Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is de reden............?

Pagina's : [1] 2

mercedias80
23-12-2002, 20:03

Chicos en Chickas!! Wat is/zijn de redenen dat bepaalde Mocros op bepaalde topics( sites) zo gefrustreerd reageren?? -ze zijn altijd gefrustreerd, zo zijn ze no eenmaal geboren!! -ze zitten met opgekropte woede en hier kunnen ze hun bagage legen -ze hebben eindelijk de kans de Slechterik (irritante) uit te hange -iets anders ....... graag beargumenteren!!

Liloesh
23-12-2002, 20:13
ze zijn zielig

DEUGNIET
23-12-2002, 20:14
ze zien een mercedes. zegt genoeg?? :rolleyes:

Liloesh
23-12-2002, 20:15
it might

SweetLady
23-12-2002, 20:16

Origineel gepost door DEUGNIET ze zien een mercedes. zegt genoeg?? :rolleyes: :D :D

Tarra
23-12-2002, 20:17
voor sommige is het lang leve de lol en voor sommige een uitlaatklep

Asri
23-12-2002, 20:21
Origineel gepost door Tarra voor sommige is het lang leve de lol en voor sommige een uitlaatklep Voor jou is het zeker een uitlaatklep gezien jouw uitlatingen over een persoon die je niet eens kent. Waarom zoveel haat meid? Jij bent pas zielig voor woorden... Nou sterkte meid! -Y-

SweetRose
23-12-2002, 20:23
kweet het niet :o

mercedias80
23-12-2002, 20:24
Origineel gepost door DEUGNIET ze zien een mercedes. zegt genoeg?? :rolleyes: dan zouden ze juist blij mooeten worden!! Mercedes is nl. heel erg MOOOI!! laters :zwaai: :zwaai:

DEUGNIET
23-12-2002, 20:27
Origineel gepost door mercedias80 dan zouden ze juist blij mooeten worden!! Mercedes is nl. heel erg MOOOI!! laters :zwaai: :zwaai: misschien waren ze niet tevreden over de mercedes. misschien gaven ze de mercedes een slechte beurt. je weet. het schoonmaken van sommige onderdelen ging niet zo goed. en olie verversen ging ook niet goed. het ligt misschien aan de mercedes. niet alles is mooi aan de mercedes.

mercedias80
23-12-2002, 20:28
Origineel gepost door Asri Voor jou is het zeker een uitlaatklep gezien jouw uitlatingen over een persoon die je niet eens kent. Waarom zoveel haat meid? Jij bent pas zielig voor woorden... Nou sterkte meid! -Y- je moet wel ff duidelijk zijn hoor!! Volgens mij zijn er nl. misverstanden ontstaan!! Ik doe nl. geen vlieg kwaad!! laters :zwaai: :zwaai: :zwaai:

mercedias80
23-12-2002, 20:31
Origineel gepost door DEUGNIET misschien waren ze niet tevreden over de mercedes. misschien gaven ze de mercedes een slechte beurt. je weet. het schoonmaken van sommige onderdelen ging niet zo goed. en olie verversen ging ook niet goed. het ligt misschien aan de mercedes. niet alles is mooi aan de mercedes. Wel, hoor !! Alles aan de Mercedes is mooi!! Zowel de binnenkant als de buitenkant!! :giechel: :giechel: :giechel:

RaZer
23-12-2002, 20:33
:rolleyes: Ik denk en dat geld zeker voor mij dat mensen er gewoon niet tegen kunnen dat iemand beter is. Zo goed in uitlullen zo slim zo'n goede en brede woordenschat. Ik denk dat, dat geld in ieder geval zeker voor mij. En je weet wel over wie ik het heb :rolleyes: :zwaai:

Asri
23-12-2002, 20:34
Origineel gepost door mercedias80 je moet wel ff duidelijk zijn hoor!! Volgens mij zijn er nl. misverstanden ontstaan!! Ik doe nl. geen vlieg kwaad!! laters :zwaai: :zwaai: :zwaai: Wa nee:) Ik bedoelde jou niet...Ik heb jou toch ook niet gequote :confused: -Y-

mercedias80
23-12-2002, 20:41

Origineel gepost door Asri Wa nee:) Ik bedoelde jou niet...Ik heb jou toch ook niet gequote :confused: -Y- o.k. I see ;) ;) ;) ;) ;)

Pagina's : [1] 2