het druk is.
nouryhan
30-12-2010, 22:19
ik niet hoor, ik heb ook maar gereageerd ik hou zelf niet van drukte !
Oohh oeps...sorry...:o
Ik bedoelde de topicstarter...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.