Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwijn waarschuwt voor burgeroorlog

Pagina's : [1] 2

Raihana
12-09-2004, 20:56

JERUZALEM - De Israëlische premier Sharon heeft rechtse extremisten in zijn land zondag gewaarschuwd dat hun harde verzet tegen de terugtrekking uit de Gazastrook tot een burgeroorlog kan leiden. Hij vindt dat de tegenstanders, onder wie veel kolonisten uit het gebied, de afgelopen dagen een campagne hebben gevoerd om tot een burgeroorlog aan te zetten. Voor de wekelijkse kabinetsvergadering riep Sharon de kolonisten op de strijdkrachten niet in dit "onaangename spel" te verwikkelen. Vorige week verscheen een petitie van tweehonderd vooraanstaande rechtse figuren met de tekst: De Israëlische strijdkrachten zijn opgericht om ons te verdedigen tegen vijanden en niet om achter joden aan te zitten en hen uit hun vaderland te zetten. Soldaten, officieren en politiemensen moeten naar hun nationale geweten luisteren en niet deelnemen aan operaties die zij vast voor de rest van hun leven zullen betreuren. De opstellers van de petitie noemen de plannen voor de terugtrekken van troepen en kolonisten uit de Gazastrook een misdaad tegen de menselijkheid. Zondagavond verzamelden zich naar schatting 10.000 personen bij de Klaagmuur in Jeruzalem om gezamenlijk tegen de regeringsplannen te bidden. Daarna trokken zij naar het Zion-plein voor een manifestatie. De grootste organisatie van kolonisten had tot het protest opgeroepen. Zij hoopte op een opkomst van ruim 100.000 deelnemers. Laten we hopen dat dit zal helpen..

klonbyz
12-09-2004, 21:00
Ik zou er geen traan om laten als dat gebeurd

Raihana
12-09-2004, 21:05
Origineel gepost door klonbyz Ik zou er geen traan om laten als dat gebeurd Ikke wel...maar dan wel van blijdschap. :D

klonbyz
12-09-2004, 21:08
Origineel gepost door Raihana Ikke wel...maar dan wel van blijdschap. :D :hihi: youse bad

FAITHLESS
12-09-2004, 21:13

Gewoon propaganda van die varken , het is meer gericht denk ik aan de buiten wereld . Om te laten zien dat hij zich echt terug wil trekken uit bezet gebied. http://www.44an.com/latuff/bilder/sharon.jpg

Raihana
12-09-2004, 21:50
Origineel gepost door FAITHLESS128 Gewoon propaganda van die varken , het is meer gericht denk ik aan de buiten wereld . Om te laten zien dat hij zich echt terug wil trekken uit bezet gebied. http://www.44an.com/latuff/bilder/sharon.jpg Joden streken!

AboeAbdullah
13-09-2004, 01:02
Origineel gepost door klonbyz Ik zou er geen traan om laten als dat gebeurd Het zou juist mooi zijn als ze daar onderling een burgeroorlog krijgen. Dan kunnen de Palestijnen meedoen en kunnen we de zionisten eindelijk de zee in drijven. Hoe dan ook de oorlog tussen de moslims en de joden is voorspeld in de hadith dus die oorlog zal komen.

Kaaskopius
13-09-2004, 06:57
Persoonlijk zal ik er een lekker wijntje op opentrekken als Israel in elkaar dondert, beter gisteren dan vandaag.

Raihana
13-09-2004, 07:15
Origineel gepost door Kaaskopius Persoonlijk zal ik er een lekker wijntje op opentrekken als Israel in elkaar dondert, beter gisteren dan vandaag. Ik mag jou wel, alleen de wijntje mag je van mij weg laten.. Lang leve lol zonder alcohol.. :D

Pista
13-09-2004, 08:15
Voor de mensen die al staan te dansen, denk maar eerst eens na over de gevolgen voor de Palestijnen ingeval er effectief een burgeroorlog zou uitbreken, maar zoals gewoonlijk is dat niet aan de orde. Zoalng de Israëlis, de Amerikanen maar slachtoffer zijn, maakt het niet meer uit hoeveel slachtoffers er onder de Palestijnen/Irakezen vallen. Duidelijk genoeg dus waar het onze hardroepers om te doen is, niet bekommernis om hun broeders, maar haat tegen jawel, dat afgezeurde plaatje dat maar steeds eindeloos blijft rondraaien...ik denk niet na..ik denk niet na..ik denk niet na..ik denk niet na. :rolleyes: Groeten Pista.

