Bekijk originele versie : bijna ramadan... hoe pakken jullie je stinkende mondje aan?!
marocaan18
12-09-2004, 15:18
ewaa
het is gelukkig bijna ramadan!
maar wel een probleempje bij veel mensen is die stinkende mond!!!
wejowwww...... gewoon traaangas bij sommige! :D
er zijn natuurlijk oplossingen:
een sjaal of doek voor je mond... en dan zo min mogelijk praten de hele dag!
of hele dag je mond houden... ookal spreek iemand je aan... maar dat is klinisch onmogelijk en dan is de stank nog 1000x erger...
mijn oplossing is mondwater gebruiken in de nacht en 6 keer poetsen dat houd mijn geurtje wel in toom!
hoe doen jullie het!!
serieuse reacties he:p :zwaai:
aichakendisa
12-09-2004, 15:19
WHUAHAHAHAHHAHAHAHAH :melig: hahahaha ik ga helemaal kapot.. ik heb er eerlijk gezegd nog nooit wat van gemerkt.. alleen vertelde een keer een turkse jongen mij dat hij in de ramadan nooit in de bus naast een meisje wilde zitten, omdat hij dan altijd uit zn mond stinkt..
casa_gurl
12-09-2004, 15:20
een vraagje he in de ochtend dan mag je toch wel je tanden poetsen .???????alleen je mag het niet doorslikken of heb ik het fout .??
xXx casa_gurl
casa_gurl
12-09-2004, 15:22
Origineel gepost door aichakendisa
WHUAHAHAHAHHAHAHAHAH :melig: hahahaha ik ga helemaal kapot.. ik heb er eerlijk gezegd nog nooit wat van gemerkt.. alleen vertelde een keer een turkse jongen mij dat hij in de ramadan nooit in de bus naast een meisje wilde zitten, omdat hij dan altijd uit zn mond stinkt..
:giechel: :giechel: :giechel:
Tranquille
12-09-2004, 15:22
Gewoon u tanden poetsen voorda ge gaat slapen en smorgens natuurlijk. 10 minuten goed doorpoetsen. En heel goed u mond spoelen met koud water da ook. Dan effe mondwater gebruiken. En als het nog geen fadjr is effe 10 vicks snoepkes inslikken :D
:maf:
casa_babygurl3
12-09-2004, 15:56
Bij sommige is het echt sooooooow errug.... maar jah ik ben meestal gewoon eerlijk, maar wat kun je nu zeggen "je stinkt blijf uit mijn buurt" een beetje hard toch...ik ga dan effe een meter achteruit.
sorry kan er ook niet veel tegen doen.
nou wat ik doe.......gewoon......? voordat het fjar is, heel goed poetsen en van die heeeeele sterke snoepies en daarna niet meer gaan slapen dan is mijn slaap helemaal weg enne het werkt nog goed ook.
want laten we eerlijk zijn.....ik en mijn vriendinnen vragen het wel eens aan elkaar, dan weet je het zeker HET RESULTAAAAAT IS VERBLUFFEND!
ehm weet het niet zeker maar volgens mij mag je je tanden met swak/tandpasta gewoon tijdens het vasten poetsen en mond spoelen mag nog gelukkig altijd niet doorslikken natuurlijk
Goed poetsen en zowel je tanden als je tong goed onder handen nemen! De tong is namelijk de 'boosdoener' in dit geval...
cheekygirl
12-09-2004, 18:47
Origineel gepost door casa_gurl
een vraagje he in de ochtend dan mag je toch wel je tanden poetsen .???????alleen je mag het niet doorslikken of heb ik het fout .??
xXx casa_gurl
zoiets had ik ook gehoord :confused:
marocaan18
12-09-2004, 18:58
je adem hele tijd inhouden werkt ook hoor!
The_MoCro_JoB
12-09-2004, 18:59
:hihi: laat het gewoon ze gang gaan
ps: bij sommige mensen ramadan of geen ramadan EeeeeeeeeeeK
Origineel gepost door marocaan18
je adem hele tijd inhouden werkt ook hoor!
:giechel:
luister marokaan 18 als onze monden stinken tijdens ramadan het is bij allah (swt) in de paradijs een geur van musk. misschien hebben mensen last van maar bij allah(swt) ruikt het als musk snap je nu. misschien is het lastig voor mensen maar niet voor allah(swt).
M00nlight
12-09-2004, 19:57
Origineel gepost door casa_gurl
xXx casa_gurl
Nee, dat mag niet. Tijdens 't tandenpoetsen of uitspugen komt er heus wel iets je maag in, en dat mag dus absoluut niet. Ik vroeg me dit ook af en had 't aan een cyberimam gevraagd :)
Salaam, N.
Marueccoss
12-09-2004, 23:51
voor lfadjr ben ik si 20 min bezig met tanden poetsen en daarna gaan er si 5 kauwgom Hotmint in mijn mond en dan komt het wel goed...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.