Bekijk originele versie : Waarom????????
AngeliNora
23-12-2002, 15:01
Dit moet er ff uit...
Waarom als elke keer iemand met een vraag komt of iets te zeggen heeft hierzo.Word er altijd negatief beoordeelt over die persoon.
Zijn wij moslims en helpen elkaar of zijn wij koefaar en laten elkaar stikken.
Ik dacht het niet..bijv als ik een vraag heb die ik niet weet,die ik me moeder niet kan stellen.Vraag ik het aan jullie...en als jullie me daarbij willen helpen...dank ik jullie heel graag.
Maar het enige wat ik opmerk is negatieve reacties!WAAROM????
Niemand doet alles toch goed,we maken toch allemaal fouten.
Kunnen we elkaar gewoon niet helpen i.p.v elke keer uitschelden of elkaar nep-moslim of moderne moslim noemen!!!
Ik noem eerder mensen die elkaar uitschelden van je doet het niet goed,je bent geen moslim,die noem ik eerder geen moslim dan iemand die iets slechts doet en om hulp vraagt.
Ik begrijp het allemaal niet meer joh...
Wie is het met me eens of ben ik de enige die zo denkt????:(
lallaekram
23-12-2002, 15:30
ik ben het volkomen met je eens meid echt waar
AngeliNora
23-12-2002, 15:32
Oh gelukkig....eindelijk iemand met me eens.
Ik voel me soms de enige die zegt waar het opstaat.Er zijn zat andere mensen die eerlijk zijn en niet zo kattig doen,maar helaas weinig.
Dank je voor je reactie
Kusje Nora
Onslaught
23-12-2002, 18:07
er zijn vel met je eesn zoals, ik maaaaar he gekkie, maar je meot snappen voor sommig is dit lol en voor sommig een uitlaatklep, en voor mij beiden, dus **** hun, laat je niet kisten okeeeeeee
en leer ervan en geniet ervan oke:D
en je weet keep smiling:D en veel mensen zij met mij eens dus nu ooke dus ik ben met je eens alleen, je weet toch sommig zijn nog puber en sommige zijn al getroud dus, maar ja:D
chamalgirl
24-12-2002, 22:45
ik ook
NOU MEISSIE ik ben het helemaal met je eens
bij mij komt het namelijk wel vaker voor weet je
trek je er niks van aan............het is maar internet :rolleyes:
AngeliNora
25-12-2002, 15:55
ja oke dat wel.Maar toch irriteer ik me eraan,en ik neem het soms echt serieus.
slechte gewoonte van mij
AngeliNora
25-12-2002, 16:43
Hi,uh ik denk dat het 25 dec is dus dat betekent 2 weken vakantie,maar ik zit niet meer op school.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.