Bekijk volle/desktop versie : Joodse groepen woest op Mel Gibson



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15

25-12-2010, 01:53

Citaat door Hmemeee3:
Jij beredeneert weer teveel met je hersenen, zoek het eens op..
Ga naar een kinderboerderij
Daar hoor je hetzelfde.
Wees blij dat ik met mijn hersens denk, en niet met wat anders



Citaat door Hmemeee3:

Ik heb het ook over gezond-dood slachtvee. Dat een varken dat eet wil niet zeggen dat het goed voor hem is.
Maar dat is het hem nou juist: een varken kan het gerust op.
Het eet standaard geen vlees, maar het feit dat het vlees wel kan eten, maakt het net zo min een carnivoor als dat een kip dat is die in hongersnood peuzelt van zijn eigen soortgenoten.

Je kan het ook mengen met gewoon voer...doen ze ook bij ander veevoer, waar dierlijke resten in zitten.


Citaat door Hmemeee3:

Mijn gouden advies blijft toch: onderzoek hetgeen eerst wat jij wil plaatsen..
Als ik iets neerplant, moet je van goede huize komen om het te weerleggen Hmemeee.
Want ik weet waar ik over praat, en als ik niet weet, praat ik er niet over.


Citaat door Hmemeee3:

Dit heeft niks te maken met de gezondheidsgehalte van het vlees. Als jij dit eens zou onderzoeken dan zou je weten dat dit nergens op slaat.
Inderdaad.
Wat ik ermee wilde aangeven is dat het evenmin slaat op het argument dat een varken in de modder, zijn eigen uitwerpselen rondtolt...


Citaat door Hmemeee3:

Wij eten niet allemaal de zelfde voedsel afgezien van wel of geen varkensvlees. En we sporten niet allemaal evenveel zodat we kunnen meten wat voor invloed varkensvlees heeft op de eter ervan ten aanzien van de niet eter.
Nou...als het zo ongezond was als jij het aangaf in je voorbeelden, dan leefden varkenseters echt niet meer, al leefden ze verder zo gezond als een heilige


Citaat door Hmemeee3:

Je hebt helemaal niks weerlegt. Je vertel alleen wat je zelf denkt maar dat zijn geen bewijzen.
Nou eigenwijsje, ik zie jou die gedachten van mij niet weerleggen.
Sterker nog, ik zie niemand ze weerleggen


Citaat door Hmemeee3:

De joden zijn een vervloekt volk omdat zij de thora niet hebben nageleefd.
Come on!!!
Dankzij jou valt er een pak Verkade digestive chocolade koekjes op de grond...van schrik!
Doe even normaal hoor!
Ik ga niet eens op de materie in.
Een heel volk voor vervloekt uitmaken vind ik gewoon niet normaal, van niemand.

We gaan het op dit vlak nooit eens worden, maar sorry...als 1 volk de andere gaat beschuldigen dat ze een boek niet hebben nageleefd terwijl ze zelf van alles verzinnen om hun eigen wandaden goed te praten, kan je niet verwachten dat je serieus genomen wordt?


Citaat door Hmemeee3:

Dat is jouw visie.

Nou..het is de praktijk: varkens en Joden.


Citaat door Hmemeee3:

Allah heeft dat dier geschapen om de mensen op de proef te stellen of zij hier toch van zullen eten of niet. Dat deze dieren voor ons haram zijn om te consumeren wil niet zeggen dat wij deze dieren slecht moeten behandelen.


Ach, een dier als haraam beschouwen zie ik niet als een hoopvolle diervriendelijke bejegening...en dat is niet alleen mijn visie, ik zie namelijk al hoe ze beesten behandelen in onze landen, waar een dier wél rechten heeft.

25-12-2010, 01:55



Citaat door Hmemeee3:
hindustan, ik ben moe. ik lees het morgen wel insha Allah..


Goed.
Welterusten...

25-12-2010, 02:07
Go Hmemeee3





25-12-2010, 02:16

Citaat door Hmemeee3:


ik heb doei gezegd maar ben er nog steeds. geen zin om alles te lezen en te typen.

ik kan niet slapen, taqsey te3dist

Ja kan ik begrijpen dat je geen zin heb om alles te lezen en typen haha hele lappen tekst
Meskiena Wil je een b&j?

25-12-2010, 02:20



Citaat door Hmemeee3:
Die heb ik net op. die met karamel chocolaatjes. ik ben echt moe maar kan niet slapen.. esed ethey teqeth massage

Niet dat je me uitnodigd toen je die b&j aan het eten was. En nu voor massage wel d8 het dus niet!

25-12-2010, 02:27

Citaat door Hmemeee3:
Hmm.. nee sorry. ik zal alles met je delen behalve mijn b&j. daar moet je toch echt van af blijven

Als ik morgen ochtend aanklopt wil ik dat je wat lekkers klaar hebt gemaakt voor mij en etey ne3ne3 ekithes.. dan neem ik wel misschien 1 voor je mee

Jij ziet ze vliegen. Jij moet voor mij komen maken. Ik ben ziek

25-12-2010, 02:34

Citaat door Hmemeee3:


ik heb doei gezegd maar ben er nog steeds. geen zin om alles te lezen en te typen.

ik kan niet slapen, taqsey te3dist


Ik ben blij dat je even kapt.
Je hebt me helemaal kapot ge....
laten....dinges

25-12-2010, 02:38

Citaat door Hmemeee3:
ge-wat?


Gereageerd

Wat dacht jij dan?

25-12-2010, 02:50

Citaat door Hmemeee3:
Dan blijf ik wel thuis


Citaat door Hmemeee3:
ge-wat?


25-12-2010, 02:55

Citaat door Hmemeee3:
wat?

Niks, hou van je

25-12-2010, 03:03

Citaat door Hmemeee3:
ik dacht niks. het staat er onduidelijk. je zei: je hebt me helemaal kapot ge....

laten... dinges...

laat maar.


Jawel.
Je dacht wel wat...met je zogenaamde 'wat bedoelt ie nou voor raars' smileys

Je dacht aan iets vies he?

25-12-2010, 03:07

Citaat door Hmemeee3:
Je typte het op een rare manier, ik begreep het niet. waarom denk je iets vies? ga maar slapen je bent moe


Omdat je die smileys gebruikte alsof je dacht aan iets vies
Ik ben moe ja.
Maar niet van jou.

25-12-2010, 03:08



Citaat door Hmemeee3:
renesh t7ibighshem etloeloesht inoe



Wauw echte liefde.. Mn hartje begint sneller te kloppen

25-12-2010, 03:16

Citaat door Hmemeee3:
mrie thezrith oer inoe

Oeff

25-12-2010, 03:22

Citaat door Hmemeee3:
Mooi. dan gaan we morgen verder met het varken.


Je houdt ervan zo te praten tegen mij he?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15