Bekijk originele versie : Gevoel van stikken en niet kunnen praten..
Islampower
19-12-2010, 03:28
Laatste tijd maak ik het regelmatig mee 's nachts en dat is dat ik precies aan't stikken ben en ook heeft er iemand van de familie meegemaakt dat die wou praten maar dat het niet ging en een gevoel van "bevriezen",niet kunnen bewegen en praten of iets anders.. .
Het was ook in dezelfde kamer.. .:s
Heeft iemand dit ook meegemaakt ooit?
Soumaya.
19-12-2010, 09:43
Hallo meid,
Had hier ooit iets over gelezen, dit kan namelijk slaapverlamming zijn..
Als je slaapt zijn je spieren verlamd.. en als je wakker word dan gaat het normaal automatisch alles weer werken. Maar soms gaat er iets mis en word je geest wakker maar je lichaam nog niet helemaal en dat duurt dan paar seconden dat je niet kan bewegen.
Maar van dat stikkingsgevoel vind ik zelf ook eng om te horen. Onderzoekers weten niet hoe dit komt. Ik denk zelf persoonlijk dat het een djin is die dit doet, ben zijn naam vergeten. Want veel mensen maken dit stikkingsgevoel mee en hun zien dan een zwarte gedaante en horen voetstappen.. Had je dat ook?
Zit ook even mee te denken. Er is een djinn die dat doet! Dat verhaal is heel bekend maar kom nu dus niet op die naam. Sorry
Soumaya.
19-12-2010, 10:16
Boekabes of zoiets
Jaaaa, boukabez, nu weet ik weer. :hihi:
Islampower
19-12-2010, 22:23
Hallo meid,Je hebt niet goed gekeken denk ik want ben een man.. :)
Had hier ooit iets over gelezen, dit kan namelijk slaapverlamming zijn..
Als je slaapt zijn je spieren verlamd.. en als je wakker word dan gaat het normaal automatisch alles weer werken. Maar soms gaat er iets mis en word je geest wakker maar je lichaam nog niet helemaal en dat duurt dan paar seconden dat je niet kan bewegen.Ik was toen nog niet eens ECHT IN SLAAP GEVALLEN laat staan wakker worden... :s:s:s
Maar van dat stikkingsgevoel vind ik zelf ook eng om te horen. Onderzoekers weten niet hoe dit komt. Ik denk zelf persoonlijk dat het een djin is die dit doet, ben zijn naam vergeten. Want veel mensen maken dit stikkingsgevoel mee en hun zien dan een zwarte gedaante en horen voetstappen.. Had je dat ook?Ben er ook zeker van dat het een djinn is maar ik zie het niet of niets hoor dat niet.
Een familielid die hier is blijven slapen heeft gisteren hetzelfde meegemaakt van die verlamming en willen praten maar dat het niet gaat en dat kan toch geen toeval zijn he...
Fateha_Mo
19-12-2010, 23:06
Probeer soerah Al Baqara in die kamer te draaien en kijk hoe je je dan voelt.
Islampower
20-12-2010, 01:36
Probeer soerah Al Baqara in die kamer te draaien en kijk hoe je je dan voelt.De laatste tijd is wel raar maar heb zelfs problemen om 'bismillahirahmanirahim' uit te willen spreken als ik in bed op die kamer lig... :s
Precies dat ze dat tegenhouden?
En ook nog bang om Koran te horen 's nachts..
Fateha_Mo
20-12-2010, 14:10
De laatste tijd is wel raar maar heb zelfs problemen om 'bismillahirahmanirahim' uit te willen spreken als ik in bed op die kamer lig... :s
Precies dat ze dat tegenhouden?
En ook nog bang om Koran te horen 's nachts..
Dan kan je ervan uitgaan dat er een djinn is in die kamer. Het beste is Rukiya te laten doen door een ervaren en betrouwbare imam.
Heb je moeite met het uitspreken van Bismillahirrahmanierrahim alleen in die kamer of door het hele huis?
