Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ze nou van me vragen om haar te verlaten....

Pagina's : [1] 2 3

LZN
13-09-2004, 11:47

Salaam broeders en zusters... Ik zit enige tijd met een heel groot probleem, die mijn hart enorm heeft gescheurd. Enige tijd geleden heb ik een lieve jongedame leren kennen, het is erg lieve meid met een zacht karakter en een hart van goud. Het is gewoon onverstelbaar dat me leven ongelooflijk snel is veranderd door haar. Door haar ben ik meer gaan praktiseren in de Islam, ben begonnen met bidden en ben de goede pad gevolgd elhamdullah. Zij heeft me laten zien dat er goede en slechte dingen zijn in het leven, en altijd moet accepteren hoe het leven begint en beeindigd. En ondanks dat mensen je pijn doen, je ze altijd moet vergeven, als je een goed hart hebt. Ik had serieuze intentie met haar, ik wilde verder gaan met haar, ik wilde me leven met haar delen tot de dood ons scheidt. Ik had een enorme respect voor deze zuster. Maar tot die duistere dag aanbrak, ik zal die dag nooit vergeten,nooit en nimmer. Ze belde me op, en klonk heel serieus aan de telefoon, ik wil je zien zei ze, heel droevig. Ik met een bonzend hart naar de afgesproken plek, daar zag ik haar staan , wachtend op mij. Ze keek me heel warm en tegelijk tijd ook koud naar me, want ik nooit gezien heb bij haar. We zaten rustig, en begon met een trillend stem te praten. Wat is er??? vroeg ik haar trillend terug. Ik moet je wat vertellen zei ze; voorzichtig. Ze keek een halve seconde naar me...en vertelde me in paar seconde dat ze maar 4 tot 6 maanden te leven heeft...mijn wereld storte letterlijk voor me ogen neer...Hoe bedoel je..ik ben heel erg ziek..en wil daarom afscheid van je nemen. Ik weet dat we trouwplannen en toekomstplannen hadden..maar ik kan je die zekerheid niet bieden...ik ben veel te ziek...en heb niet zo lang te leven. Ik Hou Van Je...en zal dat altijd blijven doen...tot de dood. Dit waren haar woorden..altijd nog zacht en zo warm...zo liet ze me in de steek met een gebroken hart....in duizenden stukken die nooit hersteld worden Ik hou te veel van haar...en kan haar niet vergeten...en wil ondanks alles toch met haar doorgaan..maar zij wil dat niet...mijn broeders en zusters...IK HOU VAN HAAR...hoe kan haar nu uit me hart halen...en hoe kan ze van me vragen..om haar te verlaten..en door te gaan met me leven...juist nu heeft ze me nodig..juist nu moet ik haar steunen...door moelijke tijden...en JUIST MET HAAR wil ik mijn leven delen...voor EEUWIG EN ALTIJD....waarom broeders en zusters gaat ze me verlaten voor altijd..waarom...ik weet dat ALLAH groot is...maar waarom perse zij...mijn lieve warme prinsesje van me met een groot hart...Ik wil klaar staan voor haar...ik wil met haar trouwen...maar zij wil dat niet...ze vind het niet eerlijk dat ze dat van me vraagt...ze wil dat ik haar vergeet...en dat ik door moet gaan met me leven.....maar dat kan ik niet...nu niet...en nooit...IK HOU VEEL TE VEEL VAN HAAR... ongelukkige ziel.....

NietTeDissen
13-09-2004, 11:53
oh schat, dit breekt mijn hart wollah ik hoop dat alles goed komt met je vertrouw gewoon op Allah swt, dit moest gebeuren, lieverd:traan1:

