Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schaam jullie!

Pagina's : [1] 2

mocroroosje15
26-12-2010, 17:53

Schaamteloos over seks praten alsof het de gewoonste zaak ter wereld is! En dan sommigen over anale seks beginnen! Vrees Allaah!!!! Hij heeft seks voor huwelijk verboden verklaard en in het Hiernamaals zijn er strenge bestraffingen hierop! !!!!! Itaqoelaah!!!

marocl
26-12-2010, 18:04
of er nou over praat of niet je doet het iedereen doet het toch als hij trouwd

nadoriaaaaaaaaa
27-12-2010, 17:24
geef ik je gelijk in

Amazigh--BoY
27-12-2010, 18:52
Schaamteloos over seks praten alsof het de gewoonste zaak ter wereld is! En dan sommigen over anale seks beginnen! Vrees Allaah!!!! Hij heeft seks voor huwelijk verboden verklaard en in het Hiernamaals zijn er strenge bestraffingen hierop! !!!!! Itaqoelaah!!! moooi gezegt:goedzo:

soumina
27-12-2010, 19:27

goed gezegd zusster !

mimaatje
28-12-2010, 00:57
goed gezegd zusster ! Heeleemaaal Mee eeenss!!:banana:

lady_danger
28-12-2010, 01:34
Schaamteloos over seks praten alsof het de gewoonste zaak ter wereld is! En dan sommigen over anale seks beginnen! Vrees Allaah!!!! Hij heeft seks voor huwelijk verboden verklaard en in het Hiernamaals zijn er strenge bestraffingen hierop! !!!!! Itaqoelaah!!! was jij nou nep of was het een ander mocroroosje?:S

Sii_
28-12-2010, 01:37
Helemaal mee eens:goedzo:

redouan200
28-12-2010, 01:38
is waarheid

Maroccanlicious
28-12-2010, 19:20
Hoezo? Seks daar moet je over kunnen praten, het is niet verboden om over seks te praten toch? en natuurlijk iedereen weet (denk ik) dat je geen seks mag hebben voor het huwelijk. Maar erover praten is toch geen probleem. Vind het belangrijk dat je met iemand kan praten over seks. Maar niet wat er gebeurt tussen jou en je man. what happend in vegas stays in vegas toch?

SDS
28-12-2010, 19:51
Hoezo? Seks daar moet je over kunnen praten, het is niet verboden om over seks te praten toch? en natuurlijk iedereen weet (denk ik) dat je geen seks mag hebben voor het huwelijk. Maar erover praten is toch geen probleem. Vind het belangrijk dat je met iemand kan praten over seks. Maar niet wat er gebeurt tussen jou en je man. what happend in vegas stays in vegas toch? Over zulke dingen moet je niet in het openbaar praten. Dit is namelijk een openbare forum. Als je perse over sex wil praten, bel dan een sexlijn of zo.

IceTea35
28-12-2010, 20:02
Over zulke dingen moet je niet in het openbaar praten. Dit is namelijk een openbare forum. Als je perse over sex wil praten, bel dan een sexlijn of zo. Dat zet je nog meer aan tot zina.

tummy_ghetto
28-12-2010, 20:44
of er nou over praat of niet je doet het iedereen doet het toch als hij trouwd ik geef je helemaal gelijk meid iedereen doet het ALS DIE GETROUWD IS wat deze meid duidelijk probeert te maken is dat het haram is voor het huwelijk dus dan is het niet normaal..

0118Mocro
29-12-2010, 01:22
Eindelijk werd tijd dat dat gezegt zou worden

Declaration
30-12-2010, 22:08

Hoezo? Seks daar moet je over kunnen praten, het is niet verboden om over seks te praten toch? en natuurlijk iedereen weet (denk ik) dat je geen seks mag hebben voor het huwelijk. Maar erover praten is toch geen probleem. Vind het belangrijk dat je met iemand kan praten over seks. Maar niet wat er gebeurt tussen jou en je man. what happend in vegas stays in vegas toch? Het is verboden om publiekelijk over gemeenschap te praten. Want bij de meesten mensen kan het gevoelens opwekken, waardoor ze opzoek gaan naar iets wat Allah Subhannahu heeft verboden. Een gewaarschuwd persoon telt voor twéé! Moge Allah ons leiden.

Pagina's : [1] 2