Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Advies bij verkrachting/aanranding!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Yass26
28-12-2010, 13:16

Ik wil jullie het volgende voorleggen en jullie vragen Wat zou jij doen in zo'n situatie?? Of nog erger als het gaat om jouw zus, nicht of vriendin? Twee weken geleden is een goede vriendin (M) benaderd door een vreemde vrouw (S). S vertelde mijn vriendin M dat ze gedwongen is tot gemeenschap door de man van M (mijn vriendin). In eerste instantie geloofde mijn vriendin M, de vrouw S niet. Zij heeft mij alles verteld en ik ben er achteraan gegaan om het een en ander te checken. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat die vrouw inderdaad met de man van M ging. Mijn advies voor mijn vriendin M was laat ze allebei de t... krijgen. Als S is aangerand dan weet ze ook hoe ze aan het nummer van de politie kan komen. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.. Overigens gaat het om islamitische mensen en kan me voorstellen dat het een taboe is en dat ze er niet over willen praten... Vandaar deze oproep hier. Misschien lezen ze mee en weten ze wat te doen, na jullie goede raad..

Passion30
28-12-2010, 13:54
Het is verstandig voor de slachtoffer om daar aangefite te doen en slachtofferhulp te accepteren en daar over te praten, ze moet het kunnen verwerken anders blijft het haar hele leven achtervolgen.

Yass26
28-12-2010, 14:47
Ik denk dat er in dit geval twee slachtoffers zijn. @ Passion Je bedoeld waarschijnlijk dat S (de vrouw die aangerand is) aangifte moet doen en hulp moet zoeken? Wat zou je M willen adviseren?

Passion30
28-12-2010, 15:00
Ik denk dat er in dit geval twee slachtoffers zijn. @ Passion Je bedoeld waarschijnlijk dat S (de vrouw die aangerand is) aangifte moet doen en hulp moet zoeken? Wat zou je M willen adviseren? persoonlijk zou ik S therapie adviseren, Voor M weet ik het niet zo, want in principe heeft zij niks gedaan, kan me voorstellen dat ze met veel vragen zit. Ze kan ook in therapie maar alleen als haar man daar ook deel aan kan nemen.

_DiepOngelukkig
28-12-2010, 18:01

Dus als ik het goed begrijp is S verkracht door de man van jou vriendin M. Wie zegt dat S de waarheid vertelt, aangezien ze met haar man omging kan ze het ook net zo goed verzonnen hebben om wraak op hem te nemen. . Waarom zou je anders een vreemde vrouw benaderen om te vertellen dat je aangerand/verkracht bent als het echt zo is? Dat doe je denk ik niet zo snel hoor... Vind het maar vaagjes. En aangezien het islamtische mensen betreft zou het me niets verbazen als het maar een broodje aap verhaal is.

Sensuall
28-12-2010, 23:37
ja ja eerst lekker je benen spreiden en dan roepen dat je verkracht bent..jeh right

Iphina
28-12-2010, 23:46
wat een vreselijk verhaal zeg.. Vreselijk voor beide vrouwen. En de man gaat natuurlijk weer vrijuit of niet? hem valt niets te verwijten, laat me niet lachen.... de vrouw krijgt altijd de schuld. Ik zou zijn vrouw adviseren om zelf dit verhaal bij de politie neer te leggen. Al was het maar om deze vent in de gaten te houden. Niets tegen hem te zeggen, want voordat ze het door hebben, hebben de vrouwen het gedaan en doen ze alles natuurlijk uit jalouzie.. Wat een dikke vette onzin. Er zijn ook goede vrouwen die elkaar willen helpen. Ik denk niet dat je zo maar zo n verhaal verzint. Er zit altijd een kern van waarheid in. ten eerste is het een wildvreemde of niet of had ze zelf vijanden? heb je gegevens van deze gast,, die wil ik niet tegenkomen hoor.. je zou iedereen de naam en adresgegevens moeten geven. Of het min echte zus, vriendin of wat dan ook. Die vent verdient gewoon een straf.. Wij marokkanen (m/v) moeten meer voor elkaar opkomen...

Sensuall
28-12-2010, 23:51
naieve mensen hiero

Yass26
29-12-2010, 11:24
Omdat het juist zo erg is heb ik dit verhaal hier op marokko.nl gezet. Ben ook benieuwd naar de reacties van mannen. Wat als het jouw zus is? En ik weet zeker dat het iemands zus, dochter is die S... Ik ben het met Passion en iphina eens. S moet gewoon aangifte doen. Juist ook omdat ze een kind heeft en die thuis was tijdens deze gebeurtenis schijnt. Mijn vriendin is er helemaal kapot van, maar zij kan niets doen tegen die man. Behalve bij hem weggaan, maar dat moet ze zelf eerst inzien. Beide vrouwen zijn slachtoffer geworden van een player.. En zogenaamd een goede moslim. Oh ja, hij heeft S op muslima.com ontmoet. Dus kijk maar uit iphina, ik kan je zeker geen namen doorgeven.

Iphina
29-12-2010, 13:38
zwak hoor... Ik wil die naam van die vent.. Stuur ik mijn broeders er op af. Dat zijn echte mannen.

_DiepOngelukkig
29-12-2010, 13:42
zwak hoor... Ik wil die naam van die vent.. Stuur ik mijn broeders er op af. Dat zijn echte mannen. Ze heeft hem toch zelf toegelaten in haar huis..? Weet je wat echte mannen met zulke vrouwen zouden doen? Haar als eerste stenigen.:goedzo:

Sensuall
29-12-2010, 14:35
Ze heeft hem toch zelf toegelaten in haar huis..? Weet je wat echte mannen met zulke vrouwen zouden doen? Haar als eerste stenigen.:goedzo: amien to that:goedzo:

Youssefi
29-12-2010, 14:43
amien to that:goedzo: DE ENE BITCH NA DE ANDERE REAGEERD OFTEWEL DIEPONGELUKKIG,SENSUAL

Sensuall
29-12-2010, 14:54
DE ENE BITCH NA DE ANDERE REAGEERD OFTEWEL DIEPONGELUKKIG,SENSUAL ga wat te eten maken, doe niet zo raar joh

Youssefi
29-12-2010, 15:03

ga wat te eten maken, doe niet zo raar joh WAT HEEFT DAT ER NOU WEER MEE TE MAKEN ''GA WAT TE ETEN MAKEN?!'' :jammer: :(

Pagina's : [1] 2 3