Bekijk originele versie : Help me out!!
Krullebol_A
19-12-2010, 13:11
Hallo allemaal,
Ik ben met spoed opzoek naar een goeie chowafa die niet veel geld vraagt, het maakt mij niet uit waar ze woont nl, belgie of duitsland!
Liefs, Krullebol_A
Krullebol_A
19-12-2010, 13:32
Voor alle duidelijkheid, ben opzoek naar iemand die in staat is om seher weg te halen!!
Umm-Uthmaan
19-12-2010, 13:51
waar in nederland? in rotterdam zit een raaqi, met de Wil van Allaah wordt de sihr ongedaan gemaakt, dmv het lezen van de koran en veel dua bij Allaah!
die chowafa ed zijn aanhangers van de shaytaan, blijf weg bij hun, zij zullen de sihr niet ongedaan kunnen maken, en begaan grote shirk, kufr!
nouraini
19-12-2010, 14:04
hoi je kan je zelf genezen door middel van ruqia en je gebeden op tijd te verrichten, iedereen die je vertelt dat ie je kan genezen of whatever is met verkeerde dingen bezig en dus chirk bi lah....
hou je weg van dit soort zaken.. doe je gebeden op tijd!!
en draai iedere dag ruqia in je huis.. kijk op u tube ruqia van sudais..
en vraag allah subhanaho wa tahala om je te genezen want hij is de genezer en niemand anders!!!
wa allah i shafiek insalah..
el-magraby
19-12-2010, 16:31
Beste krullebol ik wil jou niet aanvallen of zo maar wil gewoon zeggen dat chowafa is een woord dat komt uit chouf letterlijk betekent kijken een chouwafa is (negatief ) iemand die denkt dat ze in de toekomste kan kijken en als iemand naar haar gaat dan wordt zijn situatie alleen maar erger ...
dus jij gebruikt gewoon de verkeerde naam iemand die sihr weg haalt noemen we raaqi .
el-magraby
19-12-2010, 16:32
hoi je kan je zelf genezen door middel van ruqia en je gebeden op tijd te verrichten, iedereen die je vertelt dat ie je kan genezen of whatever is met verkeerde dingen bezig en dus chirk bi lah....
hou je weg van dit soort zaken.. doe je gebeden op tijd!!
en draai iedere dag ruqia in je huis.. kijk op u tube ruqia van sudais..
en vraag allah subhanaho wa tahala om je te genezen want hij is de genezer en niemand anders!!!
wa allah i shafiek insalah..
Prachtig bedankt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.