Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil nu even serieus discussieren over liefde zonder trouwen

NietTeDissen
13-09-2004, 12:50

Ik wil graag weten of het standaard mis loopt, of dat het goed eindigt...ik tel de percentages op en ik kijk of het kan of gewoon bledder is. xxxFarahxxx oh ja..er is ook een optie 5;nooit een haramrelatie gehad en gelukkig getrouwd! :Iluvu:

latinalatifa
13-09-2004, 12:54
geen van alle vier de opties.....:hoera:

NietTeDissen
13-09-2004, 12:56
wees dan maar blij!:goedzo: no broken heart 4 U!

Sima_4_leven
13-09-2004, 13:58
Origineel gepost door Miss_Magrebia je vergeet een optie: Ik heb geen H'Ram relatie gehad, ben gelukkig getrouwd en ben nog steeds heel :Iluvu: Dat is mijn keuze! :nijn: Wejoow egt goed man :goedzo: is het enige wat een vrouw kan wensen :Iluvu:

ik_oke_is
22-10-2004, 12:30

Ik doe niet aan relatie's en ik doe ook niet aan trouwen.:rolleyes: :hihi: non ?! :maf:

esprit
23-10-2004, 13:35
ik had een haram relatie en ben daarna gelukkig getrouwd en nog steeds :love2:

ooG_Appeltje
23-10-2004, 13:48
Tot nu toe geen relatie gehad.. Maar ik kan er ook niet zo goed over oordelen !! Maar jha als je verliefd word.. Daar kies je niet zelf voor dat is een kwestie van hormonen:D..

samiratjee
23-10-2004, 14:08
:moe: Blablabla..

mocro_sammy
23-10-2004, 14:24
Geen haramrelatie en niet getrouwd of verloofd... En ben ook niet van plan een van de drie opties die hiervoor zijn genoemd uit te voeren... Maar ja, allahoe-a3lam

miss_berkania_4
23-10-2004, 14:35
Ik weet niet precies wat jullie verstaan onder en haram relatie want als je en relatie hebt en je familie weet ervan dan noem ik dat geen haram maar als het zo is laat het me weten. :) Niet dat ik ik wel en haram relatie heb ofsoo hoor en dat ben ik ook niet van plan maar als je weet dat je met iemand gelukkig kan zijn en worden neem dan de stap om te gaan verloven of trouwen ik zelf ben nog heel jong maar ik zeg jullie eerlijk ik kijk er wel naar uit (dus wie weet wie mijn gelukkige zal worden en ik ;) laat het jullie allemaal weten inscha-allah) :p allah zal jullie steunen en helpen om de gelukkige te vinden :D :rolleyes:

Tranquille
23-10-2004, 14:38
ik heb haramrelaties gehad en tot nu toe nog geen geluk gehad ook.. :maf:

mocro_sammy
23-10-2004, 14:39
Een relatie is haram als je de jongen ontmoet zonder ma7ram erbij (een mannelijk familielid)... Dus je ouders kunnen er wel van weten, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat de relatie niet haram meer is...

B0rtoukala
23-10-2004, 14:41
je vergeet een optie: Ik heb geen H'Ram relatie gehad, ben gelukkig getrouwd en ben nog steeds heel :Iluvu: Dat is mijn keuze! :nijn: Count me In:Iluvu: