Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ontkruller creme styless

Pagina's : [1] 2

shorty2004
13-09-2004, 13:08

Hoi, heb effe een vraagje, heeft iemand van jullie die onkrullingscreme gebruikt in Marokko of hier??? het heet Stylesse of zo een doos met groen.... het stinkt enorm.... maar ik weet niet of het helpt.... Ik heb namelijk een serieuze kroezelkop en ik ben dat beu....wil iets anders.... reacties????

Glimlachje
13-09-2004, 19:50
Het is heel slecht meid, is een echt afrader.... Heb zelf veel van die dingen gebruikt.Maar deze merk niet.... Als je het wil doen, laat je haar 1st heel vuil worden, krijg je beter resultaat.Heb ik gehoord... :)

Le3rajshia
14-09-2004, 15:33
Stylesss raad ik je hartstikke aan ik gebruik hem best vaak om de 3 maande allen moet je wel iemand laten doen in je haar Niet zelfff

S.samira
14-09-2004, 17:44
wat is styless??????????

TranQuility
14-09-2004, 18:28

Als ik jou was zou ik 'm egt niet doen! Hij is egt slecht! Na een paar maanden dat je het gebruikt, gaat je haar er gewoon met bossen uitvallen.

zjihaniem
19-11-2004, 22:18
Als ik jou was zou ik 'm egt niet doen! Hij is egt slecht! Na een paar maanden dat je het gebruikt, gaat je haar er gewoon met bossen uitvallen. klopt helemaal weet er alles van helaas.. nooit meer van me leven doe ik het meer, heb echt spijt. allemaal korte plukjes nou boven op me kop echt geen gezien ... klote zooi die styllese :huil:

Olijfje1984
19-11-2004, 22:23
Ik gebruik geen Marokkaanse producten meer want ik vertrouw ze niet en ze stinken enorm Dus meestal ga ik gewoon naar afro winkel of gewoon naar de kapper en ze gebruiken er meestal veel betere producten En ze weten ook meestal welk product het beste is voor je haar

MissGangsta
19-11-2004, 22:52
Ja meid die stylles is wat TE sterk. Wat ik je wel kan aanraden is revlon, ook een haar straighter, is een wit potje, maar je haar wordt niet echt stijl maar wel lekker zacht en minder kroes en krullen

Janine
22-11-2004, 15:29
Ik gebruik geen Marokkaanse producten meer want ik vertrouw ze niet en ze stinken enorm Dus meestal ga ik gewoon naar afro winkel of gewoon naar de kapper en ze gebruiken er meestal veel betere producten En ze weten ook meestal welk product het beste is voor je haar Bij de afro winkel zijn ook vaak spullen die agressief zijn hoor :) . het gaat om de juiste voorlichting. iedereen heeft andere ervaring met producten denk ik. belangrijk is dat je weet hoe je met je haar om moet gaan als je het spul gebruikt. (chemische)straight is sowieso slecht voor je haar, omdat het de structuur van je haar permanent breekt. je haar krijgt een optater. het haar gaat breken doordat het nadat het spul is aangebracht (dan gaan we ervan uit dat het goed is aangebracht) niet goed verzorgd wordt. er zijn mensne die jarenlang straighten en nergens last van hebben, dat komt omdat ze hun haar goed voeden en verzorgen. :D " Afro" winkels hebben meestal idd vel producten die je haar een goede verzorging kunnen bieden. Maar simpele dingen zoals olijfolie etc werken ook goed hoor. voor haarvriendelijke producten kun je kijken op www.sisay.nl of op mariposa-import.com. daarnaast zijn er legio Fora die " black hair" vragen behandelen. http:hairlady.proborads38.com is een nieuwe, maar je kan ook kijken bij http://hairnailsforum.proboards4.com/ begin dec komt er een boek uit waar je veel kan halen over de manier waarop je drooghaar kunt verzorgen. denk dat je daar ook je voordeelmeekan doen: http://afrohaar.web-log.nl http://vanafrototenmetdreadz.isdit.nl succes :nijn:

um_kaltoum
22-11-2004, 23:46
Hoi, heb effe een vraagje, heeft iemand van jullie die onkrullingscreme gebruikt in Marokko of hier??? het heet Stylesse of zo een doos met groen.... het stinkt enorm.... maar ik weet niet of het helpt.... Ik heb namelijk een serieuze kroezelkop en ik ben dat beu....wil iets anders.... reacties???? 1 advies, been there done that het is slecht voor je haar wat ze ook beweren en zo goed is het niet eens dus meid niet doen

