Bekijk originele versie : De aanstaande man van je zus!
chakir75
23-12-2002, 15:20
N.a.v. Nourdin's topic wat je zou doen als je zus een vriend zou hebben....nou
HOE wil jij dat je zus haar aanstaande leert kennen.
Voor de eerste beste idioot die 2 schapen en 1 kameel biedt??
yallah...speciaal voor de BIG shots die zeggen hun zus te vermoorden als ze haar zien met een vriend. Hoe moet ze haar aanstaande leren kennen??
Chakir
mimi3000
23-12-2002, 16:07
wahahaha chakir ik geef je helemaal gelijk!!! Maar daarom kan ik me ook mateloos irriteren aan die mentaliteit van veel marokkaanse jongens. IK maak me zusje dood als ze een vriend heeft' en ondertussen playen ze andermans zusjes. Doe ff gezond man. Maar ik zeg ook niet alle marokkaanse jongens zijn zo.
Het broertje van mijn beste vriendin weet het van haar en haar vriend, hij is het mischien niet 100% mee eens, maar hij vertrouwt haar en hij vertrouwt hem, ze gaan zelfs echt goed met mekaar om. en zo vind ik ook dat het hoort
saida__7485
23-12-2002, 19:32
Origineel gepost door chakir75
N.a.v. Nourdin's topic wat je zou doen als je zus een vriend zou hebben....nou
HOE wil jij dat je zus haar aanstaande leert kennen.
Voor de eerste beste idioot die 2 schapen en 1 kameel biedt??
yallah...speciaal voor de BIG shots die zeggen hun zus te vermoorden als ze haar zien met een vriend. Hoe moet ze haar aanstaande leren kennen??
Chakir he he mijn broer zou boos worden maar vermoorden? nee mijn broer is erg lief en ze zijn alleen uit op je eigen bestwil. hij is zelf een jongen en zal vast wel weten hoe jongens over meisjes denken. maar mijn broer zelf zou het nu erg vinden ben ook nog maar 17 als ik er klaar voor ben zo rond de 23 dan zal hij me wel steunen dat weet ik zeker hij zelf zou ook niet willen dat ik met een of ander engerd trouw die mij als eerste mag ontmaagden. heb je zelf zusjes? :cool: :zwaai:
chakir75
23-12-2002, 19:38
Je bent inderdaad jong als 17 jarige meid. Blijkbaar begrijpt niemand dat een relatie niet alleen op seks gebasseerd is.
Sterker nog een relatie kan ook bestaan zonder seks te hebben. Iedereen gaat er meteen vanuit dat het meisje/zusje ontmaagd zal worden....
Ja ik heb zelf 1 zus en 2 zusjes
chakir
hier ben ik, de stoere jongen. Ik vermoord haar, ik schiet zoveel kogels als ik kan in haar lichaam en gooi haar dan van het hoogste gebouw van de wereld. Mijn broer staat dan beneden om haar nog eens goed met de auto plat te rijden.
Nee joh, geintje ik heb niet eens een zus. Wij zijn met 6 jongens en geen meisjes.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik zou doen in het geval dat...
delila16
24-12-2002, 10:06
nou als mijn broer een vriendin zou nemen,
dan zou ik hem vermoorden, met zoveel kogels als ik kan in zijn lichaam schieten en hem dan van het hoogste gebouw van de wereld afgooien. Dan is het wel genoeg geweest voor mijn broer hoor.
IK HEB ECHT EEN BROER DUS.. :stout:
mimi3000
24-12-2002, 13:28
nou....en die rare reacties dan als je geen broer hebt. Als een jongen aan me vraagt heb je een broer en ik zeg nee. Zeggen ze ooww gelukkig...jij boft...KIevesh?? Heb ik een broer nodig om mijn grenzen te kennen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.