Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relaties!

Pagina's : [1] 2

oOBentagadirOo
12-09-2004, 01:03

Marokkaanse jongens & meiden.. Ik snap er niks van! Als je een Marokkaanse meid vraagt of ze een relatie heeft zal ze 80% antwoorden "Ja" (met mijn ervaringen dan) Vervolgens vraag je haar plannen.. en ze antwoord.. Ik wil een "toekomst" met hem opbouwen.. (wat ze ook al zei toen ze met haar 7 vorige vriendjes was) en dan bedoel ik niet dat ze GEEN toekomst met die jongens wil, maar deze jongens dumpen haar voordat het te serieus wordt! kortom: Deze meiden worden geplayed en uitgespuugd! Als je een jongen vraagt 'Wat zou jij doen als je zusje een vriend had?' antwoorden ze bijna allemaal: 'Ik maak ze allebei dood..!' Als je vraagt waarom??? zeggen ze 'Een goed meisje hoort geen vriend te hebben!' en daar staan je dan... vriendin van Ali die je net indirect heeft laten weten dat je geen "goed" meisje bent! (een **** dus) Met dit alles wil ik zeggen tegen die jongens.. als je een vriendin neemt en haar vervolgens belazert dan belazer je daarmee je eigen zusje! En meiden die denken dat jongens een toekomst met ze willen opbouwen door eerst 5 maanden te lopen rotzooien met ze.. Get real en wees niet zo naïef ! Want op die momenten heb je schijt aan je ouders, geloof en al de andere dingen die wel belangerijk zijn in het leven!

Tranquille
12-09-2004, 01:12
De jongens zoeken hen en die maskes geven hunzelf weg.

tazaghiniagirl
12-09-2004, 09:54
....:verdriet:.....

BaNdEd_EsSiE
12-09-2004, 11:01
pcieS .. tell them both :wijs:

meknessia86
12-09-2004, 11:48

IK weet eigenlijk niet of het wel echt zo is, want ik ken veel mensen die echt een lange relatie met hun partner hadden en ze zijn daarna pas met elkaar getrouwd. Ik denk dat de meisjes daar dan ook van uitgaan, en het is maar puur geluk of je een jongen tegenkomt die er ook zo over denkt of dat hij alleen maar zijn tijd wil verspillen met jou!!!! :zwaai:

Jamilia32
12-09-2004, 11:55
Origineel gepost door oOBentagadirOo Marokkaanse jongens & meiden.. Ik snap er niks van! Als je een Marokkaanse meid vraagt of ze een relatie heeft zegt ze een relatie heeft zal 80% antwoorden "Ja" (met mijn ervaringen dan) Vervolgens vraag je haar plannen.. en ze antwoord.. Ik wil een "toekomst" met hem opbouwen.. (wat ze ook al zei toen ze met haar 7 vorige vriendjes was) en dan bedoel ik niet dat ze GEEN toekomst met die jongens wil, maar deze jongens dumpen haar voordat het te serieus wordt! kortom: Deze meiden worden geplayed en uitgespuugd! Als je een jongen vraagt 'Wat zou jij doen als je zusje een vriend had?' antwoorden ze bijna allemaal: 'Ik maak ze allebei dood..!' Als je vraagt waarom zeggen ze 'Een goed meisje hoort geen vriend te hebben!' en daar staan je dan... vriendin van Ali die je net indirect heeft laten weten dat je geen "goed" meisje bent! (een **** dus) Met dit alles wil ik zeggen tegen die jongens.. als je een vriendin neemt en haar vervolgens belazert dan belazer je daarmee je eigen zusje! En meiden die denken dat jongens een toekomst met ze willen opbouwen door eerst 5 maanden te lopen rotzooien met ze.. Get real en wees niet zo naïef ! Want op die momenten heb je schijt aan je ouders, geloof en al de andere dingen die wel belangerijk zijn in het leven! Mooi gezegd....... :zwaai: Ik deel je mening in deze. Ze worden toch wel uitgehuwelijkt aan een dame die hun moeder voor ze heeft uitgekozen. En ongetwijfeld zal ze daarbij kijken wat zowel voor hem van belang zal zijn en voor haarzelf. Dus geniet van je leven, ga carriere maken en insha Allah komt de kanjer van je leven samen met zijn familie om je hand vragen. Zoals ik in een vorige topic schreef, de mannen hebben het ook niet makkelijk. Ze willen net zoals de meiden iemand vantevoren goed leren kennen en niet de zoveelste blunder van hun leven begaan. En elkaar leren kennen moet geen probleem vormen. Maar beide partijen moeten wel serieus met elkaar omgaan. Ik hoor het steeds vaker dat de jongeman of dame in kwestie niet serieus is. En ze pakken zichzelf ermee. Je houdt de ander niet alleen voor de gek, maar ook jezelf. Zon iemand heeft geen zelfrespect of zelfwaardering, laat staan voor de ander. Dan heb je pas echt een probleem. Misschien moet iedereen eerst goed gaan nadenken wat je echt wil, voordat men met iemand anders in zee gaat. Zo voorkom je broken hearts. Liefs, Jamilia32

