Bekijk originele versie : is dit het leven?
Toufik19
23-12-2002, 15:51
God slaat alles gade en gaapt,terwijl onze allerbeste vriend waarmee we zoveel tijd mee doorbrengen(shaytaan) zich kapot lacht bij het zien van zoveel idioten die te dom zijn om tegen hun nafs te vechten.
Zou het niet beter zijn als de wereld zou verdwijnen?
het is Allah's swt Zijn bedoeling om ons te laten vechten tegen de Sjaitaan, de wereld is onze beproeving
Toufik19
23-12-2002, 15:54
Origineel gepost door Anya
het is Allah's swt Zijn bedoeling om ons te laten vechten tegen de Sjaitaan, de wereld is onze beproeving
de meesten vechten niet tegen shaytaan.ze zijn nu immers bondgenoten.
je kan alleen maar bidden voor die mensen die niet inzien dat de duivel hun bondgenoot is
Nee, zoek het probleem/oorzaak bij jezelf...... als je dat hebt gedaan, zoe je misschien wel hoe mooi de wereld kan zijn.
By the way, dit is inderdaad het leven, haal er het maximale uit, zie het als je neus, haal alles eruit wat erin zit
Toufik19
23-12-2002, 15:58
Origineel gepost door Najim
Nee, zoek het probleem/oorzaak bij jezelf...... als je dat hebt gedaan, zoe je misschien wel hoe mooi de wereld kan zijn.
By the way, dit is inderdaad het leven, haal er het maximale uit, zie het als je neus, haal alles eruit wat erin zit
probleem BEN jijzelf.de mens in het algemeen,bedoel ik dan.
als je het als je neus moet beschouwen,dan moet je oppassen dat je niet te ver gaat,want anders ga je bloeden.
conclusie: laat ons verdwijnen
ik vind dat toufik gelijk heeft
het is beter als de wereld verdwijnd
nasira:D
Origineel gepost door saila
ik vind dat toufik gelijk heeft
het is beter als de wereld verdwijnd
nasira:D
.....beter voor wie?.........ja das en moeilijke ;)
Origineel gepost door Tijn
.....beter voor wie?.........ja das en moeilijke ;)
beter voor de mensen die het moelijk hebben .....ik niet hoor ;)
ik wil niet dat de wereld verdwijnt!!
de mensen die deze wereld ver***ten die moeten verdwijnen!!
ik heb het hier nog naar mij zin en ben niet vanplan om ergens naar toe te gaan
bousa
Origineel gepost door Toufik19
God slaat alles gade en gaapt,terwijl onze allerbeste vriend waarmee we zoveel tijd mee doorbrengen(shaytaan) zich kapot lacht bij het zien van zoveel idioten die te dom zijn om tegen hun nafs te vechten.
Zou het niet beter zijn als de wereld zou verdwijnen?
Beste Toufik ik weet niet wat voor pilletje je net hebt ingenomen en misschien zie je ze nu wel allemaal even vliegen. :engel:
Maar als je het niet erg vindt laat de wereld eventjes zoals het is.
God bepaald zelf wel wanneer het mag verdwijnen en wees gerust alles zal ook verdwijnen. MAAR DAN!!!! WAJAWA wat ons allemaal te wachten staat.
Als je het echt niet meer ziet zitten zou ik zeggen neem even een winterslaap.
:zwaai:
Tofu-in-de-fik
23-12-2002, 19:40
Tsja das een moeilijke, eigenlijk moeten we blij zijn dat we als moslims zijn geboren, en niet in liverpool of in Uitgeest als john of hendrick. Dus we mogen allah heel erg dankbaar zijn dat we zo'n kans krijgen, en die moeten we met beide handen aangrijpen, maar ik weet het, soms heb je van die tegenslagen te verduren die bijna niet te houden zijn, en dan moet degene alleen een sterke wil hebben om zoiets te kunnen verdragen, het leven is moeilijk, maar weet je, als je gewoon voor 100% procent volgens de islam gaat leven en voor de rest geen andere wegen inslaan, krijg je weinig te zien van moelijke tijden, je maakt ze wel mee, maar je hebt Allah achter je, wat er ook gebeurt, Allah zegt niet voor niets, "Jullie doen julliezelf onrecht aan doordatgene wat jullie handen verrichten".
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.