Rayhane_20
13-09-2004, 12:04
Origineel gepost door ikhouvanjou Salaam broeders en zusters... Ik zit enige tijd met een heel groot probleem, die mijn hart enorm heeft gescheurd. Enige tijd geleden heb ik een lieve jongedame leren kennen, het is erg lieve meid met een zacht karakter en een hart van goud. Het is gewoon onverstelbaar dat me leven ongelooflijk snel is veranderd door haar. Door haar ben ik meer gaan praktiseren in de Islam, ben begonnen met bidden en ben de goede pad gevolgd elhamdullah. Zij heeft me laten zien dat er goede en slechte dingen zijn in het leven, en altijd moet accepteren hoe het leven begint en beeindigd. En ondanks dat mensen je pijn doen, je ze altijd moet vergeven, als je een goed hart hebt. Ik had serieuze intentie met haar, ik wilde verder gaan met haar, ik wilde me leven met haar delen tot de dood ons scheidt. Ik had een enorme respect voor deze zuster. Maar tot die duistere dag aanbrak, ik zal die dag nooit vergeten,nooit en nimmer. Ze belde me op, en klonk heel serieus aan de telefoon, ik wil je zien zei ze, heel droevig. Ik met een bonzend hart naar de afgesproken plek, daar zag ik haar staan , wachtend op mij. Ze keek me heel warm en tegelijk tijd ook koud naar me, want ik nooit gezien heb bij haar. We zaten rustig, en begon met een trillend stem te praten. Wat is er??? vroeg ik haar trillend terug. Ik moet je wat vertellen zei ze; voorzichtig. Ze keek een halve seconde naar me...en vertelde me in paar seconde dat ze maar 4 tot 6 maanden te leven heeft...mijn wereld storte letterlijk voor me ogen neer...Hoe bedoel je..ik ben heel erg ziek..en wil daarom afscheid van je nemen. Ik weet dat we trouwplannen en toekomstplannen hadden..maar ik kan je die zekerheid niet bieden...ik ben veel te ziek...en heb niet zo lang te leven. Ik Hou Van Je...en zal dat altijd blijven doen...tot de dood. Dit waren haar woorden..altijd nog zacht en zo warm...zo liet ze me in de steek met een gebroken hart....in duizenden stukken die nooit hersteld worden Ik hou te veel van haar...en kan haar niet vergeten...en wil ondanks alles toch met haar doorgaan..maar zij wil dat niet...mijn broeders en zusters...IK HOU VAN HAAR...hoe kan haar nu uit me hart halen...en hoe kan ze van me vragen..om haar te verlaten..en door te gaan met me leven...juist nu heeft ze me nodig..juist nu moet ik haar steunen...door moelijke tijden...en JUIST MET HAAR wil ik mijn leven delen...voor EEUWIG EN ALTIJD....waarom broeders en zusters gaat ze me verlaten voor altijd..waarom...ik weet dat ALLAH groot is...maar waarom perse zij...mijn lieve warme prinsesje van me met een groot hart...Ik wil klaar staan voor haar...ik wil met haar trouwen...maar zij wil dat niet...ze vind het niet eerlijk dat ze dat van me vraagt...ze wil dat ik haar vergeet...en dat ik door moet gaan met me leven.....maar dat kan ik niet...nu niet...en nooit...IK HOU VEEL TE VEEL VAN HAAR... ongelukkige ziel.... Ik denk niet dat jij de enige bent die overdonderd is met dit nieuws. Misschien weet zij het ook net en heeft ze tijd nodig om het te verwerken. Dertig jaar geleden vertelden artsen mijn vader dat hij nog 2 uur te leven had, na een hele zware nek operatie die mislukt zou zijn. Nu dertig jaar verder leeft mijn vader nog steeds elhamdolillah. Vertrouw op Allah swt, Hij is de enige die weet wanneer het voor jou, mij en voor haar tijd is. Misschien hebben ze het dit keer weer mis en wordt ze insha Allah beter. Allah swt is de Allergrootste en Hij bezit alle kracht en macht. Geef haar de tijd en ruimte die ze nodig heeft. Wees geduldig en heb vertrouwen in Allah swt. Insha Allah komt het goed met deze zuster, ik zal in ieder geval voor haar bidden. En insha Allah komt het ook goed tussen jullie. Moge Allah swt jullie samen leiden en moge Hij jullie nader tot elkaar toebrengen in een gezonde tijd, Ameen. Wa3aleikoem salaam

