Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ze nou van me vragen ..om haar te verlaten..

Pagina's : [1] 2

LZN
13-09-2004, 11:55

Salaam broeders en zusters... Ik zit enige tijd met een heel groot probleem, die mijn hart enorm heeft gescheurd. Enige tijd geleden heb ik een lieve jongedame leren kennen, het is erg lieve meid met een zacht karakter en een hart van goud. Het is gewoon onverstelbaar dat me leven ongelooflijk snel is veranderd door haar. Door haar ben ik meer gaan praktiseren in de Islam, ben begonnen met bidden en ben de goede pad gevolgd elhamdullah. Zij heeft me laten zien dat er goede en slechte dingen zijn in het leven, en altijd moet accepteren hoe het leven begint en beeindigd. En ondanks dat mensen je pijn doen, je ze altijd moet vergeven, als je een goed hart hebt. Ik had serieuze intentie met haar, ik wilde verder gaan met haar, ik wilde me leven met haar delen tot de dood ons scheidt. Ik had een enorme respect voor deze zuster. Maar tot die duistere dag aanbrak, ik zal die dag nooit vergeten,nooit en nimmer. Ze belde me op, en klonk heel serieus aan de telefoon, ik wil je zien zei ze, heel droevig. Ik met een bonzend hart naar de afgesproken plek, daar zag ik haar staan , wachtend op mij. Ze keek me heel warm en tegelijk tijd ook koud naar me, want ik nooit gezien heb bij haar. We zaten rustig, en begon met een trillend stem te praten. Wat is er??? vroeg ik haar trillend terug. Ik moet je wat vertellen zei ze; voorzichtig. Ze keek een halve seconde naar me...en vertelde me in paar seconde dat ze maar 4 tot 6 maanden te leven heeft...mijn wereld storte letterlijk voor me ogen neer...Hoe bedoel je..ik ben heel erg ziek..en wil daarom afscheid van je nemen. Ik weet dat we trouwplannen en toekomstplannen hadden..maar ik kan je die zekerheid niet bieden...ik ben veel te ziek...en heb niet zo lang te leven. Ik Hou Van Je...en zal dat altijd blijven doen...tot de dood. Dit waren haar woorden..altijd nog zacht en zo warm...zo liet ze me in de steek met een gebroken hart....in duizenden stukken die nooit hersteld worden Ik hou te veel van haar...en kan haar niet vergeten...en wil ondanks alles toch met haar doorgaan..maar zij wil dat niet...mijn broeders en zusters...IK HOU VAN HAAR...hoe kan haar nu uit me hart halen...en hoe kan ze van me vragen..om haar te verlaten..en door te gaan met me leven...juist nu heeft ze me nodig..juist nu moet ik haar steunen...door moelijke tijden...en JUIST MET HAAR wil ik mijn leven delen...voor EEUWIG EN ALTIJD....waarom broeders en zusters gaat ze me verlaten voor altijd..waarom...ik weet dat ALLAH groot is...maar waarom perse zij...mijn lieve warme prinsesje van me met een groot hart...Ik wil klaar staan voor haar...ik wil met haar trouwen...maar zij wil dat niet...ze vind het niet eerlijk dat ze dat van me vraagt...ze wil dat ik haar vergeet...en dat ik door moet gaan met me leven.....maar dat kan ik niet...nu niet...en nooit...IK HOU VEEL TE VEEL VAN HAAR... ongelukkige ziel.....

Lella_Roosje
13-09-2004, 12:05
Ik geef je een tip, wijk niet af van haar zijde, ook al wilt ze ddat je bij haar wegblijft! Ik zal straks incha allah nog een reactie plaatsen, ik zit namelijk op school. Allah wa Ta`ala is je aan het testen broeder!

Lella_Roosje
13-09-2004, 15:16
Origineel gepost door ikhouvanjou Zij heeft me laten zien dat er goede en slechte dingen zijn in het leven, en altijd moet accepteren hoe het leven begint en beeindigd. Hoe moeilijk het ook is, hoe hard het ook misschien klinkt, accepteer hoe Allah wa Ta`ala haar leven wilt beëindigen.. Weet je wat ik je adviseer? Kopieer/schrijf over wat je ons op het forum hebt verteld, dus jouw bovenstaand berichtje. Laat haar dit lezen & ik weet zeker dat er anders tegen aan gaat kijken. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik precies moet zeggen om je een beetje op te vrolijken, maar beste broeder, vergeet niet dat alles in de handen van Allah Sunhaba wa Ta`ala ligt. Je kan tenminste nog een beetje afscheid van haar nemen, sommige mensen hebben dat nooit kunnen doen.. :( Allah m3ak, incha allah

Zusterke001
13-09-2004, 16:14
Even hard maar eerlijk. Is ze wel écht ziek? Had je dat al gemerkt aan haar? Wat heeft ze?

