Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LAATSTE waarschuwing voor de meisjes hier

Pagina's : [1] 2 3

new
11-09-2004, 19:02

acheblief blijf hier niet uren hangen maar ga je moeder of anderen helpen met de keuken afwas strijken eten klaarmaken stofzuigen kuisen of studeren kan ook ewa als ik jullie zo bezig zie dan vraag ik mij af of het wel de goede kant opgaat wat betreft de marokkaanse meisjes 1 uur 2 uur ewa safi dat is genoeg maar uren tot diep in de nacht internetten dat kan niet goed zijn zijn jullie niet beschaamd alleen de tijd aan internet geven zijn jullie écht niet beschaamd ewa dat is mijn laatste waarschuwing ga iets nuttigs doen ik word zo kwaad over het feit dat meisjes gewoon hun tijd vergooien

ghiezzoe
11-09-2004, 19:05
Het leven is slechts spel en tijdverdrijf, en er wordt getest wie er het beste is in zijn daden.. Beter internetten dan een computer spelletje spelen, of een soap kijken lijkt mij (daar leer je helemaal niets van)

ghiezzoe
11-09-2004, 19:06
Maar je hebt gelijk, overdaad schaadt

ghiezzoe
11-09-2004, 19:06
Maar je hebt gelijk, overdaad schaadt

Lady_moi
11-09-2004, 19:07

En et geloof dan? Jij bent blijkbaar alleen zo opgefokt omdat je denkt da ze nie gaan kunne koke enzo..

new
11-09-2004, 19:07
Origineel gepost door ghiezzoe Het leven is slechts spel en tijdverdrijf, en er wordt getest wie er het beste is in zijn daden.. Beter internetten dan een computer spelletje spelen, of een soap kijken lijkt mij (daar leer je helemaal niets van) en wat leer je hier dan gescheld jaloezie nijd koufr enz.. wil je écht iets beters leren ewa dan zijn er genoeg Islam sites

ghiezzoe
11-09-2004, 19:09
Ik ben pas nieuw, maar hoop op discussies over o.a. Islamitische onderwerpen.. Nieuws van de dag.. maatschappij enzz.. Maar jah, kan zijn dat ik hier verkeerd zit, Origineel gepost door new en wat leer je hier dan gescheld jaloezie nijd koufr enz.. wil je écht iets beters leren ewa dan zijn er genoeg Islam sites

Riffia_muslima
11-09-2004, 19:10
Origineel gepost door new acheblief blijf hier niet uren hangen maar ga je moeder of anderen helpen met de keuken afwas strijken eten klaarmaken stofzuigen kuisen of studeren kan ook ewa als ik jullie zo bezig zie dan vraag ik mij af of het wel de goede kant opgaat wat betreft de marokkaanse meisjes 1 uur 2 uur ewa safi dat is genoeg maar uren tot diep in de nacht internetten dat kan niet goed zijn zijn jullie niet beschaamd alleen de tijd aan internet geven zijn jullie écht niet beschaamd ewa dat is mijn laatste waarschuwing ga iets nuttigs doen ik word zo kwaad over het feit dat meisjes gewoon hun tijd vergooien je hebt 100% gelijk jongen...er zijn er inderdaard veel die tot middernacht zitten ken er wel een paar opnoemen maar daar gaat het niet om... ik denk toch wel dat de meeste gewoon 2/3/4 uurtjes erop zitten en dan klaar toch..?? en ik heb me moeder al geholpen...het is een kwestie van combineren..beetje dit beetje helpen.. ;) :zwaai:

new
11-09-2004, 19:10
Origineel gepost door Lady_moi En et geloof dan? Jij bent blijkbaar alleen zo opgefokt omdat je denkt da ze nie gaan kunne koke enzo.. jij moet zowezo opgenomen worden want je gezondheid is er slecht aan toe en ik denk zelfs ook met je studies mijn raad zorg dat je controle over je computer hebt zeg tegen jezelf dat je maar zoveel uren per dag op de pc mag en doe iets anders thuis afwas strijken meehelpen in de keuken enz

mafiababe
11-09-2004, 19:12
jongen waar maak jij je zo druk om he iedereen is zoals die is. denk je nou egt dat je ze met een paar woorden kunt veranderen. nou niet dus dus ga jezelf niet opfoken voor iemand anders

new
11-09-2004, 19:14
Origineel gepost door ghiezzoe Ik ben pas nieuw, maar hoop op discussies over o.a. Islamitische onderwerpen.. Nieuws van de dag.. maatschappij enzz.. Maar jah, kan zijn dat ik hier verkeerd zit, ok geen probleem maar kijk uit je doppen maar uiteindelijk beslis jij dus wil je een nerd worden mij goed wil je een slimme en verantwoordelijk meisje zijn mij ook goed

ghiezzoe
11-09-2004, 19:16
Je wilt niet weten hoe slim en verantwoordelijk ik al ben... misschien zelfs meer dan jij....

new
11-09-2004, 19:16
Origineel gepost door samir27 :giechel: :giechel: Het is beter dat ze hier zitten, dan dat ze op straat hangen toch. Hier leren ze tenminste nog wat nutige dingen :rolleyes: naar de keuken moeten ze hun moeder helpen die mens zit van s'morgens vroeg tot avond te kuisen te koken te wassen en wat doet dochter lief INTERNETTEN schande SCHANDE schande

new
11-09-2004, 19:18
Origineel gepost door ghiezzoe Je wilt niet weten hoe slim en verantwoordelijk ik al ben... misschien zelfs meer dan jij.... mss minder als mij dat kan ook want we kennen elkaar niet he maar mss wil ik je wel beter leren kennen maar heb het nu wat te druk

ghiezzoe
11-09-2004, 19:20

Met wat je mam helpen in het huishouden?

Pagina's : [1] 2 3