Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huiselijk geweld

Pagina's : [1] 2 3

cheetah
23-12-2002, 14:19

Waarom is er zoveel huiselijk geweld... vaders die alcoholisten zijn.. broers die macht willen hebben en daarom vaak het leven van hun zusjes zuur maken... :( :jammer: ik word er alhamdoelilah zelf neit aan blootgesteld maar ik ken zoveel mensen waar het wel bij gebeurd.. wat gaat er in die mensne om..??? :(

Lady_moi
23-12-2002, 14:22
ik zou het echt niet weten meid :(

cheetah
23-12-2002, 14:24
Origineel gepost door Kadir Jah, ik weet niet, mensen zijn para, ze hebben ook vroeger klappen gehad, van die boeren vaders van hun, en zo zijn zij opgegroeid. Ik hoorde vroeger verhalen van mn moeder, damnnnnn, je wilt niet weten hoe erg haar moeder was, mijn oma, terwijl ze nu vet lief is:confused: Ik heb vroeger ook wel klappen gehad van mn pa, toen ik nog klein was. Maar gelukkig geen riemen ofzo, wat ik soms ook hoor:eek: ja... erg he... :( en het gebeurd ook zoveel in onze cultuur :(

saila
23-12-2002, 14:27
Origineel gepost door cheetah Waarom is er zoveel huiselijk geweld... vaders die alcoholisten zijn.. broers die macht willen hebben en daarom vaak het leven van hun zusjes zuur maken... :( :jammer: ik word er alhamdoelilah zelf neit aan blootgesteld maar ik ken zoveel mensen waar het wel bij gebeurd.. wat gaat er in die mensne om..??? :( ik leef alhamdoelilah niet zo ik heb een hele chille broer en mijn vader die gewoon een schat is ..maar ik heb vrienden waar het thuis heftig aan toe gaat........................ :kwaad: ik denk dat de meeste broers willen dat hun zusje niets overkomt en daarom zo streng zijn....en ja een vader die alcohlist is kan je weinig aan doen als die eenmaal aan begonenis komt ie er moelijk van af en waarom die drink l don't know nasira :zwaai:

Nourdin22
23-12-2002, 14:28

Origineel gepost door cheetah Waarom is er zoveel huiselijk geweld... vaders die alcoholisten zijn.. broers die macht willen hebben en daarom vaak het leven van hun zusjes zuur maken... :( :jammer: ik word er alhamdoelilah zelf neit aan blootgesteld maar ik ken zoveel mensen waar het wel bij gebeurd.. wat gaat er in die mensne om..??? :( dat zijn mensen die geen leven hebben gehad en altijd lozers zijn geweest en willen ze de baas thuis spelen ik heb over manen die hun vrouw slaan of zo maar ja ik heb het niet mee gemaakt dus ik heb makelijk praten maar dit hoe ik er over denk :(

CLeOpaTrA01
23-12-2002, 14:28
zoals je zelf al zegt...in hun ogen zullen ze hierdoor m8 krijge....m8 over dochterlief...t zusje...nichtje..noem maar op... t zou me ook niets verbaze als ze dr een egte kick van krijge... ziekelijk gewoon... :kwaad: ..!!!!!!! BIG KIZZAAAA CLEO...

House
23-12-2002, 14:30
Origineel gepost door cheetah Waarom is er zoveel huiselijk geweld... vaders die alcoholisten zijn.. broers die macht willen hebben en daarom vaak het leven van hun zusjes zuur maken... :( :jammer: ik word er alhamdoelilah zelf neit aan blootgesteld maar ik ken zoveel mensen waar het wel bij gebeurd.. wat gaat er in die mensne om..??? :( Het is niet zozeer dat die broers macht willen, maar dat is hun manier van bescherming van hun zusjes, alleen jammer dat ze het op de verkeerde manier doen. Want het is zo dat als de broer heel streng is en die zusjes zogenaamd alles verbieden wat maar kan...ja dan kan je verwachten dat die zusje het juist gaat doen en daar komen nou die problemen vandaan.

cheetah
23-12-2002, 14:34
Nah... een meisje die ik ken liep met haar broer in de stad, ze kwam een klasgenoot tegen, een Nederlandse jongen die hey tegen haar zei. Ze zei niet eens iets terug en kreeg midden in de Albert Hein een klap in haar gezicht....

