Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Jood is meer waard dan niet-Jood!!

Pagina's : [1] 2

LZN
11-09-2004, 17:52

Earlier this year, Lior enthusiastically supported the killing of Palestinian civilians in Rafah in southern Gaza, saying that "it is very clear in light of the Torah that Jewish lives are more important than non-Jewish lives". "The Christian preaching of 'turning the other cheek' doesn't concern us, and we will not be impressed by those who prefer the lives of our enemies to our lives" Prominent Israeli rabbis in letter to Defence Minister Shaul Mofaz In formulating their theological positions, Lior and other like-minded rabbis rely on an old Talmudic maxim which states that it is a mitzvah (imperative religious duty) to kill enemy civilians in war time. The same rabbis also often quote Torah verses in which God is shown instructing the ancient Israelites to annihilate the Canaanites in ancient Palestine. Since the outbreak of al-Aqsa Intifada in September 2000, the Israeli army and paramilitary Jewish groups have killed as many as 3500 Palestinians, the bulk of them civilians, including more than 600 children and minors. http://english.aljazeera.net/NR/exeres/BB82FCC4-F4D4-495F-8637-C3008159E1C8.htm.

boeja
11-09-2004, 19:41
Origineel gepost door Kruz Earlier this year, Lior enthusiastically supported the killing of Palestinian civilians in Rafah in southern Gaza, saying that "it is very clear in light of the Torah that Jewish lives are more important than non-Jewish lives". "The Christian preaching of 'turning the other cheek' doesn't concern us, and we will not be impressed by those who prefer the lives of our enemies to our lives" Prominent Israeli rabbis in letter to Defence Minister Shaul Mofaz In formulating their theological positions, Lior and other like-minded rabbis rely on an old Talmudic maxim which states that it is a mitzvah (imperative religious duty) to kill enemy civilians in war time. The same rabbis also often quote Torah verses in which God is shown instructing the ancient Israelites to annihilate the Canaanites in ancient Palestine. Since the outbreak of al-Aqsa Intifada in September 2000, the Israeli army and paramilitary Jewish groups have killed as many as 3500 Palestinians, the bulk of them civilians, including more than 600 children and minors. http://english.aljazeera.net/NR/exeres/BB82FCC4-F4D4-495F-8637-C3008159E1C8.htm Dat klopt , zo denken veel joden er inderdaad over, gewoon ziekelijk!!!!

boeja
11-09-2004, 19:42
Origineel gepost door boeja Dat klopt , zo denken veel joden er inderdaad over, gewoon ziekelijk!!!! zij denken dat hun leven meer waard is dan andere mensen!

boeja
11-09-2004, 19:43
Origineel gepost door boeja zij denken dat hun leven meer waard is dan andere mensen! Zij zien zichzelf als mens en de rest is dierlijk! :rolleyes:

Pista
11-09-2004, 19:44

Hoeveel maal heb ik als ongelovige al niet moeten horen dat ik recht naar de hel ga..want ik ben maar een kufar..zeggen bepaalde moslims. Zij denken zeker dat ze meer waard zijn dan ik.

Norabia
11-09-2004, 20:27
Een ongelovige is het allerergst inderdaad. Een jood/christene geloof tenminste in 1 van de boeken. Niets geloven..daarmee teken je voor je eigen ondergang. Allahu Alim,

ElAlamein
11-09-2004, 20:48
Origineel gepost door Kruz Earlier this year, Lior enthusiastically supported the killing of In formulating their theological positions, Lior and other like-minded rabbis rely on an old Talmudic maxim which states that it is a mitzvah (imperative religious duty) to kill enemy civilians in war time. The same rabbis also often quote Torah verses in which God is shown instructing the ancient Israelites to annihilate the Canaanites in ancient Palestine. Since the outbreak of al-Aqsa Intifada in September 2000, the Israeli army and paramilitary Jewish groups have killed as many as 3500 Palestinians, the bulk of them civilians, including more than 600 children and minors. http://english.aljazeera.net/NR/exeres/BB82FCC4-F4D4-495F-8637-C3008159E1C8.htm Moet dit WEER eens uit de MOTTENBALLEN worden gehaald, en WEER als topic worden geplaatst, voor ik denk de vijfde keer? Net zo goed als een fundamenteel islamitisch terroristje via Al Jaheera allerlei moorddadige taal de wereld in kunnen gooien, zo kan een orthodox Joods fundamentalist een BRIEFJE schrijven naar een regeringsleider ! Moeten wij daarop opmaken, dat de Islam een terroristiese moordenaarsbende is? Of dat deze mensen het islamities gedachtengoed vertegenwoordigen? Dat zou onzin zijn. De Israelische media laten deze man in ieder geval niet aan het woord, daarin zijn ze wijzer dan Al Jazeera! Want het is heel makkelijk, om met de Koran en Mohammed als getuige, te verklaren, dat Mohammed burgerslachtoffers OOK goed keurde, toen bij een beleg van een stad vrouwen en kinderen in de stad geraakt werden door de projektielen( meestal rotsblokken) van slingerwerktuigen, die de islamitiese belegeraars gebruikten om de stad voor de Islam te winnen, zoals dat eufemisties wordt aangeduid.

ElAlamein
11-09-2004, 20:55
Origineel gepost door Kruz Since the outbreak of al-Aqsa Intifada in September 2000, the Israeli army and paramilitary Jewish groups have killed as many as 3500 Palestinians, the bulk of them civilians, including more than 600 children and minors. vorig jaar was de stand nog 3000 slachtoffers, waarvan ongeveer 2000 palestijnen en 1000 joden. Maar zelfs als dat dodental van jou WAAR ZOU ZIJN is het Israelies Palestijns konflikt een biezonder onbloedig konfliktje, nauwelijks de aandacht waard, die het in Arabische ogen heeft, ZEKER gezien de 1.5 miljoen slachtoffers die de Islamitiese Staat Soedan heeft veroorzaakt in haar verdrukking van christenen en zwarte moslims, in de afgelopen 20 jaar! Alleen al de gifgasaanval van Saddam op het Koerdische Halubja telde 5000 slachtoffers! Arabische klaagzangen zijn schijnheilig! :zwaai:

Cicatrice
11-09-2004, 23:38
sowieso mensen die zich beter achten dan anderen zijn niet echt bepaald om over naar huis te schrijven (in my humble opinion), en het is niet meer dan menselijk (helaas) dat veel de mensen uit hun eigen gemeenschap en religieuze kring meer 'menswaardig' achtten dan de 'anderen' pijnlijke zaak :kwaad:

Pista
11-09-2004, 23:38
Origineel gepost door Norabia Een ongelovige is het allerergst inderdaad. Een jood/christene geloof tenminste in 1 van de boeken. Niets geloven..daarmee teken je voor je eigen ondergang. Allahu Alim, Nou ja, kijk jij maar neer op mij. Ik sta tenminste niet te dansen als er mensen gedood worden. Ik behoor gelukkig niet tot de moslims die onschuldigen vermoorden uit haat, ik behoor niet tot de moslims die moslims vermoorden, ik behoor niet tot het superieure boeltje gelovigen die moorden in naam van God. En ik geloof nu eenmaal niet in een God, jij gelooft maar omdat je maar meeloopt met de rest zonder nadenken. Maar dat hoogmoedige van die liefdevolle gelovigen die denken dat ze beter zijn dan anders of niet-gelovigen bewijst maar hoever ze er naast zitten. Ik behoor niet tot hen die de wereld in naam van God in een gigantisch bloedbad hebben herschapen en dat nu nog steeds doen. Met vriendelijke groeten van een ongelovige die jouw meerdere is op menselijk gebied. ;)

Entebbe
11-09-2004, 23:44
Origineel gepost door Kruz Earlier this year, Lior enthusiastically supported the killing of Palestinian civilians in Rafah in southern Gaza, saying that [B]"it is very clear in light of the Torah that Jewish lives are more important than non-Jewish lives". Je haalt een radicaal aan. Iemand met weiinig aanhangers, en al helemaal geen vertegenwoordiger van de staat Israel, laat staan een vertegenwoordige van 'de joden' (als dat al zou bestaan). Je zaait haat, doelbewust. Dat is niet goed. Weet je dat de meeste Israeli's niet gelovig zijn en gewoon vrede willen? Weet je dat, als de Palestijnen zouden stoppen met hun doodscampagne, ze meteen een eigen land zouden hebben?

Cicatrice
11-09-2004, 23:54
Origineel gepost door homingdevice Ik acht mij niet beter, ik vind MIJN leven belangrijker als dat van anderen. Dat is heel normaal. ik vind mijn leven ook belangrijker dan die van anderen, echter: NIET op alle vlakken en dat maakt waarsch. het onderscheid

Entebbe
12-09-2004, 13:38
Origineel gepost door Kruz Nee, integendeel dit is geen enkel radicaal maar het joodse beleid. Sorry, maar dat is simpelweg niet waar. Loop naar de eerste de beste joodse man en vraag hem maar wat de betekenis is van "Eretz israel". Alle kans dat hij je voor je bek slaat. Je weet dat de meest fundamentaliste joden tegen de staat Israel (in haar huidige vorm) zijn? Meen je nu werkelijk dat de nederzettingspolitiek uit leefruimte gebrek tot stand is gekomen. Nee, het is de bedoeling de palestijnen te verjagen. Klopt. Ik ben ook tegen deze politiek. Veel Israelis zijn ook tegen deze politiek. De enige reden dat ze ermee wegkomen is het terrorisme. Anders zou dat echt nooit gelukt zijn. Wat ik met 'haatzaaien' bedoel is dat je probeert te vertellen dat alle joden joodse levens belangrijker vinden dan andere levens, terwijl je weet dat dat niet waar is.

Entebbe
12-09-2004, 14:12
Origineel gepost door Kruz Ow ja nu begrijp ik het. Dus die soldaten die die nederzettingen bemannen, doen dit uit vrijetijds verdrijf. Ja nu zie ik het licht. Je hebt in ieder geval gevoel voor humor, en dat is goed. Ik heb een tijdje zitten aarzelen of ik wel moest reageren. Of je echt wil discussieren of alleen maar oorlog wil. Ik zal proberen uit te leggen wat mijn bezwaren zijn tegen je bericht. Het belangrijkste is dat je alle joden op 1 hoop gooit. 'joden vinden jodenlevens meer waard dan niet-jodenlevens'. Je kunt schrijven, je kunt een computer bedienen, je bent kortom niet dom, dus je MOET weten dat dat niet waar is. Het is een grove generalisatie, en het is een doelbewuste poging om 'de joden' slecht af te schilderen. Hoe zou je het vinden als ik hetzelfde zou dioen met Marokkanen, of moslims? Dan zou je toch meteen begrijpen hoe onredelijk dat is? Een ander punt is dat er veel joden zijn die niet in israel wonen. En in Israel zijn er veel joden die het niet eens zijn met hun eigen regering. Dat feit wordt op dit forum telkens maar genegeerd.

Luvkhalid
12-09-2004, 19:00

:confused: ze zijn niks meer waard, maar ook niks minder iedereen is gelijk we zijn toch allemaal mensen :zwaai:

Pagina's : [1] 2