Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : er groeit een haat tussen de marokkaanse jongens en meisjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

oujdiameghrabia
23-12-2002, 17:36

beste broedernen zusters salaamou alaikum wr wb als ik hier de topics lees dan denk ik dat er een haat tussen de marokkaanse meisjes en de jongens groeit marokkaanse jongens worden gelijk players genoemd en meisjes altijd goedkope sletjes die geen recpect hebben en dat is heel jammer marokkaanse jongen kan ook een goede moslim zijn en heeft ook een hart en gevoelens en kan ook verliefd worden en wil ook zijn toekomst bouwen.ik zelf heb nog nooit een vriend gehad en wil het ook nooit maar heb echt veel marokkaanse jongens als klasgenoten gehad ze waren net mijn broers en zijn echt lief en willen altijd het beste voor ons en als je recpect voor je zelf hebt hebben ze het ook voor jou marokkaanse meisje kan ook een goed moslima zijn en is echt geen goedkoop **** en wil zeker niet de rest van har leven met een neger delen,we kiezen toch altijd voor jullie dus ga geen versier trucjes verzinnen want daarmee kom je nergens als je iets serieus wil er bestaan natuurlijk ook een paar verrotte er bij maar dat zijn echt weinig : beste broeders en zusters wij moeten van elkaar houden en van alle moslims natuurlijk want als het om haat gaat dan zijn wij het volk dat hier overal gehaat wordt wasalamou alaikum beslama lieve mensen

Hamida
23-12-2002, 17:42
he oujdiameghrabia je hebt helemaal gelijk!! helaas kun je hier niets aan doen dus maak je hier niet zo druk om bousa

oujdiameghrabia
23-12-2002, 17:43
ik vindt het echt jammer beslama schat

oujdiameghrabia
23-12-2002, 17:53
er moet echt iets gebeuren mensen

saila

ja inderdaad het is heel jammer dat er haat is tussen de marokaanse jongens en meisjes..:jammer:

Lady_moi
we moeten er iets aan doen niemand mag mekaar haten :(

oujdiameghrabia
23-12-2002, 17:56
we moeten een keertje gewoon heel goed met elkaar praten

saila
23-12-2002, 17:58
yep......:goedzo:

Moi_Oujdia
23-12-2002, 18:02
Salaam aleikom, Het probleem zet hem in 'het praten over elkaar' oftewel roddelen. Vooroordelen spelen ook een grote rol. Het is zonde echt waar. In plaat van dat de Marokkaanse jongens de Marokkaanse meisjes respecteren en beschermen maken ze re zelf gebruik van en noemen ze hun later een je weet wel. In plaats van dat de marokkaanse meisjes de jongens beschermen en hun respecteren, noemen ze hen players. Deze jongens hebben toch ook zussen en/of nichten ?! Deze meisjes hebben toch ook broers en/of neven?! .......juist ja Nog een discussie waar ik me zo ontzettend aan kan ergeren is over onze landgenoten in Marokko. Ze zijn ze3ma allemaal zielig en op zoek naar papiertjes. Terwijl daar ook gewoon mensen met een hart zitten, mensen met gevoel en mensen die niets anders willen dan een normale toekomst. Allah yehdiena w safi Oujdia

oujdiameghrabia
23-12-2002, 18:04
helemaal mee eens zuster oujdia

noenoes
23-12-2002, 18:06
Origineel gepost door oujdiameghrabia beste broedernen zusters salaamou alaikum wr wb als ik hier de topics lees dan denk ik dat er een haat tussen de marokkaanse meisjes en de jongens groeit marokkaanse jongens worden gelijk players genoemd en meisjes altijd goedkope sletjes die geen recpect hebben en dat is heel jammer marokkaanse jongen kan ook een goede moslim zijn en heeft ook een hart en gevoelens en kan ook verliefd worden en wil ook zijn toekomst bouwen.ik zelf heb nog nooit een vriend gehad en wil het ook nooit maar heb echt veel marokkaanse jongens als klasgenoten gehad ze waren net mijn broers en zijn echt lief en willen altijd het beste voor ons en als je recpect voor je zelf hebt hebben ze het ook voor jou marokkaanse meisje kan ook een goed moslima zijn en is echt geen goedkoop **** en wil zeker niet de rest van har leven met een neger delen,we kiezen toch altijd voor jullie dus ga geen versier trucjes verzinnen want daarmee kom je nergens als je iets serieus wil er bestaan natuurlijk ook een paar verrotte er bij maar dat zijn echt weinig : beste broeders en zusters wij moeten van elkaar houden en van alle moslims natuurlijk want als het om haat gaat dan zijn wij het volk dat hier overal gehaat wordt wasalamou alaikum beslama lieve mensen Eindelijk iemand die wat nuttigs zegt.... dit is 1 van de topic's die er zijn :goedzo: dank je meid :) :zwaai:

Lady_moi
23-12-2002, 18:07
JAAAAA GOED IDEE ALLEMAAL MET ELKAAR ES GOED PRATEN WALLAH CHAPEAU :goedzo:

Moi_Oujdia
23-12-2002, 18:13
Salaam aleikom, Nou mensen wat stellen jullie voor om hieraan te gaan doen? Nu heb je de kans...

oujdiameghrabia
29-12-2002, 22:05
Origineel gepost door noenoes Eindelijk iemand die wat nuttigs zegt.... dit is 1 van de topic's die er zijn :goedzo: dank je meid :) :zwaai: geen dank broeder

Ali_Z
29-12-2002, 22:21

Het zijn niet alleen vooroordelen. Ik bedoel je krijgt niet zo maar een stempel : PLAYER of een stempeltje : H.OER Er is wel een reden voor, alleen is het niet zo een grote groep die daadwerkelijk een **** of een player is. Het is een minderheid maar die zijn zo actief bezig dat je denkt dat heel veel marokkaanse jongens en meisjes zo zijn. En dat is dan een vooroordeel, dat is verkeerd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6