Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Joodse groepen woest op Mel Gibson

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Mouhandiz
19-12-2010, 02:00

Joodse groepen woest op Mel Gibson. Mel Gibson heeft actrice Wynona Ryder in het verleden een 'oven-ontwijker' genoemd. De Joodse gemeenschap in de VS is laaiend. http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00778/Mel_Gibson_778235d.jpg Dit meldt The Sun. Wynona Ryder onthulde deze week dat ze al lang wist dat Mel Gibson een homofoob en een racist is. De acteur zou de walgelijke uitdrukking 15 jaar geleden hebben gebruikt toen hij dronken was tijdens een feestje. Wynona: "Ik was met een homoseksuele vriend. Mel maakte een grap over hem. Toen kwam mijn joodse achtergrond ter sprake. Hij noemde mij een 'oven-ontwijker', ik had eerst geen idee wat dat was." De vreselijke term verwijst naar joden die de Holocaust hebben overleefd. Abraham Foxman van de Anti Defamation League, die antisemitisme bevecht, laat weten: "Eens bevooroordeeld, altijd bevooroordeeld. Ik heb deze term nog nooit eerder gehoord. Niemand zal verbaasd zijn dat deze nieuwste antisemitische uitdrukking van Mel Gibson komt." http://www.telegraaf.nl/prive/8533591/__Joden_VS_woest_op_Gibson__.html Mel Gibson heeft echt hekel aan de Joden, volgens mij aan al het tuig dat uit het Midden oosten vandaan komt.:hihi:

JuztMe
19-12-2010, 02:05
hij zij dat toen hij dronken was... telt dat?

Mouhandiz
19-12-2010, 02:06
hij zij dat toen hij dronken was... telt dat? :hihi: En ze noemen ons Marokkanen anti-Semitisch, we zijn poes lief tegen de Joden in vergelijking met deze gasten. Moetje zien wat voor video's zij gewoon op youtube toestaan.:hihi: http://www.youtube.com/watch?v=AN75px-0KIo

JuztMe
19-12-2010, 02:09
dus dat, maar weetje wat het is. hollanders noemen anderen maar al te graag antisemitisch om de aandacht op een ander te vestigen om het bloed dat zij aan hun handen hebben door hun verraderlijke bekkie maar gauw te vergeten..

Mouhandiz
19-12-2010, 02:10

dus dat, maar weetje wat het is. hollanders noemen anderen maar al te graag antisemitisch om de aandacht op een ander te vestigen om het bloed dat zij aan hun handen hebben door hun verraderlijke bekkie maar gauw te vergeten.. :goedzo:

vishaakje
19-12-2010, 03:02
het was 15 jaar geleden!!!!!!!!!!!! joden hebben echt een mentaliteit van ''never to forgive, never to forget''... GODZIJDANK DAT IK EEN MOSLIM BEN.. ieder die zijn excuses bij mij maakt zal ik vergeven! hij had al zijn excuses aangeboden voor wat hij zei bij zijn aanhouding, wat willen ze nog meer van de man??

Boodschappentas
19-12-2010, 03:07
Oh, oh, oh, de zielige joden weer.

ayasofia
19-12-2010, 03:17
het was 15 jaar geleden!!!!!!!!!!!! joden hebben echt een mentaliteit van ''never to forgive, never to forget''... GODZIJDANK DAT IK EEN MOSLIM BEN.. ieder die zijn excuses bij mij maakt zal ik vergeven! hij had al zijn excuses aangeboden voor wat hij zei bij zijn aanhouding, wat willen ze nog meer van de man?? de europeanen bessefen nog niet wat hun te wachten staat, zionisten vergeten niets en zijn heel geduldig, wat ze hier in de eeuwen is aangedaan en de twee wereld oorlogen worden zeker gewroken, eng om te weten dat ze meer dan 300 kernkoppen bezitten.....:wow:

misbaksel
19-12-2010, 06:38
ovenontwijker:haha: lach niet te luid, er is altijd kans dat de eeuwige oven ook jou treft. ik zou vereerd wezen met deze benaming.

gangster
19-12-2010, 11:00
Goede acteur

navelho
19-12-2010, 11:03
gibson rules!

HINDUSTAN
19-12-2010, 11:30
hij zij dat toen hij dronken was... telt dat? Alcohol is een waarheidsserum. Daarom is het verboden voor Moslims:gniffel:

Mister1979
19-12-2010, 12:24

Daarom ben je hier zo graag, en durf je niet naar je utopische oorsprongland terug te keren, waar je ouders om economische en/of politieke redenen uit weggetrokken zijn om tussen de varkens bestaanzekerheid te vinden. Mel Gibson is een klootzak, maar daar zijn er meer van, dat blijkt maar weer. Met het binnenhalen van mossels is het er alleen maar erger op geworden. Henosch, het verbaast mij dat je het niet over zijn religie hebt. Want Mel Gibson is een zeer gelovige Katholiek. En zijn haat tegen Joden komt vanuit zijn religie.. 'Nog altijd antisemitisme binnen Vaticaan' http://www.depers.nl/buitenland/530904/Nog-altijd-antisemitisme-binnen-Vaticaan.html

Queen_of_Hearts
19-12-2010, 12:26
Als moslims konden lobbyen zoals de joden dat konden...wat een andere wereld zou dat zijn.

HINDUSTAN
19-12-2010, 12:29
Henosch, het verbaast mij dat je het niet over zijn religie hebt. Want Mel Gibson is een zeer gelovige Katholiek. En zijn haat tegen Joden komt vanuit zijn religie.. Leuk geprobeerd. Die haat tegen Joden komt van zijn vader;) Jij bent een rat, Mister1979. Een gluiperige, diep-gefrustreerde rat die zich kapot schaamt voor zijn eigen religie en cultuur. Daarom loop je van alles te mekkeren en in de schoenen te schuiven van anderen. Op de meest gore manieren:)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15