dina22
13-09-2004, 16:28

Salaam mijn broeder Ik begon te huilen na jou mooie bericht, ik zal je wat vertellen blijf bij haar tot allah het wilt je moet met haar verder en haar steunen vooral ze nu ziek is heeft ze je nodig ga naar haar ouders en praat met hun, zeg dat je met haar wilde trouwen maar wel nog contakt met haar wil tot ze weer hersteld wie weet ben jij de medicijen voor haar echt, er zijn bepaalde mensen dat de dokter tegen hun zegt je hebt 1 jaar te leven maar daar na zijn ze weer beter snap je dus hou van haar hoe je van haar hield, blijf bij haar steun haar, en geeft haar liefde en ik wens haar beterschap en zal voor jullie bidden oke mahasalama

alhoceima_ladyy
13-09-2004, 17:41
Origineel gepost door dina22 Salaam mijn broeder Ik begon te huilen na jou mooie bericht, ik zal je wat vertellen blijf bij haar tot allah het wilt je moet met haar verder en haar steunen vooral ze nu ziek is heeft ze je nodig ga naar haar ouders en praat met hun, zeg dat je met haar wilde trouwen maar wel nog contakt met haar wil tot ze weer hersteld wie weet ben jij de medicijen voor haar echt, er zijn bepaalde mensen dat de dokter tegen hun zegt je hebt 1 jaar te leven maar daar na zijn ze weer beter snap je dus hou van haar hoe je van haar hield, blijf bij haar steun haar, en geeft haar liefde en ik wens haar beterschap en zal voor jullie bidden oke mahasalama Hier sluit ik me bij aan. Laat haar niet zitten ook al wil ze dat. Steun haar vooral in deze moeilijke tijden. Insha Allah komt alles nog goed. Veel sterkte :zwaai:

missdaoudia
13-09-2004, 18:17
hallo na jou verhaal te hebben gelezen begrijp ik wel hoe het meisje zich wel moet voelen ze wil jou niet opzadelen met haar ziekte ze wil jou dat niet aandoen omdat ze weet dat ze een ongeneeslijke ziekte heeft ze houdt zoveel van jou dat ze niet eens haar zelf een paar mooiste en gelukkigste maanden gunt omdat ze weet hoeveel pijn ze jou daar mee gaat doen als het moment daar is om heen te gaan. mijn advies aan jou is wees er voor haar in deze moeilijke maanden want ze kan wel zeggen dat ze niet verder wil met jou maar diep in haar hart heeft ze jou echt wel nodig dus wees er voor haar anders krijg je er spijt van en dan kan je het niet meer terug draaien . ik zal voor jullie bidden . veel lliefs n

zizi18
13-09-2004, 18:52
Ik sluit me hier bij iedereen aan steun haar nu je het nog kan en hou van d´r zoals je van altijd van d´r hebt gehouden ik wens je veel sterkte toe

Samirathebitch
13-09-2004, 19:48
Steun haar zoveel mogelijk,ook al wilt ze dat niet!!! Veel STERKTE toegewenst Gr Romaissa&Samiera

sprankeltje
13-09-2004, 20:54
ja, steun haar, doe er alles aan om haar te laten zien dat je om haa geeft,echt uiteinelijk zal ze inzien dat je werkelijk van dr houdt en zal ze je dankbaar zijn voor je steun Als je maar ies wil betekenen voor haar zou ik er alles aan doen om haar dit ook te geven.. Succes met alles!

soennia83
13-09-2004, 23:17
MaschAllah wat heb je dat prachtig verwoord.. Ik vind het een hele trieste zaak en ik leef met je mee, ik heb spontaan tranen gekregen.. Blijf aan haar zij, inshAllah zal het wel goed komen, alles ligt in de handen van Allah swt! veel sterkte in ik hoop het mooiste in je leven broeder wasalaam

Zusterke001
13-09-2004, 23:20
Ook al wil ze dat nie? MIsschien wordt ze daar nog zieker van Maar vertel eens broeder, Waaraan is ze ziek en waarom zo plots contact verbroken??

zine_du_souss
13-09-2004, 23:54
Origineel gepost door Lella_Roosje Ik geef je een tip, wijk niet af van haar zijde, ook al wilt ze ddat je bij haar wegblijft! Ik zal straks incha allah nog een reactie plaatsen, ik zit namelijk op school. Allah wa Ta`ala is je aan het testen broeder! Hier ben ik het mee eens.. het is slechts een test van Allah swt! Accepteer het zoals het is en blijf in het goede geloven! Ik begrijp dat je dolgraag je leven met haar wilt delen en bij haar wilt zijn, maar neem geen overhaastende beslissingen! Laat het rusig tot jezelf doordringen.. blijf haar steunen.. en wees vooral rustig en beheerst. Geef haar nou niet het gevoel dat ze nu heel zielig is, want daar wordt ze ook niet gelukkig van.. Schenk haar rust.. geef haar warmte als je ziet dat ze dat nodig heeft en doe veel doea voor haar. Daar help je haar meer mee. Stel dat ze uiteindelijk zal accepteren dat jij ondanks alles toch voor haar zal kiezen, dan moet je blijven beseffen dat ze er niet voor lang meer is... haar einde is nabij en vraag jezelf af of je het wel aan kan om er nog zolang voor haar te zijn....... ik hoop dat je er uitkomt en Allah swt jou in alles bij zal staan.. Heel veel sbar toegewenst!!.. Salam ou 'aleikom...

soennia83
14-09-2004, 11:06
Geef haar aub niet op... Moge Allah swt haar genezen inshAllah! wasalaam

livies
14-09-2004, 12:44

ik voel je pijn.

Pagina's : [1] 2