Bekijk originele versie : ik denk dat ik niet normaal ben...
samah_kebdania
18-12-2010, 21:03
[Ik heb een vriend en heb dus ook s.eks met hem. Maar ik voel me niet aangetrokken tot hem. Ik voel totaal niks voor hem! Vind hem niet aantrekkelijk. Zelfs tijdens de s.eks kijk ik hem niet aan! En denk aan me ex. Beeld me in dat hij me ex is. Ik ben alleen met hem voor de s.eks, is dit normaal?? Ohja heb ook zo nu en dan s.eks met me ex ]
gataar23
18-12-2010, 21:07
ik denk dat je een sletje bent, is dit normaal?
mr-perfect
18-12-2010, 21:19
date?
samah_kebdania
18-12-2010, 23:51
Flikker op als je niet normaal kunt reageren!
Southsider
19-12-2010, 00:12
ik denk dat je een sletje bent, is dit normaal?
hahahahhaha gataarr
samah_kebdania
19-12-2010, 00:19
Power28, ik voel totaal NIKS voor me huidige vriend! Ik wil hem niet eens aankijken! Vasthouden niks! Het is voor mij puur om de s.eks!
ismaelrifi
19-12-2010, 00:24
pm me dan zal ik je hem doen vergeten
samah_kebdania
19-12-2010, 00:34
@ alle losers die mij pmen met: ik kan je lekkere s.eks geven of wat dan ook FUCK OFF!!!
samah_kebdania
19-12-2010, 00:42
Dat je bij hem blijft alleen voor de seks, is niet normaal nee!
Ik probeer gevoellens te creeren voor hem mecha het lukt niet..
gewoon_iets
19-12-2010, 01:25
dit is te leuk voor woorde :gniffel:
ontopic: nee dit is niet normaal, ja je bent aan et zondige, en ja je bent de definitie van slet, dit is echt zo..
Ja je bent apnormaal, ik meen 't. Hallo je neemt alleen een vriend om s.eks? Waar heb jeje hersennen zitten? En deze klaart hem, s.eks met je ex? Heb je niet genoeg aan 1? En als je s.eks heb met je ex, wordt dan weer een stel. En vergeet je 'vriend', je speelt met gevoelens.
samah_kebdania
19-12-2010, 10:32
Ja je bent apnormaal, ik meen 't. Hallo je neemt alleen een vriend om s.eks? Waar heb jeje hersennen zitten? En deze klaart hem, s.eks met je ex? Heb je niet genoeg aan 1? En als je s.eks heb met je ex, wordt dan weer een stel. En vergeet je 'vriend', je speelt met gevoelens.
Zoals ik al zei: ik probeer gevoellens te creeren voor me vriend, het lukt me niet. In het begin van onze relatie deden we niet aan s.eks. Ik wou kijken of ik gevoellens zou krijgen voor hem...
Nee me ex en ik zullen niet weer een stel worden. Dat weet ik wel 1000 procent zeker.
IceTea35
19-12-2010, 10:36
Zoals ik al zei: ik probeer gevoellens te creeren voor me vriend, het lukt me niet. In het begin van onze relatie deden we niet aan s.eks. Ik wou kijken of ik gevoellens zou krijgen voor hem...
Nee me ex en ik zullen niet weer een stel worden. Dat weet ik wel 1000 procent zeker.
Als je na langere tijd die gevoelens niet hebt, zul je ze zeer waarschijnlijk ook niet krijgen. Dan moet je de balans opmaken... Of je "gebruikt" hem voor de seks, of je zoekt een vriend waar je meer raakvlakken mee hebt...
Power28, ik voel totaal NIKS voor me huidige vriend! Ik wil hem niet eens aankijken! Vasthouden niks! Het is voor mij puur om de s.eks!
je zegt dat je hem niet eens aantrekkelijk vind. Als je hem toch voor de s.ex gebruikt, waarom zoek je dan niet iemand die je wel aantrekkelijk vind.
Is de s.ex misschien ook beter!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.