Bekijk originele versie : trilfunctie
Marocain_Adam
12-09-2004, 14:33
er blijkt uit onderzoek dat trilfuncties van telefoons spermatozoiden beschadigen... de spermatozoiden verliezen 30procent van hun vermogen... dus broeder doe die trilfunctie maar uit als je nog vader wilt worden.
****ed up ouwe, ik had 2 telefoons in de linker en rechter zak... meghaaaaawda :(
Missy_Cheima
12-09-2004, 14:37
:haha: Ik geloof er niets van.
Bron?
Tranquille
12-09-2004, 14:38
Heb ik ook es gehoord..
aichakendisa
12-09-2004, 14:39
Origineel gepost door Marocain_Adam
er blijkt uit onderzoek dat trilfuncties van telefoons spermatozoiden beschadigen... de spermatozoiden verliezen 30procent van hun vermogen... dus broeder doe die trilfunctie maar uit als je nog vader wilt worden.
****ed up ouwe, ik had 2 telefoons in de linker en rechter zak... meghaaaaawda :(
:melig: 30 procent.. :eek:
Tranquille
12-09-2004, 14:41
Wie heeft er nog een gsm met antenne? :hihi:
Kan hersentumor veroorzaken allahyehfed :o
Missy_Cheima
12-09-2004, 14:44
Origineel gepost door Nique_La_Police
Zo erg? :eek: Allah7fed.
De mijne heeft geen antenne. :maf:
whaaaaaaaahahaha :lol: Vette lol man!
Is et egt waar?
aichakendisa
12-09-2004, 14:45
Origineel gepost door Nique_La_Police
mijn belgische nicht.. had me moeder wijsgemaakt dat ALLE telefoontjes je hersenen aantasten.. mijn tel ligt altijd naast me op me nachtkastje.. dat mocht dus niet meer.. maar jah.. dat bleek dus allemaal bullshit te zijn..
Missy_Cheima
12-09-2004, 14:47
Origineel gepost door aichakendisa
mijn belgische nicht.. had me moeder wijsgemaakt dat ALLE telefoontjes je hersenen aantasten.. mijn tel ligt altijd naast me op me nachtkastje.. dat mocht dus niet meer.. maar jah.. dat bleek dus allemaal bullshit te zijn..
Ik hoop echt dat, dat bullshit is, want ik heb me telefoon altijd onder me kussen!
Tranquille
12-09-2004, 14:47
Ja maar sommige gsm's hebbe wel nog een antenne :maf:
Origineel gepost door Missy_Cheima
Zo erg? :eek: Allah7fed.
De mijne heeft geen antenne. :maf:
Tranquille
12-09-2004, 14:48
Ja maar de meeste gsm's hebben een ingebouwde antenne éh teveel belle is sowieso nie goe. Als mijn oor heet begint te staan weet ik da ik moet inhake..
Origineel gepost door aichakendisa
OOh ja ik heb een antenne!
mar heel klein! [ mn tel ook]
LaLa_SoFiA
12-09-2004, 14:55
Origineel gepost door Missy_Cheima
Ik hoop echt dat, dat bullshit is, want ik heb me telefoon altijd onder me kussen!
Ik ook !
Marocain_Adam
12-09-2004, 14:59
ik heb het in een boek gelezen... een scandinavische wetenschapper heeft het gezegd...
klaar geen mobiel meer. dames wie mij wilt bellen krijgt mijn 020
seriousgirl
12-09-2004, 15:02
ik heb het in een boek gelezen... een scandinavische wetenschapper heeft het gezegd...
klaar geen mobiel meer. dames wie mij wilt bellen krijgt mijn 020
wuahaahahhahaha :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.