Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beetje triest

Naima_el_lief
22-12-2010, 09:03

:jammer: Beetje triest deze site. jongens mogen hier van alles roepen maar als ik een topic open over bi gevoelens bij vrouwen wordt mij topic verwijderd. diep triest. maar ik begrijp nu wel waarom je alleen maar domme jongens reactie hoor. Wat dat is wel allemaal heilig toch :goedzo: eerst mocht je niet openbaar over sex praten. Nu mag het wel zolang je maar volgens de regels vragen stel geen homo & lesbo vragen dat gaat weer te ver. Maar anaal en slikken is geen probleem hoor. ik snap niet meer hoor :jammer: Ga wel andere leukere sites zoeken waar mensen gewoon normaal vragen kunnen stellen..

IceTea35
22-12-2010, 09:06
:jammer: Beetje triest deze site. jongens mogen hier van alles roepen maar als ik een topic open over bi gevoelens bij vrouwen wordt mij topic verwijderd. diep triest. maar ik begrijp nu wel waarom je alleen maar domme jongens reactie hoor. Wat dat is wel allemaal heilig toch :goedzo: eerst mocht je niet openbaar over sex praten. Nu mag het wel zolang je maar volgens de regels vragen stel geen homo & lesbo vragen dat gaat weer te ver. Maar anaal en slikken is geen probleem hoor. ik snap niet meer hoor :jammer: Ga wel andere leukere sites zoeken waar mensen gewoon normaal vragen kunnen stellen.. Zodra het te kinky wordt, krijgen veel mensen het blijkbaar te warm... :jammer:

Naima_el_lief
22-12-2010, 10:12
Zodra het te kinky wordt, krijgen veel mensen het blijkbaar te warm... :jammer: haha denk het ook. Maar als je het te warm krijg moet je ook niet naar deze topics gaan

Kop_Vod
22-12-2010, 12:09
Ik denk zelf dat je te modern en vooruitstrevend bent voor deze site en vooral voor je eigen geloof.

IceTea35
22-12-2010, 12:26

haha denk het ook. Maar als je het te warm krijg moet je ook niet naar deze topics gaan Een jaar of 2 geleden was het veel leuker en spannender...

adil2010
22-12-2010, 16:11
doe je ook aan triootjes..?

Poes_
22-12-2010, 17:21
Mierenneukers zijn 't!

YabYum
22-12-2010, 17:48
Niet zo agressief allemaal!! -chill-