Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ned 1

Pagina's : [1] 2

SamiaGirl
23-12-2002, 19:32

Er was net een programma op NED1 tfoee ze beledigden de moslims (voor de tigduizendste keer) 2 nederlanders vrouw en man waren verkleed als moslimsvrouw en man.Niks mis mee denk je dan maar de vrouw droeg kleding :jammer: en een versleten hoofddoek verder hadden ze een snor bij haar opgedaan :jammer: de man was kaal en had een big snor Ze kregen les over Kerst en de inhoud en gedachten erachter. En de 2 konden ze3ma geen goed Hollandia. :kwaad: :kwaad: :kwaad: hebben ze niks beters te doen :kwaad: :kwaad: dan de moslims beledigen. Wie heeft het trouwens ook gezien????

Liloesh
23-12-2002, 19:34
Origineel gepost door SamiaGirl Er was net een programma op NED1 tfoee ze beledigden de moslims (voor de tigduizendste keer) 2 nederlanders vrouw en man waren verkleed als moslimsvrouw en man.Niks mis mee denk je dan maar de vrouw droeg kleding :jammer: en een versleten hoofddoek verder hadden ze een snor bij haar opgedaan :jammer: de man was kaal en had een big snor Ze kregen les over Kerst en de inhoud en gedachten erachter. En de 2 konden ze3ma geen goed Hollandia. :kwaad: :kwaad: :kwaad: hebben ze niks beters te doen :kwaad: :kwaad: dan de moslims beledigen. Wie heeft het trouwens ook gezien???? ik heb het niet gezien maar wat jij zegt , zegt al veel :kwaad: ......

Liloesh
23-12-2002, 19:39
Origineel gepost door $$Roukajah$$ jah hoor konden ze het weer niet laten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze willen ze3ma grappig zijn,wat ze overigens niet lukt. inderdaad

xxTigerxx
23-12-2002, 19:41
Origineel gepost door SamiaGirl Er was net een programma op NED1 tfoee ze beledigden de moslims (voor de tigduizendste keer) 2 nederlanders vrouw en man waren verkleed als moslimsvrouw en man.Niks mis mee denk je dan maar de vrouw droeg kleding :jammer: en een versleten hoofddoek verder hadden ze een snor bij haar opgedaan :jammer: de man was kaal en had een big snor Ze kregen les over Kerst en de inhoud en gedachten erachter. En de 2 konden ze3ma geen goed Hollandia. :kwaad: :kwaad: :kwaad: hebben ze niks beters te doen :kwaad: :kwaad: dan de moslims beledigen. Wie heeft het trouwens ook gezien???? heb het ook gezien..man bijt hond.....mafkezen!!

SamiaGirl
23-12-2002, 19:41

Precies :jammer: :kwaad:

SamiaGirl
23-12-2002, 19:43
Origineel gepost door xxTigerxx heb het ook gezien..man bijt hond.....mafkezen!! Ik weet niet hoe het programma heet Maar ik vond het in iedergeval niet grappig

Tofu-in-de-fik
23-12-2002, 19:43
Origineel gepost door SamiaGirl Er was net een programma op NED1 tfoee ze beledigden de moslims (voor de tigduizendste keer) 2 nederlanders vrouw en man waren verkleed als moslimsvrouw en man.Niks mis mee denk je dan maar de vrouw droeg kleding :jammer: en een versleten hoofddoek verder hadden ze een snor bij haar opgedaan :jammer: de man was kaal en had een big snor Ze kregen les over Kerst en de inhoud en gedachten erachter. En de 2 konden ze3ma geen goed Hollandia. :kwaad: :kwaad: :kwaad: hebben ze niks beters te doen :kwaad: :kwaad: dan de moslims beledigen. Wie heeft het trouwens ook gezien???? Schandalig he!!

PerfectTangawia
23-12-2002, 19:45
Origineel gepost door SamiaGirl Er was net een programma op NED1 tfoee ze beledigden de moslims (voor de tigduizendste keer) 2 nederlanders vrouw en man waren verkleed als moslimsvrouw en man.Niks mis mee denk je dan maar de vrouw droeg kleding :jammer: en een versleten hoofddoek verder hadden ze een snor bij haar opgedaan :jammer: de man was kaal en had een big snor Ze kregen les over Kerst en de inhoud en gedachten erachter. En de 2 konden ze3ma geen goed Hollandia. :kwaad: :kwaad: :kwaad: hebben ze niks beters te doen :kwaad: :kwaad: dan de moslims beledigen. Wie heeft het trouwens ook gezien???? NEE HEB HET JAMMER GENOEG NIET GEZIEN.. MAAR IK HOOR HET JOU AL ZEGGEN.. LIJKT ME ECHT WEER IETS VOOR DE NEDERLANDERS.. EN ER STAAT ELKE DAG WEL WAT OVER DE MOSLIMS .. DAAR WORD IK OOK WEL GEK VAN.. ALS WIJ ER NIET WAREN DAN HADDEN ZE NIETS OM IN DE KRANT TE ZETTEN... TANGAWIA

