Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sherine waar ben je......

Letizia
23-12-2002, 22:56

:confused: Sherine lieve meid !! waar ben je gebleven ? heb je ons hier in de steek gelaten..... je was altijd zo pittig en fel, je kon echt discussies voeren met je ! ik mis je wel hoor :( laat eens wat van je horen ???? je was ineens weg ! :zwaai:

Onslaught
23-12-2002, 22:57
ze was er hoor aleen , ze heeft druk met studie enzo dus, en ze was er wel dus aleen nu minder dus

Letizia
23-12-2002, 22:59
aha op die manier ! dus je hebt weer wat van d'r gehoord hier op marokko.nl..... dan zal ik het maar eens goed in de gaten houden ! ze was hiervoor namelijk altijd wel aanwezig en altijd wel weer d'r woordje klaar..... I miss her hahahaha liefs p.s sherine als je dit leest hoe gaat het meid ??

Letizia
23-12-2002, 23:01
Origineel gepost door Kadir Ik heb haar afgemaakt, en haar kop er af gehakt, en haar in mn kast op gesloten :eek: Kadir.....I'm shocked ! :D hahaha jij weer hoor...

Letizia
23-12-2002, 23:02

Welnee Super Marokkaan dat kan niet, niet de Sherine die ik ken..... op MSN is zo ook niet meer zoveel...

cheetah
23-12-2002, 23:03
Origineel gepost door Super_Marokkaan Ze was toch zwanger van wahid 3azie? :confused: Dat zei Kadir tegen me....... echt waar joh..... :rolleyes:

sherine
23-12-2002, 23:14
hahahaha wat een fantasien weer van domme mensen neeh ik had het druk net zoals onslaught zei ik ben er nu toch ;)

Letizia
23-12-2002, 23:20
heeeeeee sherine !!!!!!!!!!!!! goed zooooo ik zit nu met je op msn......kunnen we lekker roddelen over sommige gare mensen die DENKEN.... maar leuk je te spreken was tijd geleden ! dikke kus