Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het kinderlijk gedrag van sommige mensen gaat maar door!!

DEUGNIET
23-12-2002, 15:01

Het is merkbaar. het gedrag hier is iets voor kleuters. zal er een eind komen?? of zal het doorgaan?? het valt me op dat er niemand er iets van zegt?? Ik weet. Ik ben irritant voor sommige. :D

narcis
23-12-2002, 15:04
Origineel gepost door DEUGNIET Het is merkbaar. het gedrag hier is iets voor kleuters. zal er een eind komen?? of zal het doorgaan?? het valt me op dat er niemand er iets van zegt?? Ik weet. Ik ben irritant voor sommige. :D :jeweetog:

emsoem
23-12-2002, 15:06
whahahahaaaa maar wie bedoel je eigenlijk...??? =emsoem=

minora
23-12-2002, 15:22
inderdaad wie bedoel je allemaal? :zwaai:

Barkani
23-12-2002, 16:11

Origineel gepost door DEUGNIET Het is merkbaar. het gedrag hier is iets voor kleuters. zal er een eind komen?? of zal het doorgaan?? het valt me op dat er niemand er iets van zegt?? Ik weet. Ik ben irritant voor sommige. :D Kom je andacht te kort of wat is aan de hand!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai:

MevrBinladen
23-12-2002, 16:20
:rolleyes: ach ja ga je Meestertje spelen :D

xxTigerxx
23-12-2002, 18:11
EEN BEPLAADE LEDEN KENNEN GEEN VERSCHIL TUSSEN DEZE FORUM EN HET KLETSHOEKJE..DENK DAT DAAR HET PROBLEEM LIGT!!

Lady_moi
23-12-2002, 18:12
ik voel me niet aangesproken :ego:

DEUGNIET
23-12-2002, 18:28
Origineel gepost door xxTigerxx EEN BEPLAADE LEDEN KENNEN GEEN VERSCHIL TUSSEN DEZE FORUM EN HET KLETSHOEKJE..DENK DAT DAAR HET PROBLEEM LIGT!! dat kan wel zo zijn.

RaZer
23-12-2002, 18:29
Origineel gepost door DEUGNIET Het is merkbaar. het gedrag hier is iets voor kleuters. zal er een eind komen?? of zal het doorgaan?? het valt me op dat er niemand er iets van zegt?? Ik weet. Ik ben irritant voor sommige. :D ja dar heb je gelijk in... iedereen wil grappig zijn. Nou maak dat niet uit wil ook lachen alleen je moet toch serieus kunnen reageren op een serieuze topic. En als het te moeilijk voor je is ga dan verder de teletubbies kijken.. :zwaai:

SamiaGirl
23-12-2002, 18:32
:D :rolleyes:

naoual_tangawia
23-12-2002, 18:38
Origineel gepost door DEUGNIET Het is merkbaar. het gedrag hier is iets voor kleuters. zal er een eind komen?? of zal het doorgaan?? het valt me op dat er niemand er iets van zegt?? Ik weet. Ik ben irritant voor sommige. :D HET IS MAAR DAT JE HET ZELF ZEGT......AHAHHAHA :p

DEUGNIET
23-12-2002, 18:39
Origineel gepost door fatoshhamarosh kinderachtig?? ik denk dat sommige mensen zich op een gegeven moment gewoon gaan vervelen en dan een beetje lastig gaan doen, ik geef het eerlijk toe, ik doe het soms ook, maar daarna doe ik wel weer normaal, of wanneer anderen het ECHT vervelend beginnen te vinden stop ik ermee, niks mis mee toch, als je maar weet waar je grenzen liggen.! zo :zwaai: als mensen gaan vervelen hebben ze msn nog. die mensen kunnen elkaar gaan toevoegen. en er zijn veel sites te bezoeken. je moet weten wanneer het leuk is en wanneer je te ver gaat. dit is een forum en om serieus te reageren en te dusciessuren. ik ben hier om van mensen te leren en dan wil ik niet gaan zoeken waar de belangrijke topics zijn gebleven??