NietTeDissen
13-09-2004, 12:19
Origineel gepost door Rayhane_20 Ik denk niet dat jij de enige bent die overdonderd is met dit nieuws. Misschien weet zij het ook net en heeft ze tijd nodig om het te verwerken. Dertig jaar geleden vertelden artsen mijn vader dat hij nog 2 uur te leven had, na een hele zware nek operatie die mislukt zou zijn. Nu dertig jaar verder leeft mijn vader nog steeds elhamdolillah. Vertrouw op Allah swt, Hij is de enige die weet wanneer het voor jou, mij en voor haar tijd is. Misschien hebben ze het dit keer weer mis en wordt ze insha Allah beter. Allah swt is de Allergrootste en Hij bezit alle kracht en macht. Geef haar de tijd en ruimte die ze nodig heeft. Wees geduldig en heb vertrouwen in Allah swt. Insha Allah komt het goed met deze zuster, ik zal in ieder geval voor haar bidden. En insha Allah komt het ook goed tussen jullie. Moge Allah swt jullie samen leiden en moge Hij jullie nader tot elkaar toebrengen in een gezonde tijd, Ameen. Wa3aleikoem salaam zo is het maar net, ikhouvanjou, luister naar hem, hij heeft groot gelijk.. praat met je meisje, en alles komt goed als jullie maar van elkaar houden:Iluvu: ik ben erg geschrokken van je verhaal!:traan1:

Rayhane_20
13-09-2004, 12:19

Origineel gepost door NietTeDissen zo is het maar net, ikhouvanjou, luister naar hem, hij heeft groot gelijk.. praat met je meisje, en alles komt goed als jullie maar van elkaar houden:Iluvu: ik ben erg geschrokken van je verhaal!:traan1: Hij is een Zij :p

NietTeDissen
13-09-2004, 12:21
Origineel gepost door Rayhane_20 Hij is een Zij :p owww..hahaha:lol: gaat lekker met mij hier...vergeef me ben net wakker! :o

Rayhane_20
13-09-2004, 12:23
Origineel gepost door NietTeDissen owww..hahaha:lol: gaat lekker met mij hier...vergeef me ben net wakker! :o Tuurlijk meid, als moslim is het mijn taak om mijn broeders/zusters te vergeven ;) ................. En ja dat verklaart alles........

NietTeDissen
13-09-2004, 12:24
Origineel gepost door Rayhane_20 Tuurlijk meid, als moslim is het mijn taak om mijn broeders/zusters te vergeven ;) ................. En ja dat verklaart alles........ :blauwkus:

missblunder
13-09-2004, 12:55
Dit is een duidelijke beproeving! Allah jesabarkom insallah en wees allebei standvastig insallah

Sima_4_leven
13-09-2004, 15:45
Aaahh....erg man!! :(

LaMorena
13-09-2004, 16:24
Jeetje wat erg! En wat een onmogelijke opgave om haar op te geven. Ik kan me voorstellen dat zij zegt dat je haar moet vergeten want wollah ik had vanmorgen hetzelfde idee in mijn hoofd, stel je voor als ik ziek zou worden, dan zou ik nooit met ... kunnen trouwen. Dat zou ik nooit aan hem kunnen vragen. Maar Allahoe Akbar! Geef haar niet op, dat moet je niet doen. Is er geen mogelijkheid dat je toch met haar trouwt? Want je hebt gelijk, juist nu heeft ze de steun nodig. Ik wens je heel echt heel veel sterkte. ma3a salama

LaLa_SoFiA
13-09-2004, 16:24
Dit is echt erg...Ik heb er helemaal kippevel van gekregen. Ik hoop echt dat de artsen het mis hebben. Ik hoop echt dat jullie heel erg gelukkig zullen worden met elkaar. Ik wens jullie allebei veel sterkte en ik hoop dat het goedkomt InchAllah!

L7hobi_zina
13-09-2004, 17:53
Moge Soubhana Allah haar inshallah helpen met haar ziekte en jou sterkte geven om het aan te kunnen inshallah! Allah wil haar gewoon bij Zich hebben... Juist de goede mensen neemt Soubhana Allah met zich mee...

essytazia
13-09-2004, 18:36
:(:(:(.......wat erg voor jullie ,maar zoals er al eerder is gezegd rabie swt is groot het komt goed inshallah ik zal inshallah voor haar doe3a doen na het bidden algair inshallah en sterkte allebei xxessytazia

Moslima_05
13-09-2004, 19:11

:( Moge Allah haar genezen.... :verdriet:

Pagina's : [1] 2 3