Raihana
13-09-2004, 08:33
Origineel gepost door Pista Voor de mensen die al staan te dansen, denk maar eerst eens na over de gevolgen voor de Palestijnen ingeval er effectief een burgeroorlog zou uitbreken, maar zoals gewoonlijk is dat niet aan de orde. Zoalng de Israëlis, de Amerikanen maar slachtoffer zijn, maakt het niet meer uit hoeveel slachtoffers er onder de Palestijnen/Irakezen vallen. Duidelijk genoeg dus waar het onze hardroepers om te doen is, niet bekommernis om hun broeders, maar haat tegen jawel, dat afgezeurde plaatje dat maar steeds eindeloos blijft rondraaien...ik denk niet na..ik denk niet na..ik denk niet na..ik denk niet na. :rolleyes: Groeten Pista. Pista, ik zie in ieder geval alleen voordeel... laat die burgeroorlog maar komen inchallah.. Ik denk wel na.. ik denk wel na.. ik denk wel na.. :) Pista hoe oud ben je mens? :rolleyes:

Pista
13-09-2004, 08:39
Origineel gepost door Raihana Pista, ik zie in ieder geval alleen voordeel... laat die burgeroorlog maar komen inchallah.. Ik denk wel na.. ik denk wel na.. ik denk wel na.. :) Pista hoe oud ben je mens? :rolleyes: Welk voordeel zie jij dan voor de Palestijnen, want dat zou normaal voor jou het belangrijkste moeten zijn. Niet het onheil voor de Israëlis maar het heil van de Palestijnen zou voor jou belangrijk moeten zijn, vertel me dus eens Raihana, welk de voordelen zijn voor de Palestijnen die gaan voortvloeien uit een eventuele burgeroorlog in Israël!

Kaaskopius
13-09-2004, 08:41
Origineel gepost door Pista Voor de mensen die al staan te dansen, denk maar eerst eens na over de gevolgen voor de Palestijnen ingeval er effectief een burgeroorlog zou uitbreken, maar zoals gewoonlijk is dat niet aan de orde. Zoalng de Israëlis, de Amerikanen maar slachtoffer zijn, maakt het niet meer uit hoeveel slachtoffers er onder de Palestijnen/Irakezen vallen. Duidelijk genoeg dus waar het onze hardroepers om te doen is, niet bekommernis om hun broeders, maar haat tegen jawel, dat afgezeurde plaatje dat maar steeds eindeloos blijft rondraaien...ik denk niet na..ik denk niet na..ik denk niet na..ik denk niet na. :rolleyes: Groeten Pista. Israel is een manipulatieve schurkenstaat, alles wat die boevenbende tegen het voorhoofd stoot staat mij aan. Laat maar komen die burgeroorlog, zal de wereld een stuk mooier maken als hun macht verdeeld is.

Pista
13-09-2004, 08:47
Origineel gepost door Kaaskopius Israel is een manipulatieve schurkenstaat, alles wat die boevenbende tegen het voorhoofd stoot staat mij aan. Laat maar komen die burgeroorlog, zal de wereld een stuk mooier maken als hun macht verdeeld is. Nou zeg, gaan we het simplisme als opperste gedachtengoed inbrengen? :rolleyes:

Kaaskopius
13-09-2004, 09:01

Origineel gepost door Pista Nou zeg, gaan we het simplisme als opperste gedachtengoed inbrengen? :rolleyes: als je intoduceren bedoeld, ja, maar dat hangt natuurlijk af van jouw definitie van de term simplisme. Als simplisme duidelijkheid betekent dan kan ik mij in bovenstaande post wel vinden. Laten we eens kijken naar alleen al de anti westerse streken, het jatten van atoomgeheimen, het jatten van paspoorten, het kelderen van bevriende oorlogsschepen, afrekeningen van de mossad (hoe heet die zweedse juffer ook al weer) etc etc. Je zou toch denken dat er zo langzamerhand wel een sorrie van af kon. En dan heb ik het nog niet gehad over de algemene ontregeling van de regio, ja leve Israel.

Pagina's : [1] 2