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen? Je hebt lang genoeg in dat spookhuis gewoond, begrijp niet hoe je het daar volhoudt?
diamond_princes
20-12-2010, 18:45
Dat maak ik ook altijd mee in me kamer..maar ik negeer het altijd.. En slaap gewoon verder.. Ik hoor ook da dingen vallen in me kamer,. Of voetstappen.. Rillingen over me hele lichaam.. Ik slaap met me zusje in me kamer maar zij krijgt da nie.. Ik denk dat het te maken heeft met je eigen lichaam da je hallicineert.. Een djin i dont know.. Vaak krijg ik ook nachtmerries.. Ma de nachtmerries confronteer ik altijd shaitan probeer achter hem aan te gaan door middel van ayaat elkoersie tegen hem te vechten.. En laten merken da ik absoluut nie bang voor hem ben!.
Islampower
20-12-2010, 19:45
Dan kan je ervan uitgaan dat er een djinn is in die kamer. Het beste is Rukiya te laten doen door een ervaren en betrouwbare imam.
Heb je moeite met het uitspreken van Bismillahirrahmanierrahim alleen in die kamer of door het hele huis?Eerlijk gezegd de laatste tijd door heel het huis.. precies dat ik iets aan men keel voel als ik het wil uitspreken..
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen? Je hebt lang genoeg in dat spookhuis gewoond, begrijp niet hoe je het daar volhoudt?Jij denkt dat het allemaal ZO MAKKELIJK GAAT als je toevallig die huis ook gekocht hebt?????Niet makkelijk om je buren waar je goed mee kunt opschieten achter te laten en mss heel lastige buren ofzo gaat krijgen...
Dat maak ik ook altijd mee in me kamer..maar ik negeer het altijd.. En slaap gewoon verder.. Ik hoor ook da dingen vallen in me kamer,. Of voetstappen.. Rillingen over me hele lichaam.. Ik slaap met me zusje in me kamer maar zij krijgt da nie.. Ik denk dat het te maken heeft met je eigen lichaam da je hallicineert.. Een djin i dont know.. Vaak krijg ik ook nachtmerries.. Ma de nachtmerries confronteer ik altijd shaitan probeer achter hem aan te gaan door middel van ayaat elkoersie tegen hem te vechten.. En laten merken da ik absoluut nie bang voor hem ben!.Dat is wel allemaal heel lekker dapper van je hoor.. zo dapper ben ik niet!:s
Bij mij is het dat men bed altijd begint te trillen en ik enorme schokken krijg als ik juist heel lekker in slaap val.. maar ook niet altijd.. denk dat het afhangt of de djinn een goede of slechte dag heeft hoe hard het getril is of de schokken... :( :( :D
Laatste tijd maak ik het regelmatig mee 's nachts en dat is dat ik precies aan't stikken ben en ook heeft er iemand van de familie meegemaakt dat die wou praten maar dat het niet ging en een gevoel van "bevriezen",niet kunnen bewegen en praten of iets anders.. .
Het was ook in dezelfde kamer.. .:s
Heeft iemand dit ook meegemaakt ooit?
:o ikke
Fateha_Mo
20-12-2010, 19:54
Bij mij is het dat men bed altijd begint te trillen en ik enorme schokken krijg als ik juist heel lekker in slaap val.. maar ook niet altijd.. denk dat het afhangt of de djinn een goede of slechte dag heeft hoe hard het getril is of de schokken... :( :( :D
Wat bedoel je precies met trillen en enorme schokken? En waar krijg je die? In je buik? Is het alleen als je in slaap bent gevallen of al vanaf je je bed ingaat?
Islampower
20-12-2010, 19:57
Wat bedoel je precies met trillen en enorme schokken? En waar krijg je die? In je buik? Is het alleen als je in slaap bent gevallen of al vanaf je je bed ingaat?Ik bedoel er mee dat men bed altijd lichtjes begint te trillen en de schokken is ook dus dat men bed een enorme schok krijgt dat ik terug wakker word als ik juist terug in slaap aan't vallen ben.. .
We hebben het al getest en ik ALLEEN voel het.. met meerdere personen heb ik het getest maar geen enkele voelde de getril.. .
Het is waarschijnlijk een djinn die het alleen mij laat voelen.. :( :( :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.