Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe maak ik dit goed?!

Pagina's : [1] 2

zinalady
23-12-2002, 23:10

Hey iedereen.... Ik zit best wel ergens mee en dacht wie weet komen jullie met perfecte ideeen...ik had het hier al met een paar van forum erover dus dacht laat ik het maar eens aan derest vragen! Ik heb een hele goeie vriendin van mij en ze is nu erg ziek. Ze is al een hele tijd niet haar zelf maar een tijdje geleden ging het weer goed met haar althans dat dacht ik....maar ik had het blijkbaar veels te druk met mijn eigen leventje dat ik niet in de gaten had dat het altijd slecht met haar ging....en nu voel ik mezelf er best schuldig over en ik wil haar laten zien dat ik voor haar klaar sta... dus heeft iemand een tip of idee wat ik zou kunnen doen??? BOussa ZInalady :zwaai:

Onslaught
23-12-2002, 23:17
kijk dat is een foutje die iedereen maakt meid, de enig wat je meot doen is vergeet at en blijf nu haar steunden in wat dan ook, maar je meot nu niet gaan pushen en steed laten zien van dit en dat, wees jezelf, en heb geduld geloof me alles komt goed:D

jay
23-12-2002, 23:17
Ik zou haar effe apart nemen en eerst m'n excuses aanbieden en haar uitleggen waarom er neit haar was en daarna zou ik haar meer tijd geven en meer haar zijn. Dat geeft toch een vertrouwd gevoel en dan zal zelf wel merken dat je voor haar klaar staat. Meer zou ik niet weten. een goed gesprek is nooit verkeerd dat staat vast en eerlijkheid staat boven alles. groetjes Jay

Glimlachje
23-12-2002, 23:44
Ik zou haar een bloemmetje geven daar wordt zij wel vrolijk van. en natuurlijk je exuses aanbieden zoals Jaj dat ook zei.Ik dan komt het goed met gods hulp natuurlijk. Ik wens je veeeel succes!!!!!! :zwaai:

zinalady
24-12-2002, 18:41

Soekran voor jullie reacties! En onslaught je hebt gelijk...ik weet het ik moet nu niet overdreven gaan doen maar ik voel me er echt rot over want zij heeft al een heleboel keren tegen mij gezegd dat het niet zo goed ging en ja ik vroeg dan wel verder maar ik dacht er niet bij na.......omdat ik zelf wat dingetjes had waar ik mee zat maar dat vind ik geen excuus! En Jay ik weet het ik moet er nu voor haar zijn meskiena....ze ligt nu ook in het ziekenhuis en dat goede gesprek gaat er zeker komen. Ik weet dat ik haar nu gewoon even voorop moet zetten met alles. Maar wallah I don't get it....hoe kan iemand nou zoveel met zichzelf bezig zijn dat hij zijn omgeving gewoon vergeet.....dat zegt echt veel over een persoon zelf toch! Maar ja nogmaals thanx! Bye :zwaai:

jay
24-12-2002, 18:59
Origineel gepost door zinalady Soekran voor jullie reacties! En onslaught je hebt gelijk...ik weet het ik moet nu niet overdreven gaan doen maar ik voel me er echt rot over want zij heeft al een heleboel keren tegen mij gezegd dat het niet zo goed ging en ja ik vroeg dan wel verder maar ik dacht er niet bij na.......omdat ik zelf wat dingetjes had waar ik mee zat maar dat vind ik geen excuus! En Jay ik weet het ik moet er nu voor haar zijn meskiena....ze ligt nu ook in het ziekenhuis en dat goede gesprek gaat er zeker komen. Ik weet dat ik haar nu gewoon even voorop moet zetten met alles. Maar wallah I don't get it....hoe kan iemand nou zoveel met zichzelf bezig zijn dat hij zijn omgeving gewoon vergeet.....dat zegt echt veel over een persoon zelf toch! Maar ja nogmaals thanx! Bye :zwaai: Je kan niet meer geven dan je kan iedereen heeft dingen ie hij of zij eerst zelf op een rijtje moet zetten en de tijd kun ook niet terug draaien. een sommige hebben er meer tijd voor nodig dan een ander. Het gaat er nu om wat voor stappen je neemt. ze zeggen in het marokaans: Li fat.. met. ewa ik wens je er veel sterkte en sbar groetje sJay

