Bekijk originele versie : marokkanen zijn kuddedieren
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Jemal2002
23-12-2002, 13:43
hoezo?
ze denken allemaal hetzelfde, doen hetzelfde.
als een iets anders doet of denkt wordt hij/zij verstoten door de rest.
kuddedieren doen precies hetzelfde..............daarvoor deze vergelijking.
wie is er mee eens of oneens en waarom?
ik geef straks mijn mening.......
Origineel gepost door Jemal2002
hoezo?
Kweet precies wat je bedoelt. :D
(Maar NIET allemaal, natuurlijk :) )
chamalgirl
23-12-2002, 13:47
ik geef je gelijk zo is het ook want als imand ergens heen gaat (winkel,uitzendbureau enz)kunnen we meestal nooit alleen gaan altijd wel met iemand of 2 ,3 mensen althans bij mij wel.
ma3a salama
Jemal2002
23-12-2002, 13:48
Origineel gepost door grendel
Kweet precies wat je bedoelt. :D
(Maar NIET allemaal, natuurlijk :) )
niet allemaal.........maar in het algemeen.......
deze koe is `t er wel een beetje mee eens (en koeien kunnen er over meepraten ;) ), maar het komt volgens mij ook doordat de kazen de Marokkanen een in de hoek drijven.......
Andere oorzaak: Door al het geroddel & geoordeel binnen de Marokkaanse gemeenschap wordt het niet echt aantrekkelijk om de kudde te verlaten, je krijgt dan namelijk al snel billenkoek... :hammer:
hoezo?
Ewa,, misschien komt het dat wij als lijdraad ´´de Islaam´´ hebben, waardoor we ONGEVEER hetzelfde denken, en gedragen..
Degene die afdwalen, probeert men op he rechte pad te krijgen, als men denk dat het hopeloos is, dan wordt die gene door SOMMIGE raar aangeken,,Zo gek is dat toch niet.. :D
Om nou een vergelijking te maken met Kudde dieren vind ik wel Bizar,,,dit slaat namelijk bergens op :kwaad:
Jemal2002
23-12-2002, 13:59
Origineel gepost door Salaama
Ewa,, misschien komt het dat wij als lijdraad ´´de Islaam´´ hebben, waardoor we ONGEVEER hetzelfde denken, en gedragen..
als je naar andere islamitsche culturen kijkt zijn die niet als marokkanen.
egyptenaren zijn niet eens zo erg als marokkanen. dus ik denk niet dat het daar aan ligt het is echt iets marokkaans........
Jemal2002
23-12-2002, 14:05
Origineel gepost door Tijn
deze koe is `t er wel een beetje mee eens (en koeien kunnen er over meepraten ;) ), maar het komt volgens mij ook doordat de kazen de Marokkanen een beetje in de hoek drijven.......
Andere oorzaak: Door al het geroddel & geoordeel binnen de Marokkaanse gemeenschap wordt het niet echt aantrekkelijk om de kudde te verlaten, je krijgt dan namelijk al snel billenkoek... :hammer:
billenkoek?
denk meer :auw:
als je naar andere islamitsche culturen kijkt zijn die niet als marokkanen.
egyptenaren zijn niet eens zo erg als marokkanen. dus ik denk niet dat het daar aan ligt het is echt iets marokkaans........
O ja hoor,,Iets Marokkaans,,Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen... :verdomme:
Arabieren en Berberse mensen, zijn allebei Marokkaans maar toch is er verschil tussen deze twee doelgroepen..Hoe wou je dit verklaren :confused: ...Het enigste wat wij gemeen hebben is onze geloof..
hoezo?
Bijna alle mensen zijn kudde dieren. Het zit in hun bloed. Mens is onzeker van zichzelf en kiest vaak de kant van de grootste groep of groep waar zijn ouders en zo erbij horen en ga zo maar door.
Als je het zo bekijkt denken over het algemeen (natuurlijk zijn er ook uitzonderingen) alle mensen hetzelfde. Iedereen wil geluk, aandacht liefde erkenning en ga zo maar door. De makkelijkste manier is om hetzelfde te gaan doen als de rest.
Moeilijkste manier is om je eigen weg te kiezen. Als je mij beter zou kennen zou je weten dat ik zo iemand ben. Ben dan ook totaal geen kuddedier (natuurlijk doe ik niet alles anders dan de rest dat is onmogelijk het zit namelijk ook in mijn bloed) maar meer als de gemiddelde mens die toch de makkelijkste kant kies en waar ook niks mis mee is als men maar de goede kant volg en de goede groep en niet de verkeerde.
zo denk ik erover.
hoezo?
en wat is jou rol daarin?????????
kuddedieren zorgen tenminsten voor elkaar....
bestaat er wel in jou ogen een mens dat geen kuddedier is? zo ja dan ben je egt kortzichtig
Jemal2002
23-12-2002, 14:31
Origineel gepost door Tnawie
en wat is jou rol daarin?????????
kuddedieren zorgen tenminsten voor elkaar....
bestaat er wel in jou ogen een mens dat geen kuddedier is? zo ja dan ben je egt kortzichtig
ik heb mijn mening nog niet gegeven, waarom beoordeel jij me al?
Oneens, want als mijn beste vriendin een marokkaanse van een heuvel afspringt,ben ik in ieder geval niet van plan om haar te volgen!! Hell NO!
Maar jah, jammer dat je zo denkt over onder anderen ook jezelf:jammer: gekke marokkaan
:zwaai:
ik heb mijn mening nog niet gegeven, waarom beoordeel jij me al?
ik heb je niet beoordeelt......lees goed voor je conclusies trekt
je houdt er gewoon van om weer de slachtofferrol te spelen :D
Jemal2002
23-12-2002, 14:45
Origineel gepost door Tnawie
ik heb je niet beoordeelt......lees goed voor je conclusies trekt
je houdt er gewoon van om weer de slachtofferrol te spelen :D
ik kan geen slachtoffer spelen als ik dat niet ben.
jij houdt er van om woorden in andersmans mond te leggen.
ik heb jou al lang door :stout:
ik ga er niet meer op in............. :D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.