Bekijk originele versie : is het erg alsje over sex praat in een relatie
mvr-diva
19-12-2010, 21:57
hoii is het erg alsje een relatie hebt en je praat over sex ???
Als je echt serieus ben met hem, en je bent verloofd ofz. Dan is dat denk ik wel normaal.
miss_poeperd
20-12-2010, 12:37
nee joh waarom zou het erg zijn sex is ook een onderwerp waar je het over kan hebben ?
ja tuurlijk mag dat, maar echte mannen doen het en praten er niet over....:D
Nee JaguarX de echte mannen stellen hun vrouw gerust zodat ze zich op haar gemak voelt bij hem en bespreken het eerst met haar....:P
ja tijdens de huwekijksnacht oke.... maar als de ervaring er is dan zul je zien dat er van beide kanten gesprekken geen nut heeft...:hihi:
mvr-diva
20-12-2010, 17:52
okee is goed maar ik ben dan bang dat ie dan verkeerd gaat denken snapje
wat gaat hij verkeerd denken, de meeste mannen zijn gek op sex, wat wil je hem vertellen dan dat je van sm houdt, ja dan gaat hij met je scheiden denk ik...
Naima_el_lief
21-12-2010, 10:19
sex is een normaal onderwerp wat je met elkaar moet bespreken. je vraagt het hier wel aan vreemde maar niet met je eigen man. je moet juist met je man over praten
IceTea35
21-12-2010, 10:21
Communicatie is de sleutel tot succes...
sweetlady2010
22-12-2010, 11:21
hoii is het erg alsje een relatie hebt en je praat over sex ???
Wat denk je zelf?:confused:
Het is alleen maar gezond:hadj:
sweetlady2010
22-12-2010, 11:22
Niet teveel denken sweety, maar doen:hihi:
BouchraaZina
22-12-2010, 14:18
Het is voor ons allemaal en normaal onderwerp om over te praten maar volgens de islam mag je uberhaupt geen relatie hebben met en jongen dus ook niet over sex praten met je vriend. Je mag wel met je vriendinnen over sex praten. Gewoon meiden onderling is niet erg maar in een relatie niet.
noraaa__00
22-12-2010, 14:59
is normaal dat je daarover praat zie er niks verkeerds aan maar wel wachten natuurlijk tot je gaat trouwen met het sex
mvr-diva
22-12-2010, 22:43
is normaal dat je daarover praat zie er niks verkeerds aan maar wel wachten natuurlijk tot je gaat trouwen met het sex
jaaaaaaaah zeker sgat dat ga ik echt noooit voor mijn huwlijk doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.