Bekijk originele versie : Verleidelijke, mooie, grote, glimmende, romantische, onschuldige Marokkaanse ogen
Marokkaanse meiden hebben zulke lekkere mooie verleidelijke ogen. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Echt die ogen zijn er de schuld van dat er players ontstaan, want ze zien er zo verleidelijk uit!! Als je erin kijkt dan wordt je gewoon gedwongen om te flirten :(
Wie is het met me eens (en wie niet :p )!!
Ali Z.
Juf_Nora
23-12-2002, 22:26
I don't know
maghrabia82
23-12-2002, 22:27
zal wel.......
ging speciaal voor jou naar de spiegel om in me ogen te kunnen kijken, maar ik zie............niks onschuldigs
selma
Jaja ontken het allemaal maar weer!!
En intussen doen jullie ogen t werk :(
Ali Z
hahaha....volgens mij heb je vandaag wat leuks meegemaakt.
Origineel gepost door selmAa
hahaha....volgens mij heb je vandaag wat leuks meegemaakt.
Dat is het probleem Selma....Het is niet alleen vandaag..... :(
Ali Z
Origineel gepost door Ali_Z
Dat is het probleem Selma....Het is niet alleen vandaag..... :(
Ali Z
owh...ik zou het echt niet weten...sla gewoon 10000 zonnebrillen in, en neem er 100 op zak, en als je naar buiten gaat, en een gevaar ziet lopen, bied je haar een zonnebril aan....klaar...
selma
zinalady
23-12-2002, 22:37
Ik had had het kunnen weten we krijgen ook overal de schuld van he :kwaad:
Eh maarre als je al 1 paar mooie oogverblindende EYES ziet dan verdrink je daar toch in en dan heb je toch ook helemaal geen tijd meer om andere ogen te chekken.
Ik bedoel als ik b.v een super mega lekker ijsje heb.....die ik echt super lekker vind dan kunnen de rest van die andere ijsjes me echt niks meer schelen hoe lekker die ook wel niet kunnen zijn in blijf bij mijn lekkerste ijsje.....maar ja ijsjes raken uiteindelijk op dus kan ik altijd nog een ander ijsje nemen haha :D niet echt een goed voorbeeld he....maar ja het gaat om het idee .....als je 1 paar hele mooie ogen hebt van je eigen lady waarom moet je dan nog gaan flirten can you explain me???
So ik heb nu echt zin in een ijsje gekregen hmmmmm!!!
bye bye
Origineel gepost door selmAa
owh...ik zou het echt niet weten...sla gewoon 10000 zonnebrillen in, en neem er 100 op zak, en als je naar buiten gaat, en een gevaar ziet lopen, bied je haar een zonnebril aan....klaar...
selma
Nou ja zeg :(
Origineel gepost door zinalady
Ik had had het kunnen weten we krijgen ook overal de schuld van he :kwaad:
Eh maarre als je al 1 paar mooie oogverblindende EYES ziet dan verdrink je daar toch in en dan heb je toch ook helemaal geen tijd meer om andere ogen te chekken.
Ik bedoel als ik b.v een super mega lekker ijsje heb.....die ik echt super lekker vind dan kunnen de rest van die andere ijsjes me echt niks meer schelen hoe lekker die ook wel niet kunnen zijn in blijf bij mijn lekkerste ijsje.....maar ja ijsjes raken uiteindelijk op dus kan ik altijd nog een ander ijsje nemen haha :D niet echt een goed voorbeeld he....maar ja het gaat om het idee .....als je 1 paar hele mooie ogen hebt van je eigen lady waarom moet je dan nog gaan flirten can you explain me???
So ik heb nu echt zin in een ijsje gekregen hmmmmm!!!
bye bye
Maar zinalady.....je hebt aardbeiensmaak, chocola, vanille, pistache en ga maar door. Je blijft dus afvragen hoe die andere nou eigenlijk smaakt :(
Vertel me....wat doe jij als je een hele lekkere aarbeien ijsje hebt, maar die pistache ook wel wilt proberen ?
Ali Z
zinalady
23-12-2002, 22:47
Hahaha Nou Ali......ik kan dan 2 dingen doen.....
1: ik proef ze allemaal een keertje maar maak dan een bepaalde schema.zoals welke ik eerst neem en dan de andere :D en zo kan het dus ook met relaties...maar niet dat je ze allemaal tegelijk neemt dus met iedereen flirt!
Of optie 2 en dat is dat ik gewoon voor chocola ga.....ik weet gewoon zeker zonder al dat andere te proeven dat dat het lekkerste is! :p
En dus zal ik over die andere smaken dan alleen maar over kunnen dromen!!!!!!
ach ja lastig he wat zou jij doen? jij neemt alles tegelijk net zoals al die beautifull eyes??
Hmmmmmmmmmm ik neem ze in ieder geval niet allemaal tegelijk want uiteindelijk proef je dan helemaal niks. Maar misschien is het beste om ze omstebeurt te proeven. Maar de vraag is....moet ik dan om de week eentje proeven of om de maand.....want ze blijven lokken....en weet niet of ik de verleiding wel kan blijven weerstaan.
En niet dat ik er wat bedoel...maarrrr wat is er nou zo lekker aan chocoladesmaak :p
Ali Z
zinalady
23-12-2002, 22:59
ohhhh MENEERTJE gaat mijn smaak nu zomaar even beledigen :D
en wat er nou zo lekker aan is hmmm dat wil je niet weten! en kijk je hebt natuurlijk ook weer allemaal verschillende smaakjes chocola dus ook daar heb je nog eens de keus! En als jij chocola niet lekker vind dan moet je maar eens een keertje chocolade ijs bij mij komen eten..echt waar je zult nooit meer iets anders willen het is de lekkerste smaak ever! :giechel:
En ja als jij een smaakje te pakken hebt wat je echt dodelijk lekker vind dan zou je als het goed is niet meer naar die andere smaken willen verlangen.....aiaiaiaiiiii ik verkracht nu volgens mij heel die topic van je met mijn ijsjes smaken :p
Maar ja om terug naar het onderwerp te gaan...als ik een hele mooie vriend heb met mooie ogen dan kunnen mij de ogen van alle andere jongens van heel de wereld niks meer doen. En ja natuurlijk net zoals bij ijs is ook mijn smaak voor jongens natuurlijk super perfect ;)
Bye :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.