Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen wat moet ik doen?

Pagina's : [1] 2

LZN
11-09-2004, 21:31

Salaam voor alle mensen die dit lezen. Mensen ik zit met een kleine dillema! Nu is het zo dat ik al een kleine tijd zeer gecharmeerd ben van een zekere dame. het probleem is alleen dat ze de zus is van mijn beste vriend. Ik zou nooit iets doen achter zijn rug, maar wil dit meisje zo graag leren kennen, voordat ik echt kan zeggen dat zij de gene is met wie ik de rest van mijn leven wil doorbrengen. Dit wil ik niet doen omdat ik mijn vriend niet wil bedriegen achter zijn rug. Ik wil ook niet met mijn familie naar haar huis gaan en haar hand vragen, omdat zoals ik al eerder zei toch een persoon wil beter leren kennen voor ik zoiets wil gaan doen. Wat ik wel al weet over haarbevalt me zeker. Ze heeft alles wat een man kan wensen. Ze is lief, attent, gelovig en zeer mooi zelfs. Je zal bijna denken wat houdt je tegen...... het is ook dat ik een beetje bang ben, omdat ik dit nooit eerder heb gehad voor een vrouw. wie kan mij helpen met wat tips waar ik wat aan heb. Hopelijk kan zelfs deze zeker dame mij wat mededelen. Bij deze laat ik iedereen en wens ik jullie eem fijna dag verder....... :Iluvu:.

Melek1982
11-09-2004, 21:36
aahh je bent echt verliefd! je klinkt echt schattig.. Als je vriend weet, dat jij een goede jongen bent.. Misschien kan je t hem eerlijk vertellen.. of subtiel hint's geven.. haha :) zo hoeft hij dit niet allemaal direct te weten.. en vaan bij hem thuis zijn :).

Nichan
11-09-2004, 21:41
eerlijk gezegd als je haar ziet zitten,vraag je vriend raad hierover,en ga haar hand vragen, speel de man,niet de kleine jongen. je leert iemand kennen als je onder een dak gaat wonen,niet als je elkaar stiekem tijdens afspraakjes ziet. je kan gewoon haar hand vragen en verloven,en zo kan je elkaar beter leren kennen,dan is tenminste iedereen op de hoogte ..en kan je nog altijd nadenken ofze wel echt de perfecte vrouw voor je is. en als je dit niet aankan,blijf dan 50meter uit haar buurt,je vriend maakt je af als hij te weten komt dat je achter zijn zusje aanzit,of iets met haar doet.

Melek1982
11-09-2004, 21:42
nee daten achter zijn rug lijkt mij ook geen optie!!

misz_sanae
11-09-2004, 21:51

jah,....het is wel lief van je...de meeste marokkanen zouden sgijt hebben en het gewoon doen...maar jij houdt rekening met je vriend en dat vind ik echt heel goed van je...duss..als hij ook een echte vriend is moet je het hem eigenlijk gewoon vertellen...als hij ook een goeie vriend is dan zou hij het begrijpe..want hij is vast ook wel verliefd geweest..

FAITHLESS
11-09-2004, 22:21
Origineel gepost door oujda26 Salaam voor alle mensen die dit lezen. Mensen ik zit met een kleine dillema! Nu is het zo dat ik al een kleine tijd zeer gecharmeerd ben van een zekere dame. het probleem is alleen dat ze de zus is van mijn beste vriend. Ik zou nooit iets doen achter zijn rug, maar wil dit meisje zo graag leren kennen, voordat ik echt kan zeggen dat zij de gene is met wie ik de rest van mijn leven wil doorbrengen. Dit wil ik niet doen omdat ik mijn vriend niet wil bedriegen achter zijn rug. Ik wil ook niet met mijn familie naar haar huis gaan en haar hand vragen, omdat zoals ik al eerder zei toch een persoon wil beter leren kennen voor ik zoiets wil gaan doen. Wat ik wel al weet over haarbevalt me zeker. Ze heeft alles wat een man kan wensen. Ze is lief, attent, gelovig en zeer mooi zelfs. Je zal bijna denken wat houdt je tegen...... het is ook dat ik een beetje bang ben, omdat ik dit nooit eerder heb gehad voor een vrouw. wie kan mij helpen met wat tips waar ik wat aan heb. Hopelijk kan zelfs deze zeker dame mij wat mededelen. Bij deze laat ik iedereen en wens ik jullie eem fijna dag verder....... :Iluvu: Niet te veel tijd verliezen is mijn advies . Ik was vroeger ook gek op een meisje , en we kenden elkaar nog ook . Maar durfde niets te ondernemen .Zei is later getrouwt en wat blijkt nou , zei was ook gek op mij geweest . En dat hoorde ik weer van een tante van mij . Ik heb maanden als een zombie rondgelopen , omdat ik spijt heb gekregen dat ik niets ondernam. Op mijn tante ben ik nog steeds boos , maar hou nog wel van haar . Dus mijn advies is : geen tijd verliezen , want You can't turn back the clock . What you need might pass by , if you don't catch it .