DePaRaBier
24-12-2002, 19:01
`kweet het................. DRAB RASSEK M3A L7EET..........

mocro4life16
24-12-2002, 19:55
:lol: :hoera: :hamer: :haha: :hihi:

mocro4life16
24-12-2002, 19:57
Origineel gepost door mocro4life16 :lol: :hoera: :hammer: :haha: :hihi:

Onslaught
24-12-2002, 20:00
Origineel gepost door jay Je kan niet meer geven dan je kan iedereen heeft dingen ie hij of zij eerst zelf op een rijtje moet zetten en de tijd kun ook niet terug draaien. een sommige hebben er meer tijd voor nodig dan een ander. Het gaat er nu om wat voor stappen je neemt. ze zeggen in het marokaans: Li fat.. met. ewa ik wens je er veel sterkte en sbar groetje sJay wilde ik ook zeggen,:goedzo: aleen meid, vergeet neit je zelf ook, want je kan haar neit pushen mar jezelf ook dus geduld en wees voor haar een vriend,

zinalady
24-12-2002, 21:16
Ik weet wat jullie zeggen dat het zo is maar ik weet niet het is zo een raar gevoel dat ik ineens van binnen heb.....maar alles komt inschallah goed! DAnk jullie wel voor jullie serieuze reacties! Ik waardeer het enorm. En ik zal ook zeker jullie advies gebruiken..

layla222
25-12-2002, 10:17
Origineel gepost door zinalady Hey iedereen.... Ik zit best wel ergens mee en dacht wie weet komen jullie met perfecte ideeen...ik had het hier al met een paar van forum erover dus dacht laat ik het maar eens aan derest vragen! Ik heb een hele goeie vriendin van mij en ze is nu erg ziek. Ze is al een hele tijd niet haar zelf maar een tijdje geleden ging het weer goed met haar althans dat dacht ik....maar ik had het blijkbaar veels te druk met mijn eigen leventje dat ik niet in de gaten had dat het altijd slecht met haar ging....en nu voel ik mezelf er best schuldig over en ik wil haar laten zien dat ik voor haar klaar sta... dus heeft iemand een tip of idee wat ik zou kunnen doen??? BOussa ZInalady :zwaai: Nou lieverd ,je zegt zelf al ,dat je het niet in de gaten had ........... je deed het dus onbewust ........dan is het in mijn ogen zeker vergeefbaar........, het beste volgens mij ......is haar uit te nodigen op een rustig plekje of wat te gaan drinken samen .......en dan gewoon zeggen wat je zeggen wilt ..........en dat het je spijt en dat je het niet echt door had ... maar dat je nu graag voor d'r klaar staat .......ik weet wel zeker dat het allemaal goed komt........ Ik vind het hartstikke lief dat je zo zorgen maakt om een vriendin....... Succes .... Liefs layla222

zinalady
25-12-2002, 10:34
Salaam! Ja babycake ik ben blij dat het tussen jou en je vriendin weer goed is gekomen. En ik hoop ook dat het bij mij het geval is. En Layla ik wil haar ook laten zien dat ik er voor haar ben maar het gaat zo slecht met haar dat ze in het ziekenhuis ligt dus iets leuks met haar doen zit er niet in. En ik voel me zo schuldig dat ik er nu pas voor haar ben ........pas nu dat het echt slecht gaat! Maar ik heb haar al gesproken en ik heb haar ook beloofd er vanaf nu altijd voor haar te zijn. Ik heb zoveel spijt van dingen zoals ze had een paar weken haar verjaardag en ik kon niet komen want had een bruiloft van mijn nicht maar ik deed haar er echt pijn mee om niet te komen.Ik wil jullie ook als boodschap geven: wees erg zuinig op je echte vrienden...laat ze zien dat je er voor ze bent en dat je veel van ze houd want ik heb de fout gemaakt en dacht dat een vriendschap er gewoon bijhoort en dat je alleen gezellige dingen met elkaar doet. Maar een vriendschap is dat niet alleen. Ik heb er in ieder geval veel van geleerd. Nog een fijne dag iedereen! Beslama

layla222
25-12-2002, 10:39
:zwaai: :goedzo:

Pagina's : [1] 2