Bekijk originele versie : Ik mag niet meedoen aan de ramadan...
NietTeDissen
13-09-2004, 10:48
Als ik meedoe aan de ramadan, heb ik tig keer geprobeerd, val ik steeds flauw..
Ik ben naar een imam gegaan en die heeft me gezegd dat het voor mij niet toegestaan is om aan de ramadan mee te doen, het is slecht voor mijn gezondheid...
Ik wou dat ik mee mocht doen!!!!!!!!!!!!!!!:verdriet:
Habibinur
13-09-2004, 10:52
Mijn vriendin die was ziek (langdurig, ze had een speciaal dieet om te volgen) trutje deed mee aan de ramadan en is een jaar van school gegaan, opgenomen in een kliniek waar ze weer beter moest worden. Mijn ouders vasten niet, ze zijn beide ziek en nemen medicijnen. Ik vind het verstandig als je niet meedoet dan. Wees 365 dagen van het jaar een goed persoon dan is dat bij Allah ook gewaardeerd.
NietTeDissen
13-09-2004, 10:53
thanx meid:verdriet:
Habibinur
13-09-2004, 10:56
kijk ik zie het zo, sommige onder ons flikken van alles en dan gaan ze een maand vasten saffie alle zonden zijn vergeven. HELL NO dus! dat is schijnheilig. Wees een goed persoon help mensen waar dit nodig is en als je kan tenminste let op je woorden let op je daden en dat is het ook oke! 30 dagen ieder jaar zegt niks over je gehele leven.
NietTeDissen
13-09-2004, 10:57
ja daar heb je gelijk in...
Ghizlanetje
13-09-2004, 12:00
Voor alle die ziek zijn, Allah safikoum
Ik zit ook nog te twijfelen, heb ook medische klachten. Vorig jaar mocht ik van de internist niet mee doen, heb het toch gedaan en was na 2 weken doodziek. Ik wil het nu weer proberen, ook al is het misschien niet goed, ik wil zo graag meedoen. Ik weet wel dat mensen nu gaan zeggen dat je dan niet mee mag doen, maar als je zelf in zo'n situatie zit is het heel anders. Ik wil echt zo graag meedoen, ik weet niet wat ik moet doen :(
jasmina
NietTeDissen
13-09-2004, 12:33
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ik zit ook nog te twijfelen, heb ook medische klachten. Vorig jaar mocht ik van de internist niet mee doen, heb het toch gedaan en was na 2 weken doodziek. Ik wil het nu weer proberen, ook al is het misschien niet goed, ik wil zo graag meedoen. Ik weet wel dat mensen nu gaan zeggen dat je dan niet mee mag doen, maar als je zelf in zo'n situatie zit is het heel anders. Ik wil echt zo graag meedoen, ik weet niet wat ik moet doen :(
jasmina net als ik, lieverd heb jij geen keus..als je niet mee kan doen, mag je ook niet meedoen, sterker nog, dan kan het zelfs haram zijn, omdat jejezelf naar de vernieleing helpt...:traan1:
alles komt goed!
p.s..
ben je nou man of vrouw?:confused:
Origineel gepost door NietTeDissen
ben je nou man of vrouw?:confused:
Hahahha ik ben een vrouw de account is van mijn man en mij samen, de ene keer reageert hij en de andere keer ik, daarom zet ik ook altijd mijn naam eronder als ik degene ben die reageert.
jasmina :zwaai:
:D:D:D:D:D onthou dat er ook andere mensen zijn die voor je vasten, en hier staan allemaal mensen die dat bijvoorbeeld ook zullen doen voor je :D:D:D:D
NietTeDissen
14-09-2004, 02:16
Origineel gepost door mistar1
:D:D:D:D:D onthou dat er ook andere mensen zijn die voor je vasten, en hier staan allemaal mensen die dat bijvoorbeeld ook zullen doen voor je :D:D:D:D thanx, maarre ik krijg hoofdpijn van die smileys :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.