zarazet
11-09-2004, 22:27
Origineel gepost door FAITHLESS128 Niet te veel tijd verliezen is mijn advies . Ik was vroeger ook gek op een meisje , en we kenden elkaar nog ook . Maar durfde niets te ondernemen .Zei is later getrouwt en wat blijkt nou , zei was ook gek op mij geweest . En dat hoorde ik weer van een tante van mij . Ik heb maanden als een zombie rondgelopen , omdat ik spijt heb gekregen dat ik niets ondernam. Op mijn tante ben ik nog steeds boos , maar hou nog wel van haar . Dus mijn advies is : geen tijd verliezen , want You can't turn back the clock . What you need might pass by , if you don't catch it . salaam, Ik vind het zo erg voor u :( !!! Bij het lezen van zo'n dingen krijg ik een rotgevoel! Inchallah kom je een andere meid tegen die u gelukkig kan maken :Iluvu:

FAITHLESS
11-09-2004, 22:30
Origineel gepost door zarazet salaam, Ik vind het zo erg voor u :( !!! Bij het lezen van zo'n dingen krijg ik een rotgevoel! Inchallah kom je een andere meid tegen die u gelukkig kan maken :Iluvu: Ach.... ik ben er al overheen hoor . Maar wat ik erg vind is dat jij U tegen me zegt . :D Oke , je komt uit Belgie , daar zijn ze beleeft . ;)

MocrowGirlBella
11-09-2004, 22:32
je moet ervoor gaan want zoals FAITHLESS128 al zei: what you need might pass by, if you don't catch it ;) :zwaai:

FAITHLESS
11-09-2004, 22:34
Zeg Mocrowgirl , even of-topic . Hoe krijg je kleur in je ondertekening ? Heb alles gedaan , maar lukt niet .

MocrowGirlBella
11-09-2004, 22:39
Origineel gepost door FAITHLESS128 Zeg Mocrowgirl , even of-topic . Hoe krijg je kleur in je ondertekening ? Heb alles gedaan , maar lukt niet . Je tekst komt tussen deze code te staan: Begincode deze aan t begin van je tekst [COLOR=darkblue] In plaats van darkbleu kun je natuurlijk ook een andere kleurnaam die jij wilt zetten :zwaai::zwaai::zwaai:

DaNGeRouZLy
11-09-2004, 22:40
3aleikoem Asalaam zeg je vriend dat je serieus interesse hebt in zijn zus. En dat je het een vervelende situatie vind maar dat je heel graag met haar wilt trouwen. Hij weet wat voor type jongen jij bent. Als jij een serieuze goede jongen bent dan zal hij het waarschijnlijk niet zo`n probleem vinden. Maar als je bij hem bekend staat als player en je niet bezig houdt met je toekomst heb je een kans dat dit tussen jullie vriendschap komt te staan. Je kan als hij hier geen problemen mee heeft een kenningsmakingsperiode inlassen toch zodat jullie elkaar kunnen leren kennen met iemand erbij die haar mahram is. Als Allah het wil succes ermee Amina

MocrowGirlBella
11-09-2004, 22:41
en deze op t einde [/COLOR]

MocrowGirlBella
11-09-2004, 22:43
nu wel als ik moest ze splitsen in twee reacties anders zag je de code niet ;)

FAITHLESS
11-09-2004, 22:48

Origineel gepost door MocrowGirlBella nu wel als ik moest ze splitsen in twee reacties anders zag je de code niet ;) Hee Girl , bedankt ....het is gelukt . :Iluvu: En mijn ene reactie heb ik maar verwijderd , dat ik geen code zag .

Pagina's : [1] 2