Janine
22-11-2004, 23:57
Het is ook slecht voor je haar, dat blijf ik roepen, maar ik vind wel dat en ieder moet doen wat hij of zij wil doen. en misschien pakt het voor de een wel heel anders uit! Ik zeg er altijd bij , ik ben er geen voorstander van, maar dat maakt niet dat ik niet de kennis die ik heb kan delen met degenen die het wel willen proberen?! Nogmaals Meid, als je het wil doen (ik zou er geod over nadenken) zog dan voor goede voorlichting en verzorg je haar heeeel goed!!!

Olijfje1984
23-11-2004, 12:26
Inderdaad die producten beschadigen het haar Gebruik ze al 5 jaar En als ik moest kiezen tussen Marokkaans product of Afro dan kies ik zeker voor Afro Marokkaanse producten hadden weinig effect op men haar Ik vind het wel spijtig dat ik het moet gebruiken maar ik kan moeilijk op straat rondlopen met een afrokapsel En om te kammen is het ook niet bepaald prettig

Janine
23-11-2004, 12:40
Inderdaad die producten beschadigen het haar Gebruik ze al 5 jaar En als ik moest kiezen tussen Marokkaans product of Afro dan kies ik zeker voor Afro Marokkaanse producten hadden weinig effect op men haar Ik vind het wel spijtig dat ik het moet gebruiken maar ik kan moeilijk op straat rondlopen met een afrokapsel En om te kammen is het ook niet bepaald prettig hee olijfje, dat is ook niet nodig toch (hahaha zie je al met je afro), maar er zijn goede alternatieven hoor voor die (commerciele) haar producten. Wat ik niet wist en sinds een tijd wel weet en me ook aan probeer te houden is dat er in 95% van de commerciele producten spullen zitten die je haar gewoon uitdrogen. Welliswaar ik kliene hoeveelheden,maar tel maar op over bijv 5 jaar. dat doet je haar geen goed, dus mijn motto is nu BACK TO NATURE. Ik gerbuik zoveelmogelijk producten waar al die schadelijke ingredienten niet inzitten. er zijn nu 2 webshops in Nederland (wet niet of er meer zijn) die haarvriendelijke producten verkopen. mariposa-import.com en sisay.nl de producten van beide shops zijn bedoeld voor mensen die bewust kiezen voor ingredienten die niet schadelijk zijn. de prijzen liggen misschien wat hoger,maar de prijs die je betaald voor de commerciele producten (qua gezondheid bedoel ik) kan somss veel hoger liggen toch?

Olijfje1984
23-11-2004, 12:43
Maar ik breng het niet zelf aan 't is eigenlijk bij de kapper Ik zou ni durven om het zelf aan te brengen Maar na het wassen en drogen gebruik ik wel amandelolie of olijfoliespray Dan krijg je wel een mooie glans

Janine
23-11-2004, 12:55

Maar ik breng het niet zelf aan 't is eigenlijk bij de kapper Ik zou ni durven om het zelf aan te brengen Maar na het wassen en drogen gebruik ik wel amandelolie of olijfoliespray Dan krijg je wel een mooie glans ok dat is goed, let je er ook op dat ze bijv niet te sterke straight gebruiken (mild). olijfolie spray in die groene spuitfles? volgens mij zit daar mineral oil in of niet? amandelolie is erg goed (jojoba olie, castor olie, etc zijn allemaal goede haarolien hoor.) zelf gebruik ik nu Wildgrowth hair oil )al een jaar of 10 af en an,maar nu weer mee begonnen ruikt sterk maar is echt goed spul, werkt voor mij erg goed. en af en toe een beetje EMu olie hydrateert mijn haar erg goed),maar ik ben alweer een tijd gestopt hoor met chemisch!!!

Pagina's : [1] 2