Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede voornemens voor het nieuwe jaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Passion30
28-12-2010, 11:48

Wat willen jullie veranderen in jullie relatie het komend nieuw jaar?En zijn er mensen die graag een stiekeme sexuele relatie willen opbouwen met iemand naast je huidige partner? Ik wil alles weten. Persoonlijk ga ik incha_allah trouwen.:wow:

Youssefi
28-12-2010, 11:53
Wat willen jullie veranderen in jullie relatie het komend nieuw jaar?En zijn er mensen die graag een stiekeme sexuele relatie willen opbouwen met iemand naast je huidige partner? Ik wil alles weten. Persoonlijk ga ik incha_allah trouwen.:wow: GEZIEN HET FEIT WAAR JIJ OM VRAAGT AAN ANDEREN EN TEVENS GAAT TROUWEN VREES IK DAT JE VERKEERD BEZIG BENT JE VRAAGT NIET AAN EEN ANDER WAT ZIJ/HIJ DOET BINNEN DE SLAAPKAMERS!! :hadj: EN JIJ WILT TROUWEN INS'ALLAH??!! :confused: :jammer: :(

Passion30
28-12-2010, 12:04
GEZIEN HET FEIT WAAR JIJ OM VRAAGT AAN ANDEREN EN TEVENS GAAT TROUWEN VREES IK DAT JE VERKEERD BEZIG BENT JE VRAAGT NIET AAN EEN ANDER WAT ZIJ/HIJ DOET BINNEN DE SLAAPKAMERS!! :hadj: EN JIJ WILT TROUWEN INS'ALLAH??!! :confused: :jammer: :( Ik vraag niet wat ze van plan zijn in hun slaapkamers, ik vraag puur wat men als goed voornemen neemt voor het komend jaar wat betreft relatie.

Mina__
28-12-2010, 12:24
Wat willen jullie veranderen in jullie relatie het komend nieuw jaar?En zijn er mensen die graag een stiekeme sexuele relatie willen opbouwen met iemand naast je huidige partner? Ik wil alles weten. Persoonlijk ga ik incha_allah trouwen.:wow: Hmmm dat is leuk om te horen!! Wens je een fijne relatie verder.. Ik heb zelf nog geen voornemens, alhoewel ik graag een keertje .. Nee laat maar zitten.. Heb geen zin in al die verrote reacties.. Ik hou het lkker voor me.. :o

Passion30
28-12-2010, 13:54

Hmmm dat is leuk om te horen!! Wens je een fijne relatie verder.. Ik heb zelf nog geen voornemens, alhoewel ik graag een keertje .. Nee laat maar zitten.. Heb geen zin in al die verrote reacties.. Ik hou het lkker voor me.. :o Dank je lieverd... maar vertel wat zou je willen doen?

Mina__
28-12-2010, 14:43
Dank je lieverd... maar vertel wat zou je willen doen? Nee, dat doe ik liever niet.. Pm me anders maar..;)

Elivje
30-12-2010, 00:20
Mijn contacten verbreken met de zinloze mannetjes aan wie ik niks aan heb en mijn focussen op mijn toekomst en hard werken aan mijn relatie met mijn ex vriend. Insha'allah, waar een wil is, is een weg.

Elivje
30-12-2010, 00:21
Oja! Ik zou ook graag willen stoppen met roken! Dat is ook zeker een van mijn prioriteiten.

MrTestosteronI
30-12-2010, 13:01
Wat willen jullie veranderen in jullie relatie het komend nieuw jaar?En zijn er mensen die graag een stiekeme sexuele relatie willen opbouwen met iemand naast je huidige partner? Ik wil alles weten. Persoonlijk ga ik incha_allah trouwen.:wow: heb je al iemand op het oog ?

MrTestosteronI
30-12-2010, 13:02
Hmmm dat is leuk om te horen!! Wens je een fijne relatie verder.. Ik heb zelf nog geen voornemens, alhoewel ik graag een keertje .. Nee laat maar zitten.. Heb geen zin in al die verrote reacties.. Ik hou het lkker voor me.. :o fluister het in mijn oor

Passion30
30-12-2010, 13:31
Mijn contacten verbreken met de zinloze mannetjes aan wie ik niks aan heb en mijn focussen op mijn toekomst en hard werken aan mijn relatie met mijn ex vriend. Insha'allah, waar een wil is, is een weg. Ik hoop voor je dat het gaat lukken. laten we deze topic netjes houden en elkaar helpen om onze doel te bereiken.

Passion30
30-12-2010, 13:33
Oja! Ik zou ook graag willen stoppen met roken! Dat is ook zeker een van mijn prioriteiten. Oke, er is veel werk aan de winkel dus, maar alles tegenlijk gaat niet, dus eerst het een en dan het ander. Maar als ik zou kiezen dan zou ik eerst stoppen met roken. incha-allah gaat het je lukken.

Passion30
30-12-2010, 13:33
heb je al iemand op het oog ? Ja tuurlijk, ik ben verloofd met mijn ex-man.

Passion30
30-12-2010, 13:34
fluister het in mijn oor Ik weet lekker wel wat ze wil, en het is iets heel bijzenders.

FireBird
30-12-2010, 13:35

Ik ga me goudvis wat minder voer geven. Dat beest is dik geworden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6