Bekijk originele versie : muziek
NaamLooS
23-12-2002, 16:51
hallo allemaal!! :D
ik zag net die avatar van kadir van Nas..
en toen d8 ik zo van.. wat voor muziek luisteren jullie zoal??
ikzelf luister ook veel hiphop en rap en was dus benieuwd of er meerdere marokkaanse meisjes waren die dat ook luisteren (of jongens of wat dan ook)
luister je het niet vertel dan wat je WEL luisterd :)
maar jah laat het horen...ik lees het wel
AdioSs :zwaai:
ik luister naar R&B en hiphop
en marokaans muziek
nasira:zwaai:
Origineel gepost door NaamLooS
hallo allemaal!! :D
ik zag net die avatar van kadir van Nas..
en toen d8 ik zo van.. wat voor muziek luisteren jullie zoal??
ikzelf luister ook veel hiphop en rap en was dus benieuwd of er meerdere marokkaanse meisjes waren die dat ook luisteren (of jongens of wat dan ook)
luister je het niet vertel dan wat je WEL luisterd :)
maar jah laat het horen...ik lees het wel
AdioSs :zwaai:
ik luister van alles...maakt niet uit wat...behalve punky of zo..
NaamLooS
23-12-2002, 16:57
Origineel gepost door selmAa
ik luister van alles...maakt niet uit wat...behalve punky of zo..
ook klassiek? :eek:
Lady_moi
23-12-2002, 17:00
franse r&b vooral daarben ik gek op matt houston,....
Ik luister naar: chaabia, sharki, riffia, atlas, r&b, nederlands... en nog veel meer... de laatste tijd meer marokkaans dan engels of nederlands.
Ik hou ook van..... ik weet het niet meer... zoals tala3alba tro3aleina enz enz... Dat soort dingen.. vind ik prachtig... Hoe heet het ook alweer.. kan iemand mij helpen.......
Enrique20
23-12-2002, 17:01
Ik luister voornamelijk naar R&B, 2Step, Bubblin...
Jah... zo ongeveer... Alles met een lekkere beat vind ik wel fijn om naar te luisteren...
SamiaGirl
23-12-2002, 17:02
Ik luister het meest naar Marokkaanse muziek--->arabische :D
zo af en toe luister ik wel naar r&b
Origineel gepost door NaamLooS
ook klassiek? :eek:
tuurlijk duh............................................... .
ben je gek of zo..normale mensen die worden er rustig van, maar jah ik ben freaky en ik word er altijd zenuwwachtig van, vooral bij de tandarts ze3ma, gaan ze klassieke muziek draaien, maar ik krijg daar altijd zweethanden van
NaamLooS
23-12-2002, 17:04
Origineel gepost door selmAa
tuurlijk duh............................................... .
ben je gek of zo..normale mensen die worden er rustig van, maar jah ik ben freaky en ik word er altijd zenuwwachtig van, vooral bij de tandarts ze3ma, gaan ze klassieke muziek draaien, maar ik krijg daar altijd zweethanden van
:giechel: :giechel:
Fransiee, Jantjuuuuhhhh, Andreeetjuuuuhhh, Renetjuuuuuh, Gerardtjuuuuhhhhhh!!!!
:boogie: :boogie: :boogie:
Zolang het geproduceerd door Timbaland, Neptunes, Dr. Dre of DJ Premier is luister ik er naar...maar standaard hiphop, RnB, 2step (LADY BEE &MC LYRICAL TIE!!!:goedzo::D), soul (Musiq Soulchild) en arabisch natuurlijk...latin is ook wel vet...:D
ArabLady
23-12-2002, 17:07
Origineel gepost door lady_moi
franse r&b vooral daarben ik gek op matt houston,....
GOOD!!!
NaamLooS
23-12-2002, 17:08
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Zolang het geproduceerd door Timbaland, Neptunes, Dr. Dre of DJ Premier is luister ik er naar...maar standaard hiphop, RnB, 2step (LADY BEE &MC LYRICAL TIE!!!:goedzo::D), soul (Musiq Soulchild) en arabisch natuurlijk...latin is ook wel vet...:D
:goedzo:
alleen timbaland is soms wat minder :D
:zwaai:
Origineel gepost door nadia01
Ik luister naar: chaabia, sharki, riffia, atlas, r&b, nederlands... en nog veel meer... de laatste tijd meer marokkaans dan engels of nederlands.
Ik hou ook van..... ik weet het niet meer... zoals tala3alba tro3aleina enz enz... Dat soort dingen.. vind ik prachtig... Hoe heet het ook alweer.. kan iemand mij helpen.......
Anashiet bedoel je. Dat is zeker prachtig om naar te luisteren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.