oOBentagadirOo
12-09-2004, 14:18
Origineel gepost door meknessia86 IK weet eigenlijk niet of het wel echt zo is, want ik ken veel mensen die echt een lange relatie met hun partner hadden en ze zijn daarna pas met elkaar getrouwd. Ik denk dat de meisjes daar dan ook van uitgaan, en het is maar puur geluk of je een jongen tegenkomt die er ook zo over denkt of dat hij alleen maar zijn tijd wil verspillen met jou!!!! :zwaai: Ja meid.. er zijn natuurlijk ook uitzonderingen! Maar als je een jongen ontmoet en met hem gaat staat er niet op zijn voorhoofd "Ik ben serieus met je". Er bestaat dus altijd de kans dat hij je belazert!

meknessia86
12-09-2004, 14:19
Origineel gepost door oOBentagadirOo Ja meid.. er zijn natuurlijk ook uitzonderingen! Maar als je een jongen ontmoet en met hem gaat staat er niet op zijn voorhoofd "Ik ben serieus met je". Er bestaat dus altijd de kans dat hij je belazert! Ja dat realiseer ik me ook wel, maar het is altijd een gok die je neemt. Daarom denk ik ook dat je er beter helemaal niet aan moet beginnen, aangezien alles toch wel el mekteb is.

oOBentagadirOo
12-09-2004, 14:22
Juist.. zo zie ik dat dus ook.. :)

Zaroka
12-09-2004, 14:26
you've got to be smart..

oOBentagadirOo
12-09-2004, 16:17
en hoe bedoel je dat..? You've got te be smart..

oOBentagadirOo
14-09-2004, 23:24
Origineel gepost door Jamilia32 Mooi gezegd....... :zwaai: Ik deel je mening in deze. Ze worden toch wel uitgehuwelijkt aan een dame die hun moeder voor ze heeft uitgekozen. En ongetwijfeld zal ze daarbij kijken wat zowel voor hem van belang zal zijn en voor haarzelf. Dus geniet van je leven, ga carriere maken en insha Allah komt de kanjer van je leven samen met zijn familie om je hand vragen. Zoals ik in een vorige topic schreef, de mannen hebben het ook niet makkelijk. Ze willen net zoals de meiden iemand vantevoren goed leren kennen en niet de zoveelste blunder van hun leven begaan. En elkaar leren kennen moet geen probleem vormen. Maar beide partijen moeten wel serieus met elkaar omgaan. Ik hoor het steeds vaker dat de jongeman of dame in kwestie niet serieus is. En ze pakken zichzelf ermee. Je houdt de ander niet alleen voor de gek, maar ook jezelf. Zon iemand heeft geen zelfrespect of zelfwaardering, laat staan voor de ander. Dan heb je pas echt een probleem. Misschien moet iedereen eerst goed gaan nadenken wat je echt wil, voordat men met iemand anders in zee gaat. Zo voorkom je broken hearts. Liefs, Jamilia32 :goedzo:

MocrowGirlBella
14-09-2004, 23:39
:goedzo: You have spoken :banana::banana:

Najib26
15-09-2004, 00:25
Origineel gepost door Jamilia32 Mooi gezegd....... :zwaai: Ik deel je mening in deze. Ze worden toch wel uitgehuwelijkt aan een dame die hun moeder voor ze heeft uitgekozen. En ongetwijfeld zal ze daarbij kijken wat zowel voor hem van belang zal zijn en voor haarzelf. Dus geniet van je leven, ga carriere maken en insha Allah komt de kanjer van je leven samen met zijn familie om je hand vragen. Zoals ik in een vorige topic schreef, de mannen hebben het ook niet makkelijk. Ze willen net zoals de meiden iemand vantevoren goed leren kennen en niet de zoveelste blunder van hun leven begaan. En elkaar leren kennen moet geen probleem vormen. Maar beide partijen moeten wel serieus met elkaar omgaan. Ik hoor het steeds vaker dat de jongeman of dame in kwestie niet serieus is. En ze pakken zichzelf ermee. Je houdt de ander niet alleen voor de gek, maar ook jezelf. Zon iemand heeft geen zelfrespect of zelfwaardering, laat staan voor de ander. Dan heb je pas echt een probleem. Misschien moet iedereen eerst goed gaan nadenken wat je echt wil, voordat men met iemand anders in zee gaat. Zo voorkom je broken hearts. Liefs, Jamilia32 Broken hearts voorkom je door geen haramrelaties aan te gaan.

celine_4ever
15-09-2004, 00:40

Goed gezegd meid...:goedzo:

Pagina's : [1] 2