Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Man Is Fysiek Sterker Maar Een Vrouw Is Mentaal/Geestelijk Sterker..

seriousgirl
12-09-2004, 15:12

Reacties graag hoe denken jullie hierover..?? :p

aichakendisa
12-09-2004, 15:15
Helemaal niet, een vrouw zakt veel eerder in dan een man. Het zijn meestal de vrouwen die overspannen worden etc. (denk maar aan de middelbare school ;))

Tranquille
12-09-2004, 15:18
Jawel je hebt wel gelijk.

Tranquille
12-09-2004, 15:20
Das nie waar das eerder zo bij de jongens die beginnen gelijk gek te worden als ze 2 dingen tergelijk moeten doen. Woelah je moet nooit tegen een man zeggen doe dit en ondertussen dat...ze worden gek en kunnen da nie aan. Buiten een vrouw die kan dat wel. Heeft te maken met hun verstand ofzo.. Origineel gepost door aichakendisa Helemaal niet, een vrouw zakt veel eerder in dan een man. Het zijn meestal de vrouwen die overspannen worden etc. (denk maar aan de middelbare school ;))

aichakendisa
12-09-2004, 15:24

Origineel gepost door Nique_La_Police Das nie waar das eerder zo bij de jongens die beginnen gelijk gek te worden als ze 2 dingen tergelijk moeten doen. Woelah je moet nooit tegen een man zeggen doe dit en ondertussen dat...ze worden gek en kunnen da nie aan. Buiten een vrouw die kan dat wel. Heeft te maken met hun verstand ofzo.. jah ik weet.. maar dat komt omdat een vrouw 2 dingen tegelijk kan, en een man focust zich alleen op dat ene.. dat zit gewoon in ons.. een vrouw kan koken op haar kinderen letten, de was doen.. alles tegelijk.. maar dat is allang bekend.. een vrouw daar en tegen, zal eerder geneigd zijn om te stoppen als ze het moeilijk heeft.. een man kan moeilijke situatie beter aan, en houdt het hoofd koeler..

Tranquille
12-09-2004, 15:27
En vanbinnen flipt hij zekers :) Origineel gepost door aichakendisa jah ik weet.. maar dat komt omdat een vrouw 2 dingen tegelijk kan, en een man focust zich alleen op dat ene.. dat zit gewoon in ons.. een vrouw kan koken op haar kinderen letten, de was doen.. alles tegelijk.. maar dat is allang bekend.. een vrouw daar en tegen, zal eerder geneigd zijn om te stoppen als ze het moeilijk heeft.. een man kan moeilijke situatie beter aan, en houdt het hoofd koeler..

Sephiroth
12-09-2004, 15:59
Origineel gepost door seriousgirl Reacties graag hoe denken jullie hierover..?? :p Onzin, verschilt van persoon tot persoon.

Tranquille
12-09-2004, 16:22
Nope, das een feit Origineel gepost door Gladjanuz Onzin, verschilt van persoon tot persoon.

seriousgirl
12-09-2004, 19:52
Origineel gepost door achmad een vrouw is tevens mentaal ook zwakker (vaak niet altijd uiteraard) omdat ze over het algemeen gemakkelijker omver te lullen zijn. daarom moeten vrouwen in de islam ook beschermd worden zover ik weet :zwaai: :rolleyes: niet altijd!eerst zien dan geloven!!

jamelia_lalala
12-09-2004, 19:55
:blauwkus: ik zou het niet weten man

lhouceimagirl1
12-09-2004, 20:01
Origineel gepost door achmad een vrouw is tevens mentaal ook zwakker (vaak niet altijd uiteraard) omdat ze over het algemeen gemakkelijker omver te lullen zijn. daarom moeten vrouwen in de islam ook beschermd worden zover ik weet :zwaai: ik geef je volkomen gelijk, het is een feit dames. :o