Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niet besneden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Langebroeder
18-12-2010, 19:49

Ik ben een nederlandse jongen en heb met een marokkaans meisje. Maar waarom moet je eigenlijk besneden worden en mag je niet gewoon onbesneden trouwen? Het gaat om liefde niet om het velletje!!! AUB NIET ZEGGEN: Het gaat om hygiene want, elke dag douche is schoon genoeg

Abudais
18-12-2010, 22:05
Ooh aub niet zeggen. Wat wil je dan dat we wel zeggen. Als jij op je 50ste met je dronken kop vanuit het cafe onderweg naar huis bent met je stinkende zweetlichaam van 130 kilo en een bierbuik waar wel eene drieling in past en dan boven op je stinkwijf gaat liggen, denk ik niet dat je lul nog zo hygienisch is met je onbesneden kut kop. Mafkees. Hij heet langebroeder Dus misschien is ie bekeerd.

Lovely_23
18-12-2010, 22:05
Ooh aub niet zeggen. Wat wil je dan dat we wel zeggen. Als jij op je 50ste met je dronken kop vanuit het cafe onderweg naar huis bent met je stinkende zweetlichaam van 130 kilo en een bierbuik waar wel eene drieling in past en dan boven op je stinkwijf gaat liggen, denk ik niet dat je lul nog zo hygienisch is met je onbesneden kut kop. Mafkees. JEZUS CHRISTT XD!!!

geen_tnewies
19-12-2010, 01:27
Ooh aub niet zeggen. Wat wil je dan dat we wel zeggen. Als jij op je 50ste met je dronken kop vanuit het cafe onderweg naar huis bent met je stinkende zweetlichaam van 130 kilo en een bierbuik waar wel eene drieling in past en dan boven op je stinkwijf gaat liggen, denk ik niet dat je lul nog zo hygienisch is met je onbesneden kut kop. Mafkees. :moe:

gewoon_iets
19-12-2010, 01:34

hiwa mensen gedraag je denk je niet dat Allah(swt) ons kan straffen doordat wij nooit het goede voorbeeld geven aan kufar (ongelovige) wij staan met criminaliteit hoog, scheldde constant, relaties zijn wij #1 in geworden, bekend om agressiviteit, willen niet dat iemand met ons zusje gaat maar gaan wel met andermans zusje etc etc. als ze zien hoe een echt moslim zich gedraagt dan zullen ze wel sneller zeggen kijk die man hij is zo sterk qua geloof, netjes, beleefd, spreekt met geliefde woorden etc zullen ze sneller kiezen voor de islam dan de eerste voorbeeld, nee ik ben niet het 2e voorbeeld maar streef er wel naar, en nee ik wil niet zeggen dat langebroeder een ongelovige is. OT : het is inderdaad voor hygiene, er kunnen zich allerlei bacterien ophopen bij de voorhuid dat het handiger is om te besnijden, daarnaast hoort het gewoon bij het geloof.

ITSxME
19-12-2010, 16:33
tegenwoordig hé, geloof ik dat niet meer van dat bekeren. Ik geloof ze alleen als ze het voor zichzelf doen. Niet om met een marokkaanse vrouw willen trouwen of wat dan ook. dan zit die imaan niet in je hart, dan doe je het voor een ander. Subhan'allah! Uit jouw reactie is dat wel te zien, je zegt het gaat om de liefde.. Maar als je moslim bent dan weetje dat het om nog veel meer dingen gaat! http://www.youtube.com/watch?v=Fai6N9R96_4 http://www.youtube.com/watch?v=PcLuiNbJR1A&feature=channel Dit zijn de masha'allah voorbeelden! Daar zit de imaan in het hart.

brafari
19-12-2010, 18:45
Ik ben een nederlandse jongen en heb met een marokkaans meisje. Maar waarom moet je eigenlijk besneden worden en mag je niet gewoon onbesneden trouwen? Het gaat om liefde niet om het velletje!!! AUB NIET ZEGGEN: Het gaat om hygiene want, elke dag douche is schoon genoeg weet jij het beter dan allah swt.:kwaad:

Sensuall
19-12-2010, 20:45
een onbesneden lul is mooier, en ook schoner jah...want hoe vaak je je ook wasr er blijft altijd wel viezigheid achter dat vieze velletje

Mevr_Diktiet
19-12-2010, 22:47
Dat moet jij toch weten, als je al van u zaak zeker bent???

elTahar
20-12-2010, 02:37
Ik ben een nederlandse jongen en heb met een marokkaans meisje. Maar waarom moet je eigenlijk besneden worden en mag je niet gewoon onbesneden trouwen? Het gaat om liefde niet om het velletje!!! AUB NIET ZEGGEN: Het gaat om hygiene want, elke dag douche is schoon genoeg het gaat om het moslim-zijn en gezien je onwetendheid over dit ben je vast zo een vieze kaaskop die zit te geilen op marokkaanse vrouwen,

elTahar
20-12-2010, 02:38
tegenwoordig hé, geloof ik dat niet meer van dat bekeren. Ik geloof ze alleen als ze het voor zichzelf doen. Niet om met een marokkaanse vrouw willen trouwen of wat dan ook. dan zit die imaan niet in je hart, dan doe je het voor een ander. Subhan'allah! Uit jouw reactie is dat wel te zien, je zegt het gaat om de liefde.. Maar als je moslim bent dan weetje dat het om nog veel meer dingen gaat! http://www.youtube.com/watch?v=Fai6N9R96_4 http://www.youtube.com/watch?v=PcLuiNbJR1A&feature=channel Dit zijn de masha'allah voorbeelden! Daar zit de imaan in het hart. klopt zo een vieze kaaskop misbruikt dit alleen maar bij naïeve troela's

gataar23
20-12-2010, 10:30
Hij heet langebroeder Dus misschien is ie bekeerd. als ie bekeerd was, dan was ie ook besneden. ken zelf geen moslims die niet besneden zijn namelijk dus je commentaar slaat bij deze effe nergens op. :)

Dametje..
20-12-2010, 10:35
Weg laten halen joh.. Ze doen het gewoon onder narcose en het wordt vergoed. Ik vind het lelijk en vies. Daarnaast zal jij er meer van kunnen genieten ;)

ITSxME
20-12-2010, 10:53
klopt zo een vieze kaaskop misbruikt dit alleen maar bij naïeve troela's Echt hé ik zie het subhan'allah tegenwoordig zooo vaak! Ik ken er 2 hollandse vrouwen bij mij in de buurt. getrouwd met een marokkaan hoofddoek enzo , ik dacht echt masha'allah prachtig. Mohiem ze kregen kinderen, en na een tijdje gingen ze scheiden. Klaar hoofddoek af roken alles! Ik schrok me echt rot. Ik vind het echt erg hoe die kindjes nu worden opgevoed.

Dametje..
20-12-2010, 10:59

Echt hé ik zie het subhan'allah tegenwoordig zooo vaak! Ik ken er 2 hollandse vrouwen bij mij in de buurt. getrouwd met een marokkaan hoofddoek enzo , ik dacht echt masha'allah prachtig. Mohiem ze kregen kinderen, en na een tijdje gingen ze scheiden. Klaar hoofddoek af roken alles! Ik schrok me echt rot. Ik vind het echt erg hoe die kindjes nu worden opgevoed. Wat s er mis met roken?:rolleyes: Af en toe een peukkie kan geen kwaad vind ik.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7