Bekijk originele versie : Bgerijp jij jezelf
Voel jij je wel eens niet begrepen en wat doe jij om wel begrepen te worden om maakt het je niet uit en ben je al blij omzelf begrepen te worden.
Wat weet je nou over jezelf...
Mensen proberen vaak te achterhalen waarom andere mensen wat doen maar weet je zelf wel waar je mee bezig ben?
soms begrijp ik inderdaad niks van me zelf.
happywoman
23-12-2002, 16:07
nou ik begrijp me zelf helemaal :D
mercedias80
23-12-2002, 16:10
Origineel gepost door RaZer
Voel jij je wel eens niet begrepen en wat doe jij om wel begrepen te worden om maakt het je niet uit en ben je al blij omzelf begrepen te worden.
Mensen proberen vaak te achterhalen waarom andere mensen wat doen maar weet je zelf wel waar je mee bezig ben?
Mezelf begrijp ik wel !! En de andere mensen ook als ik moeite wil doen om ze te begrijpen??
Vraagje he, wat vind je van jezelf???
laters :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
happywoman
23-12-2002, 16:12
en andere mnensen ook natuurlijk ;)
Atlasleeuw
23-12-2002, 16:13
ja.............. :rolleyes:
Origineel gepost door mercedias80
Mezelf begrijp ik wel !! En de andere mensen ook als ik moeite wil doen om ze te begrijpen??
Vraagje he, wat vind je van jezelf???
laters :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
:lol: hebben we jou weer.. uhm ja ik neem je vraag heel serieus :rolleyes: en heb je nou voor 3 keerde uitgeluld?
:lol:
En ik ben weg hier dus kan niet reageren op je reactie.. is ook niet nodig want je zet jezelf al voor schut..
doei :zwaai:
het is allemaal makkelijk om ja te zegge maar ik denk dat niemand zich volledig begrijpt.. zou je dat wel doen waarom maakt elk mens dan nog altijd fouten... Niemand maakt geen fouten..
he ik ga kijk vanavond of er ergens wat valt op te reageren..
happywoman
23-12-2002, 16:22
je doet maar :stout: :hihi:
Soms vind ik het zo erg dat ik mezelf niet duidelijk kan maken.. dat ik ga janken....
Origineel gepost door RaZer
ik begrijp me zelf heel goed maar ik begrijp niet wat je hier mee bedoelt
Waarom willen sommige mensen grappig zijn terwijl ze dat helemaal niet zijn.
Het is toch niet moeilijk om een keer serieus te reageren?
Blijkbaar wel in ieder geval voor die mensen..
Je bent niet grappig :zwaai:
Onslaught
23-12-2002, 18:29
ja ik snap me wel, aleen mensen snappen me neit, ik heb veel mensen onmoet die in me leven zijn gekomen, allemaal zeiden ze, dat ze me snapen totdat alles een groot joke was, en ze hadden spijt, maar er zij drie mensen die me eecht snappen
mijn 2 ling zus
roosje22 en soumya1
ik kan maar niet begrijpen dat iemand zo als mij zo doelloos kan zijn :D:maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.