SweetLady
23-12-2002, 19:50
Origineel gepost door Toufik+ Schandalig he!! Zeker weten :kwaad: :kwaad:

laboudanda
23-12-2002, 19:54
Origineel gepost door SamiaGirl Er was net een programma op NED1 tfoee ze beledigden de moslims (voor de tigduizendste keer) 2 nederlanders vrouw en man waren verkleed als moslimsvrouw en man.Niks mis mee denk je dan maar de vrouw droeg kleding :jammer: en een versleten hoofddoek verder hadden ze een snor bij haar opgedaan :jammer: de man was kaal en had een big snor Ze kregen les over Kerst en de inhoud en gedachten erachter. En de 2 konden ze3ma geen goed Hollandia. :kwaad: :kwaad: :kwaad: hebben ze niks beters te doen :kwaad: :kwaad: dan de moslims beledigen. Wie heeft het trouwens ook gezien???? Op NED 56 hadden ze zich verkleedt als Marokkaanse Jongeren...de vrouw droeg een gescheurde spijkerbroek en zei steeds chnel chnel kom dan vechten jij! ...en de man droeg een gescheurde petje en zat hurkend tegen de muur en rookte een jointje.... Aw....dit keer gaan ze te ver... P.s: NED 56 is alleen te ontvangen op een super pan 20XX

SamiaGirl
23-12-2002, 19:54
Origineel gepost door PerfectTangawia NEE HEB HET JAMMER GENOEG NIET GEZIEN.. MAAR IK HOOR HET JOU AL ZEGGEN.. LIJKT ME ECHT WEER IETS VOOR DE NEDERLANDERS.. EN ER STAAT ELKE DAG WEL WAT OVER DE MOSLIMS .. DAAR WORD IK OOK WEL GEK VAN.. ALS WIJ ER NIET WAREN DAN HADDEN ZE NIETS OM IN DE KRANT TE ZETTEN... TANGAWIA :giechel: :giechel: We maken veel los mij de niet-moslims :giechel: :D als het geen liefde :Iluvu: is dan is het wel haat :kwaad: maar ik denk dat het meer het laatste is,en het gevoel is wederzijds bij mij :stout: :D Boussa Sam

Tijn
23-12-2002, 20:01
....Heb dat stel wel eens eerder gezien bij "man bijt Hond", vond `t toen wel geinig. Maar als Marokkanen dit zelf niets of zelfs beledigend vinden waarom stuur je dan niet ff een mailtje naar de redaktie, denk namelijk niet dat ze de Mocro`s met opzet beledigen. Kent er trouwens iemand "Chris en Luc" van de Belgische man bijt hond? Zijn 2 licht geestelijk gehandicapten met een eigen programma en volgens mij ben ik een grote fan! :D

miss_arif
23-12-2002, 21:06
Origineel gepost door SamiaGirl Er was net een programma op NED1 tfoee ze beledigden de moslims (voor de tigduizendste keer) 2 nederlanders vrouw en man waren verkleed als moslimsvrouw en man.Niks mis mee denk je dan maar de vrouw droeg kleding :jammer: en een versleten hoofddoek verder hadden ze een snor bij haar opgedaan :jammer: de man was kaal en had een big snor Ze kregen les over Kerst en de inhoud en gedachten erachter. En de 2 konden ze3ma geen goed Hollandia. :kwaad: :kwaad: :kwaad: hebben ze niks beters te doen :kwaad: :kwaad: dan de moslims beledigen. Wie heeft het trouwens ook gezien???? ja, heb het ook gezien,en enkele afleveringen ervoor toonde men zehrma de naakte moslimvrouw, woulah schandalig, wist ni dat Nederlanders zulke racisten waren hoor.

maghrabia82
23-12-2002, 21:09
echt niet normaal ,ze maken de islamieten gewoon belachelijk...

Tijn
23-12-2002, 21:14

....al dat gezeik hier over die programma`s, nee stel je voor dat ze een keer een geintje maken over Marokkanen/Moslims......tis nooit goed!! Welke programma`s mogen er dan wel over Marokkanen worden gemaakt?? Zelf vond ik b.v. Dunya & Desi een leuk programma, maar nee, het werd hier meteen weer afgekraakt! WAT WEL???.....stelletje zeikers :D

Pagina's : [1] 2