saida__7485
23-12-2002, 14:34
meid wat er in ze om gat weet je niet maar je zou het wel kunnen denken. ze zijn depri willen zelfmoord plegen snijden zichzelf etc. mijn vriendins vader is alcoholist en sloeg haar en haar moeder. ze was bang en kwam wel eens bij mij logeren en dan vertelde ze het me. Maar als je weet wat er in ze om gaat heb je liever dat je dat niet wist je staat machteloos en al helemaal als het een islamitsch gezin is. zij verteld het je en zoekt troost op maar wat kan je haar bieden dan en schouder om op uit te huilen. dan verteld ze je dat haar vader weer dronken was dat ze ook zelfmoord wil plegen zoals haar broer. hoewel mijn ouders hun gezin hebben geprobeert te helpen lukte het een klein beetje de vader zat is afkick centrum maar werd weer dronken en toen begon het weer. als ze bij logeert en thuis komt slaat haar vader haar en het zijn niet van die klapjes maar met stokken en anderen voorwerpen neem maar van mij aan je wilt het niet weten. :)

saila
23-12-2002, 14:36
Origineel gepost door cheetah Nah... een meisje die ik ken liep met haar broer in de stad, ze kwam een klasgenoot tegen, een Nederlandse jongen die hey tegen haar zei. Ze zei niet eens iets terug en kreeg midden in de Albert Hein een klap in haar gezicht.... :schok: zo erge schande....wat een k*o**z*k :schok: nasira :zwaai:

cheetah
23-12-2002, 14:38
Origineel gepost door saida__7485 meid wat er in ze om gat weet je niet maar je zou het wel kunnen denken. ze zijn depri willen zelfmoord plegen snijden zichzelf etc. mijn vriendins vader is alcoholist en sloeg haar en haar moeder. ze was bang en kwam wel eens bij mij logeren en dan vertelde ze het me. Maar als je weet wat er in ze om gaat heb je liever dat je dat niet wist je staat machteloos en al helemaal als het een islamitsch gezin is. zij verteld het je en zoekt troost op maar wat kan je haar bieden dan en schouder om op uit te huilen. dan verteld ze je dat haar vader weer dronken was dat ze ook zelfmoord wil plegen zoals haar broer. hoewel mijn ouders hun gezin hebben geprobeert te helpen lukte het een klein beetje de vader zat is afkick centrum maar werd weer dronken en toen begon het weer. als ze bij logeert en thuis komt slaat haar vader haar en het zijn niet van die klapjes maar met stokken en anderen voorwerpen neem maar van mij aan je wilt het niet weten. :) wat erg... :(

saida__7485
23-12-2002, 14:38
Origineel gepost door cheetah ja... erg he... :( en het gebeurd ook zoveel in onze cultuur :( je vergist je het gebeurt eigenlijk niet zo vaak. dat lijkt alleen maar zo je leeft in een kleine wereld :) :zwaai:

saida__7485
23-12-2002, 14:41
saila wat een schande maar dat is nog niets vergeleken met mijn vriendin die word door haar eigen zusje van 11 veraden als ze maar hoi zegt tegen een meisje die een sigaret in haar hand heeft. en als ze thuis komt zegt ze het tegen haar moeder en zij krijgt een knal!

CLeOpaTrA01
23-12-2002, 14:44
Origineel gepost door Kadir Hoezo is t ziekelijk, ej, sorry, maar t was wel HEEL gewoon in onze cultuur. Vooral die Turken van vroeger, ze zijn zo opgevoed. k weet ook wel dat vroeger heel normaal was... iemand corrigeren doen wel allemaal..gebeurde vroeger en nu nog.. maar wrm zou daar altijd en alsmaar geweld aan te pas moete kome??? met ziekelijk bedoelde ik..het feit dat er velen zijn die geweld gebruike om m8 over iemand te krijge...bijv over t zusje...das gewoon ziekelijk... get it??? BIG KIZZAAAA CLEO...

chakir75
23-12-2002, 14:49

Diegene die vaak hun dochters of vrouwen slaan komen iets te kort! waarin dan? Nou gewoon in zoals al gezegd werd: macht. De meeste gasten zijn van die types die niks voorstellen op werk, persoonlijke leven en hebben niks bereikt. Op het werk worden ze vaak beledigd omdat ze niks kunnen, productiewerk etc en gaan dan zuipen en het punt is. ze moeten alles kwijt kunnen. dan maar in het slaan van hun vrouwen en dochters. Ik schaam me en erger me kapot aan zulke types. Ik snap ook niet waarom die vrouwen bij hun mannen blijven. Ik heb ooit bijna een jongen inelkaar geslagen nadat ie zijn zus midden op de schoolplein inelkaar aan het slaan was. Ik dacht na en dacht dat het misschien uiteindelijk erger zou zijn voor dat meisje. Ik heb hem daarna opgezocht en hem beloofd op de dood van mijn vader dat als ik merkte dat hij zijn zusje zomaar sloeg om indruk te maken bij zijn vrienden dat ik hem persoonlijk zou begraven in marokko. heel de sadakka zou ik nog betalen ook. Hij heeft ijn zusje niet meer aangeraakt. Puur uit frustratie proberen die gozers zogenaamd te laten zien 9vaak achter gesloten deuren) dat ze de *baas* zijn. Maar een echte man slaat niet iemand, die praat het uit met zijn vrouw of kinderen. Slaan zal ik nooit accepteren binnen een relatie, zowel niet naar mijn toekomstige vrouw/vriendin als naar mijn toekomstige kinderen. Chakir

Pagina's : [1] 2 3