Bekijk originele versie : NEDERLANDERS: wat moeten MOSLIMS (nog) doen om jullie gunstig te stemmen?
MELILLENSE
12-09-2004, 23:13
Het wordt tijd dat de blanke (en sommige zwarte) niet-moslim Nederlander nu eens laat zien wie hij echt is en waarom hij zo weinig verdraagzaamheid toont jegens moslims. Hoe komt het bijvoorbeeld dat Nederlanders een hoofdoekje als opdringerig beschouwen en er heilig van overtuigd zijn de Marokkaanse vrouwen onderdrukt worden? Dit alles terwijl een keppeltje en een vrouwenpruik helemaal geen issues zijn....
Waarom willen blanke (en soms zwarte) niet-moslims persé de Islam verkrachten door er atheïstische visies proberen te introduceren?
Wat moeten moslims (nog) doen opdat jullie, blanke (en sommige zwarte) Nederlanders hen zouden accepteren om wie ze niet meer zijn? De huidskleur witwassen is geen optie, dus moeten er wel andere voorwaarden zijn om jullie gunstig te stemmen...
Kortom, onverdraagzamen onder de Nederlanders , waarom houden jullie niet van de Islam en genieten jullie ervan om moslims het leven zuur te maken?
Evenals joden weten moslims wanneer jullie veinzen, dus spreek alleen met je hart en niet met je tong...
MELILLENSE :belgie:
Terreur tegen ons en onze bondgenoten duidelijk en ondubbelzinnig veroordelen. En respect tonen voor dit land en haar inwoners.
Of is dat teveel gevraagt?
Ik accepteer moslims, behalve die moslims die altijd zichzelf in de slachtofferrol plaatsen, zeuren en klagen en steeds maar weer op het westen afgeven en zich ondertussen ten overstaan van de westerlingen ******* en superieur gedragen.
Ik kijk neer op moslims die onverdraagzaam zijn en op minachtende wijze over de kufar praten.
Die soort van mislukkelingen vallen net als die soort van autochtonen niet binnen mijn vriendenkring.
Ik heb namelijk een hekel aan dit soort sukkelaars.
Nou ja, melli, jij hoort bij die soort die ik als moslim niet accepteer.
Gewoon omdat jij jezelf niet als moslim gedraagt.
Met vriendelijke groeten
Pista
said_denhaag
12-09-2004, 23:28
Origineel gepost door MELILLENSE
Het wordt tijd dat de blanke (en sommige zwarte) niet-moslim Nederlander nu eens laat zien wie hij echt is en waarom hij zo weinig verdraagzaamheid toont jegens moslims. Hoe komt het bijvoorbeeld dat Nederlanders een hoofdoekje als opdringerig beschouwen en er heilig van overtuigd zijn de Marokkaanse vrouwen onderdrukt worden? Dit alles terwijl een keppeltje en een vrouwenpruik helemaal geen issues zijn....
Waarom willen blanke (en soms zwarte) niet-moslims persé de Islam verkrachten door er atheïstische visies proberen te introduceren?
Wat moeten moslims (nog) doen opdat jullie, blanke (en sommige zwarte) Nederlanders hen zouden accepteren om wie ze niet meer zijn? De huidskleur witwassen is geen optie, dus moeten er wel andere voorwaarden zijn om jullie gunstig te stemmen...
Kortom, onverdraagzamen onder de Nederlanders , waarom houden jullie niet van de Islam en genieten jullie ervan om moslims het leven zuur te maken?
Evenals joden weten moslims wanneer jullie veinzen, dus spreek alleen met je hart en niet met je tong...
MELILLENSE :belgie: af schieten die handel ,zijn ze voor goed vaN ons af .
MELILLENSE
12-09-2004, 23:28
Origineel gepost door Huey
Terreur tegen ons en onze bondgenoten duidelijk en ondubbelzinnig veroordelen. En respect tonen voor dit land en haar inwoners.
Of is dat teveel gevraagt?
Wat versta je onder respect en ben je van mening dat het wederzijds moet zijn? Of moet een moslim beantwoorden aan jouw normen en waarden zodat jij hen kan beoordelen of ze al dan niet goede moslims zijn?
Wie zijn je bondgenoten; de medemensen binnen je eigen samenleving of invasielegers die de integriteit van landen en volkeren schenden?
De echte terreur leeft enkel in de geest van bange Nederlanders...mensen die toegegeven hebben aan de angstpsychose van terreurzaaiers.
Vertel eens Huey, leef je in angst in je dierbare Nederland?
Hoogervorst
12-09-2004, 23:29
Aan moslims, die blijkbaar wel de geneugten in de Haagsche Lounge willen proeven, maar te beroerd zijn de huisregels na te leven, wil ik zeggen: denk alsjeblieft eens even goed na (en dan nog gelijk krijgen van Commissie Gelijke Behandeling, dat is het ergste).
MELILLENSE
12-09-2004, 23:32
Origineel gepost door homingdevice
Voor jou persoonlijk: blijf in Belgie wonen.
Als je dit nou vriendelijk zou vragen en in alle respect, zou men dit nog kunnen overwegen...
Begrijp je nu waarom moslims jouw soort niet ernstig kunnen nemen en waarom je een negatieve element betekent voor een goede samenhorigheid binnen de Nederlandse samenleving.
Toch bedankt dat je laat zien wat je echt koestert jegens moslims...
canim_habibti
12-09-2004, 23:32
ik heb vaak discussies over deze onderwerp
en k weet t zo-ongeveer al
van da hoofddoek is dat ze alleen de negatiefe gevallen willen zien
want ok dr zijn mesjes die gedwongen worden een hoofddoek te dragen. maar zij zien dus alleen de gedwongen meisjes en willen niet accepteren dat er ook mensen zijn die er zelf voor kiezen!
80% van de racisten kennen geen buitenlanders en hebben niks meegemaakt!
dus zijn een stelletje schapen die elkaar wat na zitten te praten
Origineel gepost door MELILLENSE
Wat versta je onder respect en ben je van mening dat het wederzijds moet zijn? Of moet een moslim beantwoorden aan jouw normen en waarden zodat jij hen kan beoordelen of ze al dan niet goede moslims zijn?
Wie zijn je bondgenoten; de medemensen binnen je eigen samenleving of invasielegers die de integriteit van landen en volkeren schenden?
De echte terreur leeft enkel in de geest van bange Nederlanders...mensen die toegegeven hebben aan de angstpsychose van terreurzaaiers.
Vertel eens Huey, leef je in angst in je dierbare Nederland?
Nee de echte terreur zagen we in Madrid en New York. Dat was geen droom dat is echt gebeurd.
Ik leef niet in angst omdat dat mij niet zal helpen.
Maar als mijn sommigen Islamitische landgenoten sympathiseren met mensen die mij en al mijn landgenoten zonder aanzelingen zouden willen vermoorden zullen die van mij geen respect hoeven te verwachten.
Ik wacht al 3 jaar op een veroordeling van die terreur maar mijn wachten is nog steeds niet beloond.
RitaMaria
12-09-2004, 23:36
Origineel gepost door Hoogervorst
Aan moslims, die blijkbaar wel de geneugten in de Haagsche Lounge willen proeven, maar te beroerd zijn de huisregels na te leven, wil ik zeggen: denk alsjeblieft eens even goed na (en dan nog gelijk krijgen van Commissie Gelijke Behandeling, dat is het ergste).
Je bedoelt vrouwen die omwille van hun hoofddoekjes de
toegang is geweigerd in de Haagse Lounge, dit vervolgens
hebben aangekaart bij de Commissie Gelijke rechten, en,
terecht, in het gelijk werden gesteld..??
RitaMaria
12-09-2004, 23:38
Ik wacht al 3 jaar op een veroordeling van die terreur maar mijn wachten is nog steeds niet beloond.
Slaap lekker..:moe:
MELILLENSE
12-09-2004, 23:38
Origineel gepost door Pista
Ik accepteer moslims, behalve die moslims die altijd zichzelf in de slachtofferrol plaatsen, zeuren en klagen en steeds maar weer op het westen afgeven en zich ondertussen ten overstaan van de westerlingen ******* en superieur gedragen.
Ik kijk neer op moslims die onverdraagzaam zijn en op minachtende wijze over de kufar praten.
Die soort van mislukkelingen vallen net als die soort van autochtonen niet binnen mijn vriendenkring.
Ik heb namelijk een hekel aan dit soort sukkelaars.
Nou ja, melli, jij hoort bij die soort die ik als moslim niet accepteer.
Gewoon omdat jij jezelf niet als moslim gedraagt.
Met vriendelijke groeten
Pista
Bedankt voor je oprechtheid, Oostvlaamse lrechts-extremist à la Hugo Coveliers...je vertaalt exact dezelfde visie van deze rechtse liberaal: moslims zijn alleen maar goed als ze beantwoorden aan de atheïstische criteria inzake het moslimzijn.
De realiteit, Pista, is echter dat je gewoonweg een hekel hebt aan alle moslims, alleen zijn er diegenen tegen wie je direct kan zeggen dat je hen hekelt, en diegenen die je accepteert omdat ze je vertellen wat je graag hoort...en omdat ze schapen van je kopen.
Origineel gepost door RitaMaria
Slaap lekker..:moe:
Volgens mij ben jij degene die de laatste jaren slapend heeft doorgebracht.
:moe:
MELILLENSE
12-09-2004, 23:41
Nee de echte terreur zagen we in Madrid en New York. Dat was geen droom dat is echt gebeurd.
Ik leef niet in angst omdat dat mij niet zal helpen.
Maar als mijn sommigen Islamitische landgenoten sympathiseren met mensen die mij en al mijn landgenoten zonder aanzelingen zouden willen vermoorden zullen die van mij geen respect hoeven te verwachten.
Waarom eis je niet dezelfde veroordeling vanwege de joodse gemeenschap in Nederland tegen het Israëlische terrorisme jegens Palestijnen? Waarom voel je zoveel angst om hen te bekritiseren?
Hoogervorst
12-09-2004, 23:45
Origineel gepost door RitaMaria
Je bedoelt vrouwen die omwille van hun hoofddoekjes de
toegang is geweigerd in de Haagse Lounge, dit vervolgens
hebben aangekaart bij de Commissie Gelijke rechten, en,
terecht, in het gelijk werden gesteld..??
Ik geef hen ook niet de schuld, maar onze rechterlijke macht, die eerder enorme blunders heeft begaan in dit soort zaken.
Kort gezegd: je mag als gelovige net iets meer zeggen en je mag als gelovige minder aantrekken van regels, bang omdat je anders op